Tiwi Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Da kan jeg presentere Shintora eller Shinya til daglig, han er en brindel Akita han valp født 1 oktober. Han kommer fra kennel Kumagai No i Frankrike og jeg reiser ned i uke 48 for å hente han. Jeg har jo lenge hatt en drøm om en brindel Akita og nå går drømmen i oppfyllelse. Så da blir Iwi storesøster, kommer til å bli en overgang for henne men håper det kommer til å gå bra. Mor Torahana go Shun'you Kensha og far Shinzan go Kanzakiya Kensha. Det ble født 3 hanner, 1 brindel og 2 hvite og 1 brindel tispe. Han ser veldig fin ut på bildene og oppdretter mener han ser veldig lovende ut, men det er jo tidlig ennå men så langt ser det bra ut. Jeg vil stille ut Shinya og håper han kan bli en god spor/blodspor hund. Vil også prøve å få han godkjent som ettersøkshund etter skadet vilt om han viser anlegg for dette. Noen bilder 7 og 18 dager gammel 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Så fiin! Hadde aldri sett en brindle Akita før, men måtte google litt og de var jo utrooolig fine! Gleder meg til å følge med videre (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Herlig! Spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Spennende! Brindel akitaer er jo så utrolig vakre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Så spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Så liten og søøøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Ååååå <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Ååååå <3 Jeg vet om noen som drømmer. :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Å herregud Har ikke helt godt av å se slike gitt - drømmerasen jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Helt nydelig, gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Så kult, Monica! Gleder meg til å se han på spesialen! Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 19. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Her er ett bilde til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Gleder meg til denne ser ut som en skikkelig bamse om noen uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 ... :wub: :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Nå er valpene blitt 6 uker og det er bare 2 uker til jeg reiser nedover for å hente Shinya, gleder meg utrolig mye. Iwi kommer til å få en kjempe overraskelse når jeg kommer hjem med han, håper bare at det går bra da hun ikke er vant med valper og ikke er noe glad i små hunder. Vi får ta introduksjonen sakte så håper jeg hun venner seg til han. Nye bilder: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Herregud jeg døøøøøøøøør :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 *ulovlig søt valp* Åh, kjære vene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Knallfin! Aldri sett brindle akita før, utrolig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Herregud så vakker! Så en brindle en i Danmark for et par år siden, da ble jeg solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Du er så utrulig heldig, hun ser kjempesøt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 (endret) Du er så utrulig heldig, hun ser kjempesøt ut Er det ikke en hannhund? Jo, Monica skriver "han" hele veien. Satser på at kjønnspreget blir litt mer markant når han blir eldre. Endret 13. November 2012 av SandyEyeCandy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Er det ikke en hannhund? Jo, Monica skriver "han" hele veien. Satser på at kjønnspreget blir litt mer markant når han blir eldre. Fysjom, jeg helt bortevekke. Jeg mente jo selvsagt en kjempesexy hannhund og ikke en supersøt hundetøs! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Takk alle sammen. Joda, det er en hannhund! Nå håper jeg bare at SAS holder seg på beina til jeg er kommet meg nedover og hjem, så vi ikke blir sittende strandet i Frankrike i slutten av november Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Ja, det ville vært grusomt å være strandet i Frankrike! Nydelig, liten valp! Slett ikke misunnelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts