pippin Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Kan jeg også stjele bilder fra dere til bloggen min? Bare å låne fra meg ihvertfall Om det er bilder på bloggen du vil ha så si ifra. De som ligger her kan folk låne som de vil så lenge de skriver fotograf Hanne Nordskag Siter
Guest LXT Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Bare å låne fra meg ihvertfall Om det er bilder på bloggen du vil ha så si ifra. De som ligger her kan folk låne som de vil så lenge de skriver fotograf Hanne Nordskag Tusen takk, det skal jeg gjøre! Har litt nettproblemer om dagen, så det kan ta din tid å få lagt ut men. Nina jeg trenger stilongsen min! Siter
Carro92 Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Her kommer endelig resten av bildene, her ligger da altså alle bildene jeg tok den dagen Er bare å ta http://s120.photobucket.com/albums/o191/goliath92/Hunder/Oktober2012/6okt/ok/ Siter
Vimsan Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 *väntar fortfarande i spänning på filmer* Siter
Gjest Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 . Nina jeg trenger stilongsen min! Det verste er at Sandra og jeg koste oss så fælt med å drikke kaffe/te at jeg nesten glemte hele stilongsen! Men tuuusen takk for lånet! Og er det lov å begynne å glede seg til neste år allerede? Siter
Guest LXT Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Det verste er at Sandra og jeg koste oss så fælt med å drikke kaffe/te at jeg nesten glemte hele stilongsen! Men tuuusen takk for lånet! Og er det lov å begynne å glede seg til neste år allerede? Jeg hørte rykter om det Det er lov, det blir moro! Og da har du mest sannsynlig valp! Siter
Ane Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Første filmen ferdig endelig! Har hatt problemer med videoredigeringsprogrammet, men endelig fått tilbake den andre dataen, slik jeg fikk redigert dem. Om folk vil ha enkelt filmer/ den redigerte filmen sendt, så må dere sende meg en PM om det Her er det jeg fikk filma av deg og Tazman Valgte å ikke legge til noe musikk på dem jeg. Håper det er ok. 2 Siter
Carro92 Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Første filmen ferdig endelig! Har hatt problemer med videoredigeringsprogrammet, men endelig fått tilbake den andre dataen, slik jeg fikk redigert dem. Om folk vil ha enkelt filmer/ den redigerte filmen sendt, så må dere sende meg en PM om det Her er det jeg fikk filma av deg og Tazman Valgte å ikke legge til noe musikk på dem jeg. Håper det er ok. oo, tusen takk Siter
Ane Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Filmen av deg og Acqua. Fikk dessverre ikke filmet så mye som jeg trodde. Skal se om jeg ikke får med meg et større minnekort neste gang, og fått filmet det meste av alle Har ikke vært meningen å filmet noe av noen, og ingenting av andre 1 Siter
ida Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Helledussen for noen filmer En ting er sikkert: Ingen trenger å lure på om de er kvalifiserte for SM. Sonenmesterskapet er for alle 1 Siter
pippin Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Helledussen for noen filmer En ting er sikkert: Ingen trenger å lure på om de er kvalifiserte for SM. Sonenmesterskapet er for alle Og bra er det! Siter
ida Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Ja, hundeverdenen trenger noen lavterskeltilbud Dette er jo så koselig og så fantastisk at folk stiller med raser som ingen skulle tru at kunne noe som helst. Fy søren så flinke dere er 1 Siter
Gjest Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Ja, hundeverdenen trenger noen lavterskeltilbud Dette er jo så koselig og så fantastisk at folk stiller med raser som ingen skulle tru at kunne noe som helst. Fy søren så flinke dere er Du er så koselig! Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 KAJA OG KOVU! Kaja; Se hvor flink Kovu var under lineføring(fra 00:59) når du var gøøøy! :D Han er flink han! 1 Siter
simira Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 KAJA OG KOVU! Kaja; Se hvor flink Kovu var under lineføring(fra 00:59) når du var gøøøy! :D Han er flink han! For en fantastisk ekvipasje! 2 Siter
Kaja Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 For en fantastisk ekvipasje! Jeg dør, rett og slett. Stakkars hund! Må bare beklager at filmen min blir dratt ut i elendigheten, men dataen nekter og jeg har prøvd alt Siter
Guest LXT Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 MARIANNE OG DANY *klipp video* :lol: Haha, det er den sykeste lineføringen jeg har sett Ojoj, jommen skal man ha litt humor når man starter uten at man kan noen ting. Takk for video, nå har jeg ledd godt Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Kan gjerne legge ut meg og Angus, selv om det sikkert ikke er så imponerende å se på hehe MICHELLE OG ANGUS! Nå trakker jeg sikkert på noen tær, men Michelle, Angus er den eneste groenendaelen jeg synes er vakker! Han er såå pen 1 Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Tannvisning klasse 1. Her uredigert med lyd og støy 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 MICHELLE OG ANGUS! Nå trakker jeg sikkert på noen tær, men Michelle, Angus er den eneste groenendaelen jeg synes er vakker! Han er såå pen Tuuuusen takk! Det varmer godt i mammahjertet Og takk for video! Gleder meg til å se hvordan det så ut for dere hehe Siter
SiriEveline Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Chilli hadde ihvertfall veldig lyst å hilse på dommeren! 1 Siter
Recommended Posts