Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Så koseleg med bryllaup :) .

Blir nesten litt sentimental sjølv av slikt etter at vi gifta oss sjølve, det er verkeleg ein fantastisk dag i livet :ahappy: . Gled dykk til livet som ektepar :) .

Skrevet

Du er en veldig pen jente, Lill :ahappy:

Nydelige bilder av nydelige motiver. Det ser ut som dere storkoste dere :)

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen, jeg hadde en fantastisk dag :)

Fine bilder <3 Var et kjempekoselig bryllup :D

Søstern er veldig fornøyd med skryt og bilde av kaken sin btw :lol:

Du kan fortelle at det er den eneste kaken jeg enda spiser på, klarer ikke å la vær å småspise på den hele dagen- Kommer til å gå opp ørten kg bare av den :lol:

• Like 1
Skrevet

Herregud, så vakker du var! :heart: Hvis jeg bare blir halvparten så fin den gangen jeg skal gifte meg, så blir jeg overlykkelig! Også Soph, da! :wub: Gratulerer som nygift! :D

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen, jeg hadde en fantastisk dag :)

Du kan fortelle at det er den eneste kaken jeg enda spiser på, klarer ikke å la vær å småspise på den hele dagen- Kommer til å gå opp ørten kg bare av den :lol:

Da blir Jaran glad :lol:

Skrevet

nydelige bilder ! Nå fikk jeg nesten lyst til å gifte meg også og det skjer svært svært sjelden gitt :lol:

Du er så vakker og har et så rolig og nydelig utrykk på alle bildene. Ikke sånn sliten , hysterisk og stressa - brud som de fleste andre ser ut :-)