OlavEmil Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2012 Så koseleg med bryllaup . Blir nesten litt sentimental sjølv av slikt etter at vi gifta oss sjølve, det er verkeleg ein fantastisk dag i livet . Gled dykk til livet som ektepar . Siter
Vimsan Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2012 Vackert, vackert, vackert... Siter
Maria Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2012 Så utrolig fint blir helt rørt jeg. Flott brud, mann og datter og eeelsket kjolen! Nok en gang, gratulerer! Siter
Ozzy Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Ser veldig flott ut, fantastisk nydelig kjole, kjekk mann og knallsøt datter. Du var virkelig flott! Gratulerer så mye! Siter
Guest LXT Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Fantastisk fine bilder altså, det er to flinke fotografer! Dere var så fine alle sammen Siter
Guest 2ne Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Du er en veldig pen jente, Lill Nydelige bilder av nydelige motiver. Det ser ut som dere storkoste dere Siter
WheatenMali Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Fine bilder <3 Var et kjempekoselig bryllup Søstern er veldig fornøyd med skryt og bilde av kaken sin btw Siter
tm100021 Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Tusen tusen takk alle sammen, jeg hadde en fantastisk dag Fine bilder <3 Var et kjempekoselig bryllup Søstern er veldig fornøyd med skryt og bilde av kaken sin btw Du kan fortelle at det er den eneste kaken jeg enda spiser på, klarer ikke å la vær å småspise på den hele dagen- Kommer til å gå opp ørten kg bare av den 1 Siter
Martine Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Herregud, så vakker du var! Hvis jeg bare blir halvparten så fin den gangen jeg skal gifte meg, så blir jeg overlykkelig! Også Soph, da! Gratulerer som nygift! Siter
WheatenMali Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Tusen tusen takk alle sammen, jeg hadde en fantastisk dag Du kan fortelle at det er den eneste kaken jeg enda spiser på, klarer ikke å la vær å småspise på den hele dagen- Kommer til å gå opp ørten kg bare av den Da blir Jaran glad Siter
Heidihj Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Åh! Så vakker du var Lill! Også herlige dattra, og kjekk mann! Gratulerer så masse som nygift! Siter
Mud Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 nydelige bilder ! Nå fikk jeg nesten lyst til å gifte meg også og det skjer svært svært sjelden gitt Du er så vakker og har et så rolig og nydelig utrykk på alle bildene. Ikke sånn sliten , hysterisk og stressa - brud som de fleste andre ser ut :-) Siter
LinL Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Nydelig kjole, virkelig nydelig! Siter
tm100021 Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2012 Tuusen takk dere Jeg tror jeg stresset egentlig veldig lite over det. Stress blir det alltid, men jeg gjorde ting så enkelt som mulig 1 Siter
Synnikken Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Den som stresset mest var vel Janka Siter
Recommended Posts