Anette Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Om to uker sitter jeg i polen med lille pi i armene Har ventet på hun siden tidlig juni nå! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 22 dager igjen til mine små firbente døttre kan hentes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 22 dager igjen til mine små firbente døttre kan hentes Ikke lenge igjen nå! Veldig glad jeg skal se dem på fredag, skal gi jentene masse kos fra deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Ikke lenge igjen nå! Veldig glad jeg skal se dem på fredag, skal gi jentene masse kos fra deg Og ta bilder og send til meg!! Er så abstinent at jeg er helt gåen….etter kun tre dager uten dem!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Og ta bilder og send til meg!! Er så abstinent at jeg er helt gåen….etter kun tre dager uten dem!! Det skal jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 5 dager igjen til vi skal hente vår lille Aila-mor. Som førstegangs hundeeiere gleder vi oss noe enormt. Alt er veldig nytt og veldig spennende Så koselig bilde av dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Da melder jeg meg inn igjen her for ørtende gang i år! Henter en liten svensk lapphund gutt så fort jeg får ordna meg fri! :-D Bor bare borti bygda, så får hilst når jeg vil uansett! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Bare 4 uker 2 dager til jeg henter denne herlige klumpen (Copyright; Synnøve Rosvold) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 5 uker gamle i går Nye bilder i bloggen og i tråden til Blondie 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Og her er problemet med de svenske lapphundene! Det er en av disse, men hvem vet jeg ikke 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Under et døgn igjen til denne lille hjerteknuseren er vår! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Under et døgn igjen til denne lille hjerteknuseren er vår! Så søt! Hvor er h*n fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Han er i fra Kennel Snøfnugget i Molde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Under et døgn igjen til denne lille hjerteknuseren er vår! Vakre vakre Sam Så søt! Hvor er h*n fra? Det er jo Lucassønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Aha, Sam ja, da er jeg oppdatert ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Tror jeg døøør.... 5 ukers bilder av kjekkasen! 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Tror jeg døøør.... 5 ukers bilder av kjekkasen! Du er ikke alene om å nesten stryke med…. 21 dager igjen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 1 uke og 3 dager til jeg har Pi i armene 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Du er ikke alene om å nesten stryke med…. 21 dager igjen!! Jeg vil også ha sobel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Er enda mer valpesyk nå enn tidligere! Gratulerer! Skal du ikke beholde sheltien alikevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Jeg tør nå helt sikkert å melde meg inn her Det blir en jaktgolden tispe fra kennel Poecilia. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Samtale med min mann i går: Min mann: kanskje vi beholder alle valpene! Jeg: Hvaaah? Min mann: Ja, vi blir jo glad i dem!!? Hvor ble det av den mannen jeg måtte bruke fem år på å overtale til at vi skulle få én hund i huset? (det blir nok maks én valp som blir værende) 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Nå er mamma i Russland og henter Dita Hun er visst helt herlig! Lander i morgen, gleder meg stort! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Nå er mamma i Russland og henter Dita Hun er visst helt herlig! Lander i morgen, gleder meg stort! Husk bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Du er ikke alene om å nesten stryke med. 21 dager igjen!! Omg!!! Jeg er valpesyk altså :-D Du vil ikke at jeg skal avlaste deg med en valp? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts