Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Ringkart hadde vært fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Tuva skal inn som nr 78, så minimum 12 CH tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 35 shibaer Fytti helsiken, her skal vi få kjørt oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 58 Lange og 17 korte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Fytti helsiken, her skal vi få kjørt oss! Det går så fint atte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Dobbelpost - beklager! Lexi er nr 45 i ringen, så da venter jeg spent etter å høre når de andre shibadamene skal i ilden :angel: Og evt shibahanner :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 17 stabijer.... Dødskult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Går det forresten ann å finne ut hvor mange av de 17 som er juniorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Går det forresten ann å finne ut hvor mange av de 17 som er juniorer? Ikke med mindre du har noen andre å telle med, sånn som Bikipile og jeg alltid gjør. Lexi er nr 45 i ringen, så da venter jeg spent etter å høre når de andre shibadamene skal i ilden :angel: Og evt shibahanner :angel: Imouto er nr 50, så dette betyr at det høyst sannsynlig er ganske mange hannhunder...? Iogm at det er 22 am. akitaer og 35 shibaer...? Er i alle fall 5 damer etter knertis, det er jo ikke så mange... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 12 kooikere, samme som i fjor hvis jeg ikke husker feil. Skuffende lite, men ikke overraskende... Skulle også gjerne sett et kart, så jeg kan ha litt oversikt over hvor ringen er ift standen til kooikerklubben som jeg skal stå på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 57 grander og som vanlig oppmøte kl 09, blæææææh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Til de som etterlyser hallkart så ligger det ute på Dogs4All siden til NKK http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/01/Hallkart.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 12 briarder bare - det er jo færre enn på NKK Hamar faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Finnes det kart over hvilken ringer som er hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Til de som etterlyser hallkart så ligger det ute på Dogs4All siden til NKK http://web2.nkk.no/w...01/Hallkart.pdf Takk takk - jeg fant det ikke nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Til de som etterlyser hallkart så ligger det ute på Dogs4All siden til NKK http://web2.nkk.no/w...01/Hallkart.pdf Åååå skuffet - trodde det var ringoversikten... jeg vet jo hvilken hall som er hvor, det interesante er jo hvor ringene ligger i forhold til hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Meeeeeen... Har de snudd hele bøttebaletten i år? Har ikke finaleringen vært i hall E tidligere? Meg veldig forvirret. Belgeren har jo alltid gått i hall C - så også i år, ingen forandring der, i tillegg er jo alle involverte raser (for meg) i samme hall så da trenger jeg bare å finne den liksom. Men det er jo lydighet og sånn som har gått i hall B tidligere - så nå er jeg bevirret. Men det er jo stas da om det blir bedre plass rundt standsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 19 Siberians. Freke er nr. 5 ut i rasen (nr 73 i ringen). Tror jeg vet hvem ca. 11-12 av hundene er inkl Freke. Blir moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Æsj, dalmatiner og kelpie krasjer. Jaja, Opsis er ikke påmeldt, men hadde vært gøy å få sett resten! Klima skal inn og herje i juniorklassen, jeg har null forhåpninger for lille skrangle, men det blir sikkert gøyalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 22 Lundehunder det er jo egentlig helt rått(når det er så mange skal selvsagt ikke vesla inn i ringen ) og 61 sheltier Hadde egentlig regna med fler da de var 66 på Hamar liksom,men det er vel fler enn meg som mangler litt pels på de små 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Meeeeeen... Har de snudd hele bøttebaletten i år? Har ikke finaleringen vært i hall E tidligere? Meg veldig forvirret. Belgeren har jo alltid gått i hall C - så også i år, ingen forandring der, i tillegg er jo alle involverte raser (for meg) i samme hall så da trenger jeg bare å finne den liksom. Men det er jo lydighet og sånn som har gått i hall B tidligere - så nå er jeg bevirret. Men det er jo stas da om det blir bedre plass rundt standsene. Nå har jeg ikke tittet på kartene, men jeg HÅPER de har klart å tilrettelegge oppsamlingsringen bedre. De har jo vært ALT for små! Det er jo flott til forhåndsbedømming. I forfjor måtte man jo gå igjennom alle standene for å komme til oppsamling, det var jo kjempe lett *ironi* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Imouto er nr 50, så dette betyr at det høyst sannsynlig er ganske mange hannhunder...? Iogm at det er 22 am. akitaer og 35 shibaer...? Er i alle fall 5 damer etter knertis, det er jo ikke så mange... Er det ikke 7 damer etter knertis? 22 shibaer foran Lexi. Sikkert noen juniortisper, men det kan jo se ut som det er en del hannhunder ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Nå har jeg ikke tittet på kartene, men jeg HÅPER de har klart å tilrettelegge oppsamlingsringen bedre. De har jo vært ALT for små! Det er jo flott til forhåndsbedømming. I forfjor måtte man jo gå igjennom alle standene for å komme til oppsamling, det var jo kjempe lett *ironi* Tja.... i og med at de fortsatt har stands i samme hallen (selv om de har byttet hall) så kan det vel være at det blir litt bedre plass, hallen er jo større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Tja.... i og med at de fortsatt har stands i samme hallen (selv om de har byttet hall) så kan det vel være at det blir litt bedre plass, hallen er jo større Æsj, trodde de hadde alt annet i hall E jeg, også rasetorg o.l. i den hallen. Jaja... da spørs det om det er så mye bedre. I fjor var oppsamlingen ett mareritt for å si det mildt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Ikke med mindre du har noen andre å telle med, sånn som Bikipile og jeg alltid gjør. Imouto er nr 50, så dette betyr at det høyst sannsynlig er ganske mange hannhunder...? Iogm at det er 22 am. akitaer og 35 shibaer...? Er i alle fall 5 damer etter knertis, det er jo ikke så mange... Kuma er nummer 33 i ringen, så da er han shiba nummer 11 ut, så jeg trur det er bra mange tisper . Går champions før eller etter veteraner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts