MegaMarie Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Nå er valpene registrert, og plutselig virker det litt mer virkelig 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Valpen er idag 3 uker og 3 dager.. "Bare" 5 uker og 3 dager til henting nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Under to døgn igjen til jeg setter meg på et fly nordover og henter den nakne klumpen min! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Første "lc-trening" 8 dager igjen til hun er i Norge! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 954791_571289816263235_1118308103_n.jpg Første "lc-trening" 1148890_571290669596483_1044570045_n.jpg 8 dager igjen til hun er i Norge! DU! Nå satt jeg akkurat og så på valpene til Varjag og så kommer du med dette ) Du må stikke innom høstprøven med henne? Red: Fin den røde hannen med maske også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 DU! Nå satt jeg akkurat og så på valpene til Varjag og så kommer du med dette ) Du må stikke innom høstprøven med henne? Red: Fin den røde hannen med maske også Åh, BabaYaga er jo aldeles nydelig!! Klart hun skal være med å henge på høstprøven Vi skulle egentlig ha han med rød maske, men så ødela han foten sin Ser jo bra ut igjen nå, men vi turte ikke ta sjangsen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Åh, BabaYaga er jo aldeles nydelig! Klart hun skal være med å henge på høstprøven Vi skulle egentlig ha han med rød maske, men så ødela han foten sin Ser jo bra ut igjen nå, men vi turte ikke ta sjangsen. Var det den det ja. Flyr din mor over eller er det du som får æren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Var det den det ja. Flyr din mor over eller er det du som får æren? Mor får æren! Hun er jo flytende i det universelle språket "blond", så vi fant ut at hennes kommunikasjonsevner var bedre enn mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Mor får æren! Hun er jo flytende i det universelle språket "blond", så vi fant ut at hennes kommunikasjonsevner var bedre enn mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Kan noen for guds skyld stoppe tiden litt??? Den søte lille "aussiedoodlen" min holder på å bli både krevende og ekstremt lang- all over the place Ikke mye doodle igjen nå, kun en racer av en Aussie slamp som jeg bare digger noe helt utrolig Denne fortjener en reprise altså! Herregud, så nydelig!! og for en forandring! Skikkelig fiiiiin 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Herregud så stygge. Ikke søte i det hele tatt. ( ) Må konstant minne meg selv på at nei, her passer det ikke med en hund til med det første 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Sukk, de der langhårete kortisene er bra nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Sukk, de der langhårete kortisene er bra nydelige Ennå to ledige langhårs-hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Ennå to ledige langhårs-hanner Hyyysjt, må ikke friste med slikt Jeg har fått et veldig godt inntrykk av koritsen, og den blir nok vurdert en gang, men pr. i dag er det ikke aktuelt desverre. Fødes det ofte langhår i kortiskull? For selv om man ikke skal velge hund etter utseende, syns jeg jo den langhårete kortisen er finere enn originalene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Hyyysjt, må ikke friste med slikt Jeg har fått et veldig godt inntrykk av koritsen, og den blir nok vurdert en gang, men pr. i dag er det ikke aktuelt desverre. Fødes det ofte langhår i kortiskull? For selv om man ikke skal velge hund etter utseende, syns jeg jo den langhårete kortisen er finere enn originalene Ja der fødes av og til langhårsvalper i korthårskull. Men det varierer hvor ofte, for det kommer an på hvor hardt oppdretter går inn for å unngå det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Og deeeeeeeeeeeer var jeg endelig hjemme fra Bodø med verdens herligste nakne klump ved min side. Han har tatt alt med knusende ro så langt. Bildespam kommer vel i morgen tenker jeg, når dagslyset er på plass! Mobilbilde med blits var det beste som gikk an akkurat nå. Han virker som en klok gammel sjel i en valpekropp! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Turboen Og søstra som er modig nok, men hakket mer fredsommelig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Da er det på tide å røpe meg selv, jeg skal nemlig ha en av disse to gutta 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Da er det på tide å røpe meg selv, jeg skal nemlig ha en av disse to gutta Så koselig! Da blir vi jo familie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Da er det på tide å røpe meg selv, jeg skal nemlig ha en av disse to gutta såsøteatjegnestendørpåmeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Så koselig! Da blir vi jo familie Det gjør vi Blir veldig gøy å følge med på hverandres! såsøteatjegnestendørpåmeg! Heeelt enig! Er enda mer valpesyk nå enn tidligere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aila Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 5 dager igjen til vi skal hente vår lille Aila-mor. Som førstegangs hundeeiere gleder vi oss noe enormt. Alt er veldig nytt og veldig spennende 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts