HHC Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Oj, synes han hadde mye likheter med sin mormor jeg, men noe mer maskulint inntrykk naturlig nok. Tenkte det samme! -- Fin holdning han har på mange bilder. Gleder meg til å se hva han kan gjøre i ringen når han får satt seg. Og skulle knærne sette en stopper så står alltid Kathrine til tjeneste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 25. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Takker for tilbudet Kathrine; jeg tar deg gjerne på ordet om det passer seg slik :) Det blåser noe helt vannvittig for tiden, ja det er vel nesten storm i kastene, så det var friskt å være ute med hundene i dag! De syntes slett ikke at det gjorde noe med litt vind; de herjet som de var gale som vanlig. Her er noen bilder fra i dag - bittesmå snøfnugg er også på vei ned fra himmelen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2014 Ser ut som de storkoser seg. Storm har blitt stor gutt jo. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 26. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2014 Ja han vokser - han er nå 16 måneder gammel! Skjønner ikke helt hvor tiden blir av jeg... Her er Storm i et nøtteskall: Det er full fart hele tiden :drool: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2014 Litt skryt må vi ha; jeg har skrevet en artikkel i magasinet "Stabyhoun UK Today" . Artikkelen begynner på side åtte 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Da er hoftene røntget med A som resultat Så får vi bare vente på albuesvarene. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Gratulerer med A-hofter og krysser fingrene for albuene. Henger meg på og sier at han er blitt et flott gutt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Fredag fikk Storm A-hofter, søndag fikk han sitt første CERT og i dag (mandag) fikk han A-albuer :D Han er pen både inn- og utvendig 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Gratulerer med dobbel A og CERT! Lekker liten sak det der altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Wii!! A hofter og CERT! Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Gratulerer med gode resultater! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Gratulerer med A i alle hjørner og CERT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Tusen takk alle sammen Gutten har fått teste ut kløv for første gang i dag - jeg la to badehåndkler i lommene for å lage volum og litt tyngde. Kløven er etter gamlehunden min. Er den litt stor for ham? Den satt i alle fall som et skudd på ham og virker helt fin både under vanlig gange og når han fikk løpe fritt. På tur med kløv på ryggen for første gang I strandkanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 I går var det SOOOOOOOL :drool: Og at guttene likte å herje vilt på marka var det ingen tvil om!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Pene gutter! Likte galeøyne med pinne i munnen bildet Så ut som de har det fint sammen iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Synes det så ut som kløven lå stødig og fint på ham! Flotte gutter begge to Også så fine buskete haler da! Nora har bare en liten pistrehale om dagen, selv om hun hadde skikkelig tykk og flott pels for et år siden. Hun blir vel fullpelset til sommeren kanskje hun da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Takk for det! Eneste som er sånn nogenlunde bepelset for tiden er halen - det er RØYTETID dø lux her! Hår på smøret, i dusjen, sokkene mine ser ut som raggete monster og jeg blir helt gal snart... og skrekk og gru for om tre uker skal vi på utstilling i Bergen. Det kommer til å bli katastroooooooofe! Guttene ble dusjet og børstet kraftig i kveld for å få vekk mest mulig av laushårene og så får jeg bare håpe at de slipper å stille totalt nakne i ringen. Det pleier å være bankers på vårens NKK-utstilling med naken hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Så fin han er! Tror jeg har hilst på Amigo før, har han vært ute på Fonnes og gått spor hos Wigdis og Øystein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Hehe - det er lenge siden det! Den gang var han et år gammel og gikk både blod- og fersksporprøven og ble offentlig godkjent ettersøkshund som den aller første stabijen i Norge Vi skrev altså et lite stykke historie den gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Glemmer nok aldri den hunden, etter den dagen havnet Stabijhoun på ønskelisten min! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Takk for det! Eneste som er sånn nogenlunde bepelset for tiden er halen - det er RØYTETID dø lux her! Hår på smøret, i dusjen, sokkene mine ser ut som raggete monster og jeg blir helt gal snart... og skrekk og gru for om tre uker skal vi på utstilling i Bergen. Det kommer til å bli katastroooooooofe! Guttene ble dusjet og børstet kraftig i kveld for å få vekk mest mulig av laushårene og så får jeg bare håpe at de slipper å stille totalt nakne i ringen. Det pleier å være bankers på vårens NKK-utstilling med naken hund. Nora er heldigvis ferdig med røytetid for denne gang, det tok hun seg av etter jul, ca et halvt år etter forrige røyting. Nå er pelsen på vei tilbake, og etter et bad synes jeg ikke den ser så stusslig ut lenger heller. Men jeg ønsker selvsagt mye mer, hehe! Hun så sånn her ut på NKK Bjerke ifjor: Mot sånn her på NKK Drammen to måneder før: Så jeg kjenner til den med å plutselig ha en tynnpelset hund til store utstillinger. LITT forskjell kan du si Men uansett, lykke til i Bergen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Takk for det; Storm er ikke fullt så naken som Nora på øverste bildet Vi har forøvrig skaffet oss en kjetting og skal så smått begynne å trene litt med det. Jeg tok på ham utstyret i går kveld og vi gikk en en liten tur rundt huset bare for å teste. I ettermiddag prøvde vi skikkelig; det er 3,2 kg bakpå. Jeg skal skaffe en til slepetau slik at jeg får festet en på hver side for å få tyngdepunktet litt ned. Storm brydde seg overhodet ikke om det som skranglet og bråkte bak ham; og tyngden var det visst ingenting å si på Storm prøver kjetting på bøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Storm har gått fersksporprøve i dag og er blitt offentlig godkjent ettersøkshund :drool: Veldig fornøyd ekvipasje etter fersksporprøven! Her sammen med dommeren 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts