Mirai Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Vrangbord er kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Vrangbord er kjedelig. Hva lager du nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Lue min andre vrangbord i livet og den kjeder meg sååå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Snaaaart ferdig! Brodering tar lengre tid enn man skulle tro. Men selvfølgelig gikk jeg tom for tråd da jeg skulle gjøre ferdig den aller siste siden av borden. Helt til venstre, der mangler jeg å ta stingene tilbake igjen. Spørsmålet da blir om jeg skal få tak i tråd av samme farge (det koster jo ingenting, men er litt styrete), eller om jeg skal bruke en annen farge (rosa, lilla eller oransje). Sistnevnte passer jo litt til broderiets tema, men samtidig tror jeg det blir finest om jeg fullfører med blått. Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Stilig! Tror både rosa og lilla kan bli fint jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Fullfør med noe helt annet Siden planleggingen tydeligvis feilet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Liten testhals til lappegenser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Hjelp!! Prøver meg på å hekle mønster, men det blir ikke likt på begge sider, ergo jeg må begynne på samme side hver gang.. Hvordan gjør dere det? Det er snakk om mønster tegnet i ruter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Jeg har bare tatt med den andre tråden og heklet den "inn" i mønsteret og sluppet den der jeg skal ta den opp igjen på veien tilbake, om det gir mening. Når du starter fra andre siden (hvis du snur) må du se på mønsteret motsatt vei. Hvis det ikke kan speilvendes til å bli likt på begge sider blir det bare en side av arbeidet som mønsteret blir fint på. Finnes sikkert andre bedre måter . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Slemme husfliden som hadde kurver fulle av garn i knall rosa, grønn og orange Mia likte best den råååsa Også har jeg kjøpt fine bokser til å ha garnet i. Mye bedre en alle de posene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Lillesøster har fått strikkeoppdrag til Kovu: (bildet er skamløst stjålet fra kmarissa på ravelry: www.ravelry.com/projects/kmarissa/deer-with-little-antlers-hat ) Selv skal jeg til å veve brikkevevde bånd til svogers bunad som han "får" i jula (betalt selv, men ferdig da). 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Åååh, vil ha lue (uten ører og horn ) til hunden jeg også. Må kanskje spørre pent om min flinke bestemor kan fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Sååå mye garn du har :w00t: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Slemme husfliden som hadde kurver fulle av garn i knall rosa, grønn og orange Mia likte best den råååsa Også har jeg kjøpt fine bokser til å ha garnet i. Mye bedre en alle de posene Lurer pr. akkurat nå, på hvorfor i alle dager jeg har alt garnet mitt STAPPA i poser, poser, poser, korger, vaser, osv. Haff. Må på Europris snart skjønna e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Åååh, vil ha lue (uten ører og horn ) til hunden jeg også. Må kanskje spørre pent om min flinke bestemor kan fikse. Sett denne : http://www.ravelry.com/patterns/library/pointy-greyhound-hood Sååå mye garn du har :w00t: Føler egentlig ikke at det er så mye Lurer pr. akkurat nå, på hvorfor i alle dager jeg har alt garnet mitt STAPPA i poser, poser, poser, korger, vaser, osv. Haff. Må på Europris snart skjønna e Ja det var det jeg også så da jeg så ett bilde av maaaange slike plastkasser med garn Veldig godt å få ryddet litt! Høres ut som om du trenger endel kasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Ja det var det jeg også så da jeg så ett bilde av maaaange slike plastkasser med garn Veldig godt å få ryddet litt! Høres ut som om du trenger endel kasser Ikke så ille som hos deg Men jeg har endel fillerester som tar plass, halvferdige prosjekter, og masse små garnposer. Og stoff. Og nåler overalt... Det er litt garn/sy/prosjektrot overalt Og noen fin-fine garnklaser som ungene har laget i ubevoktede øyeblikk... Ellers va heimesia di fin vorte! Ha ikkje sett dein før e Onnskyld, nå va e stygg Men e veit jo kæm du æ, å ingen veit kæm e æ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Ikke så ille som hos deg Men jeg har endel fillerester som tar plass, halvferdige prosjekter, og masse små garnposer. Og stoff. Og nåler overalt... Det er litt garn/sy/prosjektrot overalt Og noen fin-fine garnklaser som ungene har laget i ubevoktede øyeblikk... Ellers va heimesia di fin vorte! Ha ikkje sett dein før e Onnskyld, nå va e stygg Men e veit jo kæm du æ, å ingen veit kæm e æ Har visst noen stoff greier her og der jeg også Slik som fleece stoff over hele kjøkkenbordet og kasser med det samme under Også vart e jo litt forondra da skrifta di plutsele forandra se da Ikkje pent gjort å gjera ein stakkar så nysgjerrog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Har visst noen stoff greier her og der jeg også Slik som fleece stoff over hele kjøkkenbordet og kasser med det samme under Også vart e jo litt forondra da skrifta di plutsele forandra se da Ikkje pent gjort å gjera ein stakkar så nysgjerrog Ha prata mæ de før, på FB- um någå turrfôr Veslesyster åt "kjerringje" åt ein tå kameratein åt meinn din Kjeinne godt te bror din via n Thomas, æ veninne mæ ho Eva å ho Live, å ha nå høyrd um de i hondesammenheng. Men eilder møtt de Til alle andre, beklager språket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Klar for julefeiring Mamma har montert strømpa eg har brodert (har ikke symaskin selv). Her ligger flere bilder, om noen har lyst til å se nærmere på den 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Klar for julefeiring Mamma har montert strømpa eg har brodert (har ikke symaskin selv). Her ligger flere bilder, om noen har lyst til å se nærmere på den Holy Crap! Ja, rett og slett! For et vanvittig stykke arbeid, for ikke å snakke om hvor vanvittig fin den var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Wow!! Veldig detaljert og kjempefint. Hvor lang tid brukte du? Jeg ser i lueoppskriften at jeg skulle ha begynt å felle tidligere. Ka jeg bare felle flere masker per omgang og felle raskere sånn at jeg når slutten fort, eller er det dumt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Wow!! Veldig detaljert og kjempefint. Hvor lang tid brukte du? Jeg ser i lueoppskriften at jeg skulle ha begynt å felle tidligere. Ka jeg bare felle flere masker per omgang og felle raskere sånn at jeg når slutten fort, eller er det dumt? Spørs om det er noe system i fellinga eller ikke? er det ikke meningen fellingen skal synes ville jeg bare kjørt på Den broderinga var nyyyyydelig Her er mitt bidrag i kveld Måtte bare prøve Ble nok litt liten, men neste gang skal den bli større og i KNALL farge. Nå skal det bli slutt på å lete bilen rundt etter poser ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Spørs om det er noe system i fellinga eller ikke? er det ikke meningen fellingen skal synes ville jeg bare kjørt på Den broderinga var nyyyyydelig Her er mitt bidrag i kveld Måtte bare prøve Ble nok litt liten, men neste gang skal den bli større og i KNALL farge. Nå skal det bli slutt på å lete bilen rundt etter poser ja Haha! Så tøff! Er det bæsjeposer, tenkte jeg... Joda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Tror ikke den skal vises eller være til noen nytte nei, så da kan jeg bare kjøre på . Ellers blir den litt for lang, ikke at det er krise men. Den blir litt for lang uansett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Holy Crap! Ja, rett og slett! For et vanvittig stykke arbeid, for ikke å snakke om hvor vanvittig fin den var Takk takk Wow!! Veldig detaljert og kjempefint. Hvor lang tid brukte du? Takk Begynte i januar, ble ferdig i mai sånn ca. Med en del andre prosjekter innimellom. Den broderinga var nyyyyydelig Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts