Mirai Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Holder på å lage denne lua, men jeg tror jeg trenger tjukkere garn for den ser ut til å bli litt liten (er ikke ferdig enda da). Mønsteret er veldig enkelt om noen andre vil prøve seg http://www.rheatheylia.com/index.php?page=patterns&id=10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Holder på å lage denne lua, men jeg tror jeg trenger tjukkere garn for den ser ut til å bli litt liten (er ikke ferdig enda da). Mønsteret er veldig enkelt om noen andre vil prøve seg http://www.rheatheyl...=patterns&id=10 Den var jo kjempe søt da ! Vet ikke helt om jeg har en side som er feminin nok til en slik en da Du kan ikke bare lage noen ekstra omganger om den blir for liten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Det kan jeg sikkert, men tenkte å ta en tur innom hobbybutikken i morgen for å se om jeg finner mer/tjukkere garn uansett . Den er nok litt for jentete til meg også, hvertfall i hvitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Oj! det ser kjempe flott ut. Så jevnt og pent mønster *misunnelig* Tusen takk Det er første gang jeg prøver meg på et så stort prosjekt, så blir gøy å se om jeg greier å holde det så jevnt når det "ordentlige" mønsteret begynner oppover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Nå har jeg snart bare 1 runde til med hekling så er jeg ferdig med babyteppet 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Da har jeg nøstet nesten 2000m - 2km - garn! Og kan konkludere med at garnhaugen har krympet bittelitt etter høstens strikkerier og heklerier 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg holder fremdeles på med bunadsselene *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Åh, jeg er veldig glad i å sy med perler. Duker feks. Men det er jo egentlig helt unyttig. Jeg finner liksom ingenting fint å lage! Noen forlag? Altså sånn som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Åh, jeg er veldig glad i å sy med perler. Duker feks. Men det er jo egentlig helt unyttig. Jeg finner liksom ingenting fint å lage! Noen forlag? Altså sånn som dette: Du kan lage julekuler, bjeller og stjerner. Lagde mye sånt da eg var liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Er det noen som har noen enkle oppskrifter på tovete votter til dame/herre og enkel oppskrift på sokker? Jeg kan strikke liksom, men når det kommer til det med hællukking på sokker så gir jeg alltid opp Tova votter: http://kjerstrikk.bl...ede-votter.html Ahh takk! Er hekling eller strikking enklest? Som andre sier er det smak og behag. Selv liker jeg strikking best selvom jeg også hekler litt. Barselgave til en liten gutt som ventes i desember. Edderkoppvotter. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Da ble jeg ferdig med babyteppet til Lill 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Da ble jeg ferdig med babyteppet til Lill Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Teppet ble kjempefint!! Så. Lagde en hals, men pinnen var for tynn, så den ble kjempestiv og litt liten. Må kjøpe en tiernål . Det var nok veldig trist i underbevisstheten min, for i natt drømte jeg at jeg fant en tiernål!! HAha! Prøvde på lue nummer to med tjukkere garn.... den ble massiv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Åh, jeg er veldig glad i å sy med perler. Duker feks. Men det er jo egentlig helt unyttig. Jeg finner liksom ingenting fint å lage! Noen forlag? Altså sånn som dette: Bunadsting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Noen som vet om det går an å hekle hundesko/sokker i type labradorstørrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Nytt armbånd ferdig 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Noen som vet om det går an å hekle hundesko/sokker i type labradorstørrelse? Klart det går an! Men da ville jeg valgt et elastisk garn + heklemetode, slik at den må strekkes litt for å passe... De faller lett av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Best med sokkegarn da kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Tja, ikke bomull ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Har laget to glassvarmere eller hva i all verden de heter. Forslag til hva slags masker jeg kan bruke på nummer tre? Fargene er helt feil da, den røde er ekstremt julerød og den lilla er ikke helt som på bildet heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Har laget to glassvarmere eller hva i all verden de heter. Forslag til hva slags masker jeg kan bruke på nummer tre? Fargene er helt feil da, den røde er ekstremt julerød og den lilla er ikke helt som på bildet heller. Så fint! Hva med denne eller denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Oooh takk for forslag. Tar den første, da trenger jeg ikke tenke så mye! Tror den passer best med de to jeg har uansett. Skal kjøpe bånd og feste på toppen også, så ser det litt mer ferdig ut . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Teppet ble kjempefint! Så. Lagde en hals, men pinnen var for tynn, så den ble kjempestiv og litt liten. Må kjøpe en tiernål . Det var nok veldig trist i underbevisstheten min, for i natt drømte jeg at jeg fant en tiernål! HAha! Prøvde på lue nummer to med tjukkere garn.... den ble massiv! Hihi rart hva man begynner å drømme om. Jeg drev heklet på en lue til en blind dame i går kveld, samt skrev mail med henne og så på bilder av hunden. Og du og du så mange førerhunder jeg har holdt på med i drømme i natt Ble jo helt utslitt jo. LOL Ferdig med russelua til sønnen. Han ble fornøyd så da er vi begge fornøyd Enkel og kjapp lue å strikke. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Jeg prøver meg på sælbuvotter! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Har 74 masker på pinnen, tenkte jeg skulle lage en lue, tips til hvordan jeg burde felle?? strikker frem og tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts