Margrete Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Sitter igjen med en langhåret tispe pga avbestilling. Så om noen kjenner noen som har tenkt på valp, så sende dem til finn.no annonsen min. Dette er ei frøken med hodet skrudd rett på. I dag har vi vært på en god tur i parken, hvor vi avsluttet turen med kaffe med TonjeM og en tur på XXL. Første gang i hele hennes lille liv hun har sett alt dette, og det tok hun på strak labb. Sovnet på benken og benyttet anledningen til å slappe av litt. Det passerte andre hunder, barnevogner, barn, krykker, joggere, syklister, biler, trailere +++ uten at hun gadd bry seg. Så enn så lenge er dette en flott liten valp. Langhår er nå godkjent og hun kan stilles ut. Denne ble også vurdert beholdt som forhund, så hun er nok en fin liten frøken. Prisen på pelsverket er 11 000,- 3
Toril Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Nydelig er hun . Og jeg tenker at hun kan være akkurat der hun er jeg . 4
Debbie Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Gosj nydelig. Og jeg som vurderte schæfer:) Godt ho er vakker, lekker og jeg ikke har råd til henne.
Margrete Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Nydelig er hun . Og jeg tenker at hun kan være akkurat der hun er jeg . Kan ikke det Jeg har ikke krefter til en liten en jeg
Anette Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 en kamerat av meg skal ha schæfer men damen nekter langhår
Margrete Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 en kamerat av meg skal ha schæfer men damen nekter langhår Vi liker ikke dama :bug: 7
pippin Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Åååååhhhhh Håper hun finner et godt hjem! Hun hadde fått det her altså, men jeg har ikke råd, og det passer ikke for tiden.. Schæfer<3
L.M. Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Ååå, det var en vakker en det Masse lykke til med å finne et godt hjem til ho 1
TonjeM Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Kan bare underskrive at dette er en stødig ung dame (hunden altså, ikke Margrete ) Vi satt og drakk kaffe ute på et fortau på tjukkeste Majorstua, ca 1 m til forbipasserende - og det var mange forbipasserende av allverdens typer (Strider hadde vært i himmelrike..) og hunder.. hun lille tutta lå på benken og tittet litt på dem, men sa ikke en lyd, gjorde ingenting - annet enn å sovne. Og så grusomt søt da.. lille Fluffy.. 5
Toril Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Kan ikke det Jeg har ikke krefter til en liten en jeg
ida Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Ååååå. Det går ikke an å ha en bedre start på livet enn valpene til Uta har fått, både med en perfekt mamma, en skjønn lekeonkel og Margrete og familien og alt. Ingen skal like valpen og hun skal ikke vokse på et par år og da skal hun bli miiiin 2
tm100021 Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Strengt talt burde jo denne bli sonenhund da. Se på henne! 2
Kaja Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Åå, gleder meg til å klå på henne i morgen jeg 1
Margrete Skrevet 20. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Helt enig Lill, hun burde det!
PsychoLynx Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Å du dæven.... Pokker ta altså......... 3
Margrete Skrevet 20. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Å du dæven.... Pokker ta altså......... *ler* Lyst på? 1
Raksha Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Hvis hun blir sonishund så måååå hun fortsette å hete Nix! 2
Wednesday Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Har fortsatt veldig veldig lyst på... Men tror jeg er nødt til å stå over for nå
PsychoLynx Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 *ler* Lyst på? Lyst på sier du??? ja visst pokker!! Jeg SKAL ha en langhåret schæfer igjen en gang... Jeg vet bare ikke når...
Kaja Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Lyst på sier du??? ja visst pokker! Jeg SKAL ha en langhåret schæfer igjen en gang... Jeg vet bare ikke når... Nå? Nixe er kjempesøt hun! 1
ida Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Ååååå, noen må kjøpe henne, før jeg som hverken har tid, råd, plass eller mangler hund, tar henne. Bare for det at hun er en once in a lifetime herlig hund 2
L.M. Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2012 Nei, nå er det stille igjen. Oppdatert annonsen og i morgen blir den oppdatert med bilder. Happy ending blir det, hun kan jo ikke være bostedsløs! Du får oppdatere når du vet mer om hvor pena skal hen. Og hvis du ikke finner noe, så kan du jo prøve å overtale henne til å bli gutt, så kan han komme og bo hos meg :angel: Hehe neida, men iallefall masse lykke til, heia sjarmtrollet Nix! 1
Margrete Skrevet 23. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2012 Oppdatert bilde og annonse, så om noen kjenner noen osv. eventuelt del på face så ville jeg satt pris på det
Recommended Posts