Raksha Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Riktig jorde i det minste. Ingenting er som uberørt nysnø å løpe i "Weeeeeeee!" Utmanøvrere en Snuser... Og børne videre: Øra er fine å flakse med, får litt ekstra oppdrift: Kasko er ikke like begeistret, han ønsker seg en meter lengre bein Han er fin da, raringen min Snuserattack! "Ædda bædda!" Fjolla mi Phuh, slitsomt å jage Lukis... "mamsen, nå går vi inn!" 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Fine snøboflene. Glad for at vi ikke har snø her enda... brrr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Så herlige bilder! Vinter altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Kasko hilser og sier at snøen er litt oppskrytt... De to andre jubler. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Herlig Digger Lupin sitt eddabædda tryne, også syns jeg synd i Kasko som vil ha lengre bein 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Herlig Digger Lupin sitt eddabædda tryne, også syns jeg synd i Kasko som vil ha lengre bein Har spurt om bonden kan frese en løpeløype til kasko så det blir lettere å løpe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Ååå heerlig! Ser ut som flesteparten koser seg med snø i det minste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Lo så godt av "Mamsen nå går vi inn".. kjenner igjen den der.. men ikke lett for små basselusker i snø heller da. Fronten på de dekkenene pleier jo bare å skuffe inn snø som legger seg på en myk hårløs basenji-mage, og det er jo ikke noe godt må man da begripe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Lo så godt av "Mamsen nå går vi inn".. kjenner igjen den der.. men ikke lett for små basselusker i snø heller da. Fronten på de dekkenene pleier jo bare å skuffe inn snø som legger seg på en myk hårløs basenji-mage, og det er jo ikke noe godt må man da begripe! Skjønner han godt jeg, plukket ut isklumper fra innimellom frembeina. Kald gutt! Må få strikka heldekkende genser til han, og bukse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Deilig! Lupin ligner på broren i aksjon, samme trynet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Fin puddersnø dere har Her har det blitt kornsnø med skarelag, det er ekkelt å løpe i sier Oabba. Og da gir Valpis seg også etter den verste sprinten, for det er kjedelig å løpe tulling alene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Fantastisk flotte og stemningsfulle bilder! Digger særlig "ædabædabildet" av Lupin, veldig, veldig vakkert! Og Ganzie hilser til Kasko og sier at hun skjønner ham godt, snø er best på bilder synes hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Härlig bildserie av trion vissa mer begaistrade för snö än andra *fniss* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Kuleste trioen ever Fine bilder og! Casper sier at Kasko har bra smak, de har like dekken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Herlige bilder! Så utrolig deilg ut med snø. Både jeg og bikkjene her går bare å venter på at det skal dale her også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Ser ut til at den langbeinte slanke saken har et visst overtak på de to andre . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Ser ut til at den langbeinte slanke saken har et visst overtak på de to andre . *fnis* Bare bittelitt! Snuser blir litt mer bulldoser gjennom snøen, mens Lukisen bare såvidt det er mellomlander før han svever videre. Basenjien stakkars, han prøver så best han kan å hoppe i sporene til meg eller kahlo, lukisen sine blir for lang avstand mellom. Prøver han seg i utråkket snø, så blir han til en snøplog. *fnis* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Herlige bilder av herlige hunder . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Heldige dere er som har snø. 10+ her nede fremdeles 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Så mye snø dere har! Gutta er supermisunnelige! Og knallfine bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Snø Fine, lykkelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Deilig! Lupin ligner på broren i aksjon, samme trynet Og søster'n Og med sånne bilder blir jeg bare mer og mer glad for at Lupin smeltet hjertet til Rak. Han har det jo sååååååå fint 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Takk for skryt. Var 16 minus her i går kveld, så er litt i overkant kaldt enda. Men vi elsker snø, så klager bare litt for å sympatisere med basenjien. Og i dag snør det igjen. Tøfflus: jeg angrer ikke jeg heller, han er dramaueenlangbeinen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Gosh, så vakre de er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 misunnelig på den deilige snøen der! Her er det bare et lite strø med blanding av snø og sørpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts