jaktlykke Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 :wub: Kjære vene for et søtt fjes!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Bare å kjøre på med flere bilder altså! Og så flirer jeg stort av det nye navnet... Cujo... og så sjekk ut bilder av han.. Er skikkelig Cujo ja - kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 *smelt* Valpegjesp er noe av det søteste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 å hallo Har enda ikke sett Cujo (filmen altså ), minte meg på at det har jeg planer om å gjøre! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Å, han der sammen med seg under et pledd og ei god bok, det må være stressminskende, det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Bare å kjøre på med flere bilder altså! Og så flirer jeg stort av det nye navnet... Cujo... og så sjekk ut bilder av han.. Er skikkelig Cujo ja - kult! Hihi, ja, jeg synes han passet til det Flere bilder kommer, men er så trist bildevær ute... Hadde jo vært fint med litt mer lys og farger. Å, han der sammen med seg under et pledd og ei god bok, det må være stressminskende, det! Jepp, han fungerer som valium, han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Herre, han er så søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Zzz... 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 For en skjønn fyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Zzz... Åh, det der er bare SLEMT! Jeg vil kose valpismage! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Åh, det der er bare SLEMT! Jeg vil kose valpismage! Hehe, han har fortsatt tre søsken som er til salgs Deilige, lille klompen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Hehe, han har fortsatt tre søsken som er til salgs Deilige, lille klompen min Å neineinei, so not helping! Sånt sier man ikke til kosesyke gravide damer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Her er såm mår, av bomullsdotten min: "Blæææææ, jeg er så lei av det her poseringsdritet!" 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 23. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Er et begredelig vær for tiden, dvs det blir lite bilder fra utendørsaktiviteter, dessverre, men da får man gjøre det beste ut av det - inne: Venus har begynt å krympe, eller var det omvendt? Lek med bernerkompisen, Chan. Nytt oppstillingsbilde, litt gyngehest foran da, men men. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Får jo ikke mindre lyst på st.bernhard av de bildene. Er glad jeg har egen valp og syns de røyter litt mye. Men Cujo er søt altså, sånn lyst til å stjele søt. Og han vokser fort, føler ikke mitt stankelbein vokser i det hele tatt. Og du tar veldig fine bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Får jo ikke mindre lyst på st.bernhard av de bildene. Er glad jeg har egen valp og syns de røyter litt mye. Men Cujo er søt altså, sånn lyst til å stjele søt. Og han vokser fort, føler ikke mitt stankelbein vokser i det hele tatt. Og du tar veldig fine bilder. Tusen takk, er superfornøyd med han så langt Røyter mye? Pffftt! Ja, han vokser fort, men det er lettere å se for andre, enn det er for meg, gjelder sikkert for din også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 25. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 En ækte dåggtægg. Ikke lett å være minst! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Jeg har bare lyst å kysse han ihjel! Du vet ikke tilfeldigvis om et søsken av han holder til i Sandnes/Stavanger-området? Traff på en korthåret valp idag,som så ut til å være på hans alder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 25. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Ja, han har jo fjorten søsken så det er godt mulig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 så mange herlige bilder av vakre hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 25. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 så mange herlige bilder av vakre hunder Tusen takk Gode venner er jo viktig og ha, og det gjør jo ingen ting at de er pene heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 så stor han er, å kjempe søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Herregud, noe så skjønt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Zzz... *Smält* Härlig klump du har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Helledussen Blir helt valpesjuuuk av å se på han der, altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts