Anette Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Betalte 250 per hos vet utti her. Sinsen tok 500 per. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2012 Takker og bukker. Må høre med vet. neste gang vi er der om det kan være noe for damen min, hun fungerer ganske bra på onsior, men fungerte bedre på metacam, sånn bortsett fra at magen ikke tålte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Betalte 250 per hos vet utti her. Sinsen tok 500 per. Da har du ikke betalt for mer enn medisinen nesten! :-O Eller så har de mange hunder som går på det Jeg har betalt 900 kr for 4 behandlinger på bridie, og da har jeg kun betalt for medisinen. Men, hadde jeg brukt det på begge hundene her hadde det vært nok av samme glasset på begge da. Problemet er at denne medisinen er holdbar kun i 4 uker etter åpning av glasset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Har nå fått tilbud om å behandle bikkja med dette, da hverken operasjon, fysioterapi eller smertestillende tabeletter hjelper på haltinga. Er det slik at disse kan miste virkningen etterhvert? Vi merker ikke forskjell med/uten smertestillende lenger så nå er det helt slutt på smertestillende og dette "spares" til hun blir litt eldre og vi "har de siste årene". Men jeg tenker som så at cartophen var mitt lille ess-i-ermet til disse siste årene. Når smertestillende også mista effekten. Vil cartophen miste effekten hvis vi begynner å bruke det nå, og så benytter oss av det senere? Eller er det en konstant effekt? (Om noen skjønner hva jeg mener). Er litt i tvil på om vi skal kjøre i gang med det NÅ, eller om vi skal spare det enda litt mer. Det går helt OK nå, såååå kanskje vente litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2022 Drar opp tråden da jeg vurdere det, men er det noen som vet noe om prisen nå??? Hørte om et nytt middel, men det var jo over 3000 for 1 sprøyte- det har jeg ikke råd til rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busann Skrevet 18. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2022 16 hours ago, Debbie said: Drar opp tråden da jeg vurdere det, men er det noen som vet noe om prisen nå??? Hørte om et nytt middel, men det var jo over 3000 for 1 sprøyte- det har jeg ikke råd til rett og slett. Jeg betalte 640 + mva for 2 år siden. 340 + mva for katt nå i år (ca 5 kg). Det var kun for medisin siden jeg setter selv. Jeg ville sjekket litt rundt på priser på det nye, mener jeg fikk oppgitt 1000,- pr. sprøyte. Dessverre døde hunden før vi fikk vurdert det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2022 (endret) Da min fikk Cartrophen betalte jeg 450,- per sprøyte, men det er noen år siden. Jeg pleide å gi min en runde (fire sprøyter) om vinteren "for sikkerhets skyld", men de to-tre siste årene har jeg glemt det og hun har vært helt fin i leddene, så jeg er ikke så sikker på om det hadde noen effekt i det hele tatt. Endret 19. Februar 2022 av Wilhelmina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 26. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2022 Bare et lite spørsmål til. Jeg synes det er så vanskelig å lete seg frem i NKK, og deres utrolig dårlig dopingregler. Hvor ligger Cartropen som doping, og hvor lang karens tid er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 26. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2022 1 hour ago, Debbie said: Bare et lite spørsmål til. Jeg synes det er så vanskelig å lete seg frem i NKK, og deres utrolig dårlig dopingregler. Hvor ligger Cartropen som doping, og hvor lang karens tid er det?? 14 dager. Dopinglista ligger her https://www.nkk.no/getfile.php/13289318-1508329351/Dokumenter/Aktiviteter/NKKsantidopingreglement_010114_utenvedlegg3.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. Februar 2022 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2022 5 timer siden, Wilhelmina skrev: 14 dager. Dopinglista ligger her https://www.nkk.no/getfile.php/13289318-1508329351/Dokumenter/Aktiviteter/NKKsantidopingreglement_010114_utenvedlegg3.pdf Generelt 14 dager fra siste dose, ja. Men husk på at likevel kan gi utslag på prøver senere. Per nå er det iallefall 14 dager, men det var vell diskutert om å øke dette. Svenskene har 28 dager, om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts