Linda=D Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Naboen min strikker gensere til hund på bestilling. Hun strikker med godt garn som ikke klør eller irriterer og varmer godt. Genseren kan vaskes i maskin. 400 kr for stor str 300 kr for liten Legg igjen en kommentar om du er intr så skal du få nr hennes. Det kan være lurt å bestille allerede nå så den blir ferdig til kulda kommer da hun allerede har en del bestillinger. Jeg har en mariusgenser til Mike og en som han fikk her om dagen og jeg er veldig fornøyd. Mariusgenseren er god å ha på kalde dager Genser på hennes egen hund
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Så fine Hvilke farger kan man velge mellom?
Linda=D Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Tror en kan velge de fleste fargene. Hun kjøper garn etter hun har fått en bestilling:-)
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Ønsker meg en sånn i grå og hvit Skal tenke på det Bris er en frysepinne, så han kunne nok tenke seg en sånn ullegenser
Linda=D Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Grå og hvit ordner hun nok:-D Rop ut om du vil ha nr hennes etterhvert
Frida og fuglehundene Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Kan du sende det til meg på pm? Eventuelt en mailadresse til henne?
lucy Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Kunne tenkt meg en sånn Mariusgenser til meg selv, jeg Den var ordentlig fin!
Kaja Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Hvor stor er stor? Og kan hun strikke med bein?
Janis Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Å ja:) Snuppa fryser. Hmm.. hvilken farge passer til papillon tro? Tre farget, om noen har tips.
Linda=D Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Usikker på hvor stor stor er. Hvor stor tenker du? Du kan få nr hennes så du kan sende henne en mld å høre:-) Jeg er også usikker ang å strikke med ben "Janis" Hmm hva med en helt ren ensfarget genser? Kanskje litt kjedelig, men kan jo kle hunden veldig godt og roe ned så det ikke blir "rotete"? Enten gå for ren brun eller grå eller noe annet som går ton i ton eller kanskje gå for en rød eller annen knæsj farge uten mønster.
Linda=D Skrevet 6. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Hun strikker mye annet enn til hund også så du kan jo spørre henne "Lucy" om hun kan strikke en mariusgenser til deg:-)
Maria Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Ooooh! Leja burde ha en slik en. Hun er 27-28 cm i ryggen. Ville det blitt 300? Skal smiske med sambo og høre om han kan kjøpe! Haha
Frida og fuglehundene Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Fanagenseren er bestilt 3
Linda=D Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg er litt usikker Maria, men tror nok det vil bli 300 kr ja. Du kan få nr om du vil så kan du sende mld eller kontakte henne som strikker dem. Legg ut bilde når du har fått genseren Frida:-D
Malamuten Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Skikkelig fine altså Kunne tenkt meg en sånn Mariusgenser til meg selv, jeg Den var ordentlig fin! Jeg også, men de er dyre
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Ja, det skal jeg Den er vel her om et par uker Målte Isak da siden Bris er liten ennå, så mulig den blir litt stor for han nå, hehe Og så tenkte jeg ikke noe over at det er Fanamønsteret, og jeg har jo ønsket meg Fanakofte i grått og hvitt til meg selv, så da kan vi jo matche
13de Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Endelig et helnorskt hundeplagg! Dritkult! 1
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Gleder meg til å sjekke postkassa i helga
sham Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Kan hun evt strikke denne? http://www.garnstudi...d_id=43&lang=no eller denne: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=834&lang=no
mushi Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Kan hun evt strikke denne? http://www.garnstudi...d_id=43&lang=no eller denne: http://www.garnstudi..._id=834&lang=no Jeg har den øveste genseren og anbefaler å få den litt lengre enn det hunden er. Min ble ca fem cm for kort. 1
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Jeg er såå fornøyd med den Akkurat slik jeg ville ha den og super service 5
Ane91 Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2012 Herregud så sykt fine! Trenger ny hund uten masse masse pels!
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2012 Det tok under en uke fra hun begynte å strikke til den kom i posten Veldig pent strikket
Recommended Posts