Gå til innhold
Hundesonen.no

Høstprøven, lure coursing på Trøgstad


Hermes
 Share

Recommended Posts

Takker, kan liksom ikke tro at det var min pitbull reke som fikk cert og greier idag, og det på hennes første lc prøve :D dette ga helt klart mersmak til å fortsette :D

576905_10152090850500582_1317315766_n.jpg

Kommer flere bilder når vi kommer hjem fra jaktuka i Trysil, litt dårlig nett her ute i skæven gitt :)

Strålende! Blir spennende å se henne videre, og gleder meg til å møte pitbullreken en dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takker, kan liksom ikke tro at det var min pitbull reke som fikk cert og greier idag, og det på hennes første lc prøve dette ga helt klart mersmak til å fortsette Kommer flere bilder når vi k

*dele opp* Munnkorga løsna under løpet. Anastasia til Carro92 i blått.

Etnahund. Nowiclee sin Lundii i rødt: Nowisclee sin Martin: Borzoi: Faraohund: Mocca følger med fra sidelinjen: Største og minste rasen:

Vi var og så på vi også. Mange bra løp, og andre ikke så bra syns jeg. Men vi er jo bare amatører og kan ikke starte i konkurranser. Denne Borzoien her var herlig uinteressert. ;)

lc_tilskyer-018-Large.jpg

Fenris :) Kan jeg få lov til å legge dette bildet på eierns fb side? Det var jo helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så bra! Ser for meg at det slik Nitro kunne ha funnet på å gjøre også! Han gjorde det på FA da de dro filla sikksakk og inn i et rør. Han bare stod å så på den og da jeg slapp han, luntet han bort til ene stolpen som de hadde dratt filla rundt, og tissa han på den. :P

Men denne filla ble visstnok dratt ganske sakte, så ikke så rart at det ble kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpet til Fenris ble ikke helt vellykket. Begge hundene mistet fillen, den andre hunden løp straks tilbake til "mor", mens Fenris tuslet litt rundt, gjorde et halvhjertet forsøk på å ta filla når den dukket opp igjen, for så å ta seg en tissetur på feltet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...