Gå til innhold
Hundesonen.no

advarer mot "gule hunder"


Meg
 Share

Recommended Posts

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg syntes det er å undervurdere folk når man påstår at de vil fraskrive seg ansvar om de setter på en gul sløyfe. Det er mange som ikke respekterer eller forstår at man trener med hunden sin, og ikke

Da var vi klare for tur

Siden ingen skjønte noe av alle de flotte fargesprakende slufsene jeg hadde festa på båndet, fant jeg ut at jeg helgarderer meg med skjule at det er en hund jeg går med, og skulle noen oppdage at det

Posted Images

Det fungerer skikkelig dårlig, kan love deg at de fleste driter en lang xxxx i rød sløyfer i halen på hesten..

Man driter skikkelig i det helt til man har et par hover stemplet i trynet, DA driter man ikke i det lenger, det skal jeg love deg ;)

På Øvrevoll er det røde sløyfer i halen på hesten, eller man sier klart i fra til ekvipasjen bak deg dersom de kommer for nerme, man regner da med at folk tar hintet, ellers så får de faktisk tåle et skikkelig spark, de ble advart.

I galoppverdenen så er det såpass lite miljøa så man vet som regel hvem som biter foran og sparker bak, men man sier også klart i fra, hadde folk ikke giddet å ta dette alvorlig så hadde jeg sett på dette mennesket som lite oppegående og lite interresert i sitt eget liv.

----

Selv har jeg Chicka som kunne gått med gulsløyfe siden hun virkelig ikke liker noen type hunder og hun klarer ikke hunder som bare kommer bort til hun når hun er i bånd.

Jeg bruker stemmen og sier i fra i store bokstaver at den snille hunden får IKKE lov til å komme bort til min hund, og det er ikke diskutabelt engang, punktum finale, og jeg går videre ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...