Maren Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Nå har jeg snart bare 1 runde til med hekling så er jeg ferdig med babyteppet 4 Siter
Teserere Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Da har jeg nøstet nesten 2000m - 2km - garn! Og kan konkludere med at garnhaugen har krympet bittelitt etter høstens strikkerier og heklerier 2 Siter
Synnikken Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Jeg holder fremdeles på med bunadsselene *sukk* Siter
soelvd Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Åh, jeg er veldig glad i å sy med perler. Duker feks. Men det er jo egentlig helt unyttig. Jeg finner liksom ingenting fint å lage! Noen forlag? Altså sånn som dette: Siter
Ingidano Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Åh, jeg er veldig glad i å sy med perler. Duker feks. Men det er jo egentlig helt unyttig. Jeg finner liksom ingenting fint å lage! Noen forlag? Altså sånn som dette: Du kan lage julekuler, bjeller og stjerner. Lagde mye sånt da eg var liten. Siter
MayB Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Er det noen som har noen enkle oppskrifter på tovete votter til dame/herre og enkel oppskrift på sokker? Jeg kan strikke liksom, men når det kommer til det med hællukking på sokker så gir jeg alltid opp Tova votter: http://kjerstrikk.bl...ede-votter.html Ahh takk! Er hekling eller strikking enklest? Som andre sier er det smak og behag. Selv liker jeg strikking best selvom jeg også hekler litt. Barselgave til en liten gutt som ventes i desember. Edderkoppvotter. 3 Siter
Maren Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Da ble jeg ferdig med babyteppet til Lill 3 Siter
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Da ble jeg ferdig med babyteppet til Lill Nydelig Siter
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Teppet ble kjempefint!! Så. Lagde en hals, men pinnen var for tynn, så den ble kjempestiv og litt liten. Må kjøpe en tiernål . Det var nok veldig trist i underbevisstheten min, for i natt drømte jeg at jeg fant en tiernål!! HAha! Prøvde på lue nummer to med tjukkere garn.... den ble massiv! 1 Siter
Synnikken Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Åh, jeg er veldig glad i å sy med perler. Duker feks. Men det er jo egentlig helt unyttig. Jeg finner liksom ingenting fint å lage! Noen forlag? Altså sånn som dette: Bunadsting? Siter
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Noen som vet om det går an å hekle hundesko/sokker i type labradorstørrelse? Siter
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Noen som vet om det går an å hekle hundesko/sokker i type labradorstørrelse? Klart det går an! Men da ville jeg valgt et elastisk garn + heklemetode, slik at den må strekkes litt for å passe... De faller lett av! Siter
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Best med sokkegarn da kanskje? Siter
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Tja, ikke bomull ihvertfall Siter
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Har laget to glassvarmere eller hva i all verden de heter. Forslag til hva slags masker jeg kan bruke på nummer tre? Fargene er helt feil da, den røde er ekstremt julerød og den lilla er ikke helt som på bildet heller. Siter
Teserere Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Har laget to glassvarmere eller hva i all verden de heter. Forslag til hva slags masker jeg kan bruke på nummer tre? Fargene er helt feil da, den røde er ekstremt julerød og den lilla er ikke helt som på bildet heller. Så fint! Hva med denne eller denne Siter
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Oooh takk for forslag. Tar den første, da trenger jeg ikke tenke så mye! Tror den passer best med de to jeg har uansett. Skal kjøpe bånd og feste på toppen også, så ser det litt mer ferdig ut . Siter
AussieAllTheWay Skrevet 23. November 2012 Rapporter Skrevet 23. November 2012 Teppet ble kjempefint! Så. Lagde en hals, men pinnen var for tynn, så den ble kjempestiv og litt liten. Må kjøpe en tiernål . Det var nok veldig trist i underbevisstheten min, for i natt drømte jeg at jeg fant en tiernål! HAha! Prøvde på lue nummer to med tjukkere garn.... den ble massiv! Hihi rart hva man begynner å drømme om. Jeg drev heklet på en lue til en blind dame i går kveld, samt skrev mail med henne og så på bilder av hunden. Og du og du så mange førerhunder jeg har holdt på med i drømme i natt Ble jo helt utslitt jo. LOL Ferdig med russelua til sønnen. Han ble fornøyd så da er vi begge fornøyd Enkel og kjapp lue å strikke. 3 Siter
Teserere Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 Jeg prøver meg på sælbuvotter! 5 Siter
Maren Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Har 74 masker på pinnen, tenkte jeg skulle lage en lue, tips til hvordan jeg burde felle?? strikker frem og tilbake Siter
Mirai Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Jeg aner ikke med strikking, men med hekling er det lmer vanlig å starte på toppen og så øke nedover (hvertfall alle oppskriftene jeg har sett). Kanskje det er det samme? Du kan jo sjekke på Ravelry eller drops og se på en basic oppskrift for å se hva som er vanlig og få el viss idé om hvordan? Siter
AussieAllTheWay Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Vet ikke engang hvordan man lager lue som ikke er strikket rundt jeg Men har lært meg å strikke dobbelt i dag da Bare dumt jeg alt har laget flere grytekluter en jeg trenger (inkl julegaver) så da har jeg ikke noe å lage Også er den siste hekle lua ferdig 2 Siter
Guest lijenta Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Vet ikke engang hvordan man lager lue som ikke er strikket rundt jeg Men har lært meg å strikke dobbelt i dag da Bare dumt jeg alt har laget flere grytekluter en jeg trenger (inkl julegaver) så da har jeg ikke noe å lage Også er den siste hekle lua ferdig Lua er fin! Siter
Mirai Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Ja ja, da har jeg kjøpt meg et par strikkepinner også... Krukkegreiene er ferdig: 3 Siter
Recommended Posts