Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Og hormonene. Høhø. Stakkars mannen min, det er godt han er en tålmodig sjel av seg :lol:

:lol: Samme her. Jeg kravlet meg opp på beina for å flytte meg, for vi skulle bytte plass i sofaen og han hadde med en tallerk med mat og et stort glass vann. Så klarer jeg ikke legge vekten på benet,kjenner at hele bekkenet bare ville gitt etter, så bruker litt tid på å stable en fot foran den andre. Da kommer det fra glupingen: "Forter du deg litt? Jeg holder på å miste glasset!" :lol: Småirritert var han også. Det endte ikke godt :lol: Skal legges til at han trodde jeg stod helt i andre tanker, ikke at jeg prøvde å gå fremover uten å gå i bakken :P

Oi, nye quotegreier, ble visst dobbelpost :P

Endret av soelvd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

soelvd; har du prøvd å gå til fysioterapeut med bekkenet ditt? Jeg gikk på gruppetrening som hjalp helt enormt, det har mye å si at man har gode støttemuskler! I tillegg hjalp det med bekkenbelte (men det syntes jeg var litt ekkelt å ha på..) og å sove i "glatt" undertøy. Hihi, jeg måtte avgårde og kjøpe silkebokser til gutter på H&M :P

Edit; og husk for all del å unngå alle forbudte gjøremål, som støvsuging, dytte handlevogn, skifte sengetøy etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst i at jeg ikke 'lider' alene :P

Hvor mye magnesium tar du da Lill? Kanskje jeg også må øke.

Og b12 sprøyte, er det hos legen? *Litt desperat når den kriblinga er som verst altså*

Og jeg glemte å nevne at jeg kan få følelsen av at jeg skal besvime hvis jeg går opp en trapp eller bratt bakke uten å ta det veldig rolig. Og det kan jo kanskje b12 også hjelpe mot.

Men jeg er veldig veldig heldig som ikke har bekkenløsning, håper jeg ikke får det heller!

:console: til dere som sliter med det.

B12 kan hjelpe med det ja :)

Sprøyte er mye mer effektivt enn oralt inntak, og mindre bieffekter. Du må til legen og den settes i rumpen din.

Resept av legen også bare innom å få satt den av en sykepleier.

Man har en tendens til å måtte gå litt ofte på do eller få forstoppelse ved jern tabletter. Hilsen blodgiveren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soelvd; har du prøvd å gå til fysioterapeut med bekkenet ditt? Jeg gikk på gruppetrening som hjalp helt enormt, det har mye å si at man har gode støttemuskler! I tillegg hjalp det med bekkenbelte (men det syntes jeg var litt ekkelt å ha på..) og å sove i "glatt" undertøy. Hihi, jeg måtte avgårde og kjøpe silkebokser til gutter på H&M :P

Edit; og husk for all del å unngå alle forbudte gjøremål, som støvsuging, dytte handlevogn, skifte sengetøy etc.

Går til kiro. Men han vil egentlig ikke gjøre så mye, han sier at bekkenet er for stramt, og det er det som gjør vondt. Han vil derimot ikke gjøre noe særlig med det, fordi bekkenet strammer seg for å stabilisere seg pga den nye typen belastninger/vekt som kommer på bekkenet. Og løser vi på det risikerer vi det motsatte, bekkenløsing. Det høres jo logisk ut, samtidig har jeg mest lyst til å gå til en fysio for å høre om han mener det samme, for det er jo så inni ******* vondt. Så, ja, jeg vet ikke.

Jeg tørr ikke bruke bekkenbelte, er ikke det sånn stort, stramt? Har slitt med korsryggen i årevis og vi har trent musklene i bekken/korsrygg lenge. Og sånne bekkenbelter avlaster vel gjerne musklene igjen?

*Kopiere den siste setninga di inn til mannen* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til kiro. Men han vil egentlig ikke gjøre så mye, han sier at bekkenet er for stramt, og det er det som gjør vondt. Han vil derimot ikke gjøre noe særlig med det, fordi bekkenet strammer seg for å stabilisere seg pga den nye typen belastninger/vekt som kommer på bekkenet. Og løser vi på det risikerer vi det motsatte, bekkenløsing. Det høres jo logisk ut, samtidig har jeg mest lyst til å gå til en fysio for å høre om han mener det samme, for det er jo så inni ******* vondt. Så, ja, jeg vet ikke.

Jeg tørr ikke bruke bekkenbelte, er ikke det sånn stort, stramt? Har slitt med korsryggen i årevis og vi har trent musklene i bekken/korsrygg lenge. Og sånne bekkenbelter avlaster vel gjerne musklene igjen?

*Kopiere den siste setninga di inn til mannen* :lol:

Ja, bekkenbelte er sånn bredt, stort og stygt elastisk belte som festes med borrelås. Det avlaster vel først og fremst leddbåndene, det holder bekkenet sammen for deg, rett og slett. Men det er vel noe støttemuskler som også får slappa av når de slipper å prøve å kompensere for leddbåndene.

Men hm, jeg har ikke hørt om at bekkenet kan være for stramt, så da vet jeg ikke jeg heller.. Men altså, noe bekkenløsning håper jeg da inderlig at du får, ellers får du jo ikke ut ungen. Bekkenløsning er normalt og skal skje alle, men ikke alle får det så tidlig og så ille at de blir plaget av smerter. Det er hormonene som gjør leddbåndene slakkere, og det behøver vi jo at skjer for at fødselskanalen skal bli stor nok. Men når leddbåndene blir slakke, kan leddflatene gnisse mot hverandre, og midt oppi det hele er det vel noe nerver som påvirkes også.

Jeg er slett ikke noe ekspert på dette altså, vet bare det jeg har lest og blitt fortalt av naprapat og fysioterapeut.

Kan det være at han mener du har bekkenlåsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er en helt normal fase for små gutter og jenter, men det passer fryktelig dårlig at A har bestemt seg for at han er jente et par uker før jul. Han har nemlig sett julekjolen til kusina og er hellig overbevist om at han også skal få kjole til jul. Jeg driver å forbereder han mildt på at han må gå i dress ( selv om han er 'jente ' ) , og det fremkaller så mye rettferdig harme at jeg bare lar temaet ligge frem til dagen er her og han sannsynligvis får nok annet å tenke på.

Må le litt da , for 3 år siden var fetteren hans helt knust fordi han ikke fikk rosa pumps til bursdagen sin , nå er det A som skal igjennom dette * ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er en helt normal fase for små gutter og jenter, men det passer fryktelig dårlig at A har bestemt seg for at han er jente et par uker før jul. Han har nemlig sett julekjolen til kusina og er hellig overbevist om at han også skal få kjole til jul. Jeg driver å forbereder han mildt på at han må gå i dress ( selv om han er 'jente ' ) , og det fremkaller så mye rettferdig harme at jeg bare lar temaet ligge frem til dagen er her og han sannsynligvis får nok annet å tenke på.

Må le litt da , for 3 år siden var fetteren hans helt knust fordi han ikke fikk rosa pumps til bursdagen sin , nå er det A som skal igjennom dette * ler*

Broren min gikk i familieselskap i kjole han, den jula han var på den alderen. Praktisk å ha mange søstre å låne av. :teehe:

Ikke si at jeg har sagt det forresten, da blir han sikkert sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er en helt normal fase for små gutter og jenter, men det passer fryktelig dårlig at A har bestemt seg for at han er jente et par uker før jul. Han har nemlig sett julekjolen til kusina og er hellig overbevist om at han også skal få kjole til jul. Jeg driver å forbereder han mildt på at han må gå i dress ( selv om han er 'jente ' ) , og det fremkaller så mye rettferdig harme at jeg bare lar temaet ligge frem til dagen er her og han sannsynligvis får nok annet å tenke på. Må le litt da , for 3 år siden var fetteren hans helt knust fordi han ikke fikk rosa pumps til bursdagen sin , nå er det A som skal igjennom dette * ler* Broren min gikk i familieselskap i kjole han, den jula han var på den alderen. Praktisk å ha mange søstre å låne av. :teehe: Ikke si at jeg har sagt det forresten, da blir han sikkert sur.
Hahaha :lol: Han får lov å låne både kjoler , pensko og hårstrikk til vanlig altså , men jeg setter en grense ved at vi skal være innendørs og han skal ikke taes bilde av. På julaften blir det gjerne tatt bilder . Om han fortsatt vil være jente når han når puberteten er det helt ok , men siden dette er en helt normal fase for småbarn anser jeg den muligheten for statistisk svært liten. Da må han skjermes litt fra seg selv føler jeg hehe. Hadde forresten en amerikansk far i barnehagen som ble helt forferdet over at sønnen hans hadde på seg ballerina-skjørt en dag han hentet. Det nyttet ikke å snakke han til fornuft så der måtte vi passe på å skifte før pappaen kom * flir* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man finner fine og ikke så alt for dyre mammaklær? I helgen dukket det plutselig opp en utoverbulk på magen :o Har vært på HM og der fant jeg en ting jeg likte. Ser rundt på nettet også, hvorfor er alle mammaklær grå? Så kjedelig!

Ellos har mammaklær.

Jeg er liten og rund og ikke-gravid. Men jeg synes mammaklærne i H&M-butikkene er mye mer spennende enn BIB. Så jeg ender mange ganger opp med mammaplagg istedet. En gang kjøpte jeg en fin hvit bluse på Kappahl. Kassadamen så med STORE øyne på meg og sa "men dette er en mammabluse, altså"! Jeg hadde veldig lyst til å svare "men du ser vel at jeg er ung og gravid". Fikk minsta da jeg var 41, og dette var vel etpar år etter. Så SÅ gammel så jeg vel ikke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å svare Marie, men så Jeanette gjorde det :) Ja, b12 sprøyte kan absolutt hjelpe- Det hjalp veldig på meg ihvertfall og kroppen reagerer ganske øyeblikkelig på det kontra piller.

Siste trimester :o Herregud som tiden flyr. Og nå har jeg kjøpt masse fint til lillegutten! Skal hente vognbag til lillegutten imorgen, også kjøper vi bilstolt&adapter til vognen i romjulen/januar :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bekkenbelte er sånn bredt, stort og stygt elastisk belte som festes med borrelås. Det avlaster vel først og fremst leddbåndene, det holder bekkenet sammen for deg, rett og slett. Men det er vel noe støttemuskler som også får slappa av når de slipper å prøve å kompensere for leddbåndene.

Men hm, jeg har ikke hørt om at bekkenet kan være for stramt, så da vet jeg ikke jeg heller.. Men altså, noe bekkenløsning håper jeg da inderlig at du får, ellers får du jo ikke ut ungen. Bekkenløsning er normalt og skal skje alle, men ikke alle får det så tidlig og så ille at de blir plaget av smerter. Det er hormonene som gjør leddbåndene slakkere, og det behøver vi jo at skjer for at fødselskanalen skal bli stor nok. Men når leddbåndene blir slakke, kan leddflatene gnisse mot hverandre, og midt oppi det hele er det vel noe nerver som påvirkes også.

Jeg er slett ikke noe ekspert på dette altså, vet bare det jeg har lest og blitt fortalt av naprapat og fysioterapeut.

Kan det være at han mener du har bekkenlåsning?

Kanskje? Jeg aner faktisk ikke.. Jeg synes liksom sånt høres logisk ut nesten uansett hvem som forklarer :P Jeg får bare stole på han og ta det rolig. :)

UL igjen i dag. Vi så jo ei jente forrige gang, 82% sikkert sa han. I dag hadde hun beina kryssa, så det var umulig å dobbeltsjekke. Er i uke 32 nå. Han har jo mast helt sinnsykt om sukker, og virka nesten overrasket når tulla var helt perfekt i størrelsen. 1% i avvik og det er jo knapt nok til å bevege seg vekk fra linja.

Ellers lå hun i seteleie og har fått 4-5ukersfrist på å snu seg. Hvis ikke måtte vi snakke om keisersnitt - IKKE lyst!

Har sortert og skrevet opp masse klær vi har fått nå, om noen føler seg kallet kan de godt se gjennom om vi har det vi trenger til den første stunden? :P

Strømpebukser: 7

Str 50:

Sokker: 10

Bukser: 4

Body langermet: 5

Body kortermet: 4

Tynn jakke: 2

Pysj: 1

Genser: 2

Str 56:

Bukser: 5

Body langermet: 7

Tynn jakke: 1

Pysj: 3

Kosedress: 1

Bukse m sokker: 1

Kjole: 2

Genser: 1

I tillegg har vi 20 gasskluter og 10 vanlige kluter + 3-4 babytepper.

Synes det ser lite ut? Det er også minimalt i ull. I tillegg er det en varmedress, en kjøredress i ull plus tre luer i bomull.

Passer alle babyer i str 50 i begynnelsen? Og selv om vi har lite i 50, kan vi da bruke noe i 56? Feks pysjer?

Ka du tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin start :) ikke alle babyer passer inn i størrelse 50, Soph brukte 44 i over en mnd og tanteungen min brukte størrelse 56 i to uker... jeg ville ha hatt ihvertfall det dobbelte i gasskluter, men nå gulpet Soph endel. Ellers finnes butikker etter babyen er født når man merker hva mer man trenger :)

1 % avvik? Det finnes vitterlig grenser på tabellbestemmelser for babyer, herlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin start :) ikke alle babyer passer inn i størrelse 50, Soph brukte 44 i over en mnd og tanteungen min brukte størrelse 56 i to uker... jeg ville ha hatt ihvertfall det dobbelte i gasskluter, men nå gulpet Soph endel. Ellers finnes butikker etter babyen er født når man merker hva mer man trenger :)

1 % avvik? Det finnes vitterlig grenser på tabellbestemmelser for babyer, herlighet.

Var det jeg var redd for :lol:

Nå SA han ikke 1% avvik, så det var ikke verdt å nevne for hans del. Men vi så det jo begge på skjermen hans. Men jeg må si mange mnd bekymring letta litt når hun var akkurat passe. Nå er det bare sete-leiet igjen å bekymre seg for. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei nå Soelvd? Min har ligget i tverleie hver eneste gang på ul og jordmor har kjent, og jeg er evig optimist på at han snur seg rett før fødselen :lol:

Rart egentlig. Idag for to år siden var det 2 mnd til Soph ble født. Jeg hadde det absolutt ikke travelt og hadde ikke regnet med hun kom 5 uker tidligere. Håper lillebror venter til etter uke 37 ihvertfall han trenger ikke å ha det travelt som hun har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei nå Soelvd? Min har ligget i tverleie hver eneste gang på ul og jordmor har kjent, og jeg er evig optimist på at han snur seg rett før fødselen :lol:

Rart egentlig. Idag for to år siden var det 2 mnd til Soph ble født. Jeg hadde det absolutt ikke travelt og hadde ikke regnet med hun kom 5 uker tidligere. Håper lillebror venter til etter uke 37 ihvertfall han trenger ikke å ha det travelt som hun har :)

Hun ble født i uke 35 ikke sant? Det er sprøtt å tenke på for meg som er i uke 33 nå!

Men var hun i fin form og alt var helt 'vanlig', eller måtte hun ha noe ekstra de første dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble født i uke 35 ikke sant? Det er sprøtt å tenke på for meg som er i uke 33 nå!

Men var hun i fin form og alt var helt 'vanlig', eller måtte hun ha noe ekstra de første dagene?

Hun måtte ligge på nyfødtintensiven, men de sa at hun var en av de "enkle" :) Veldig klar i øynene og aktiv når hun først var våken, fine blodprøver hele veien, spiste godt (jeg fikk ikke melk med det første, og siden hun var født tidlig så kunne de ikke vente til jeg fikk det eller så hun fikk morsmelk fra morsmelkbanken). Hun hadde også veeeldig fine apgar-score på 9/9/10 ( http://no.wikipedia.org/wiki/Apgar-score) noe som var sjeldent når de var født tidlig og hadde heller nesten ikke det hvite fettlaget mange er født med, så hun hadde gjort seg selv klar til å komme ut tidlig :lol: Hun hadde det travelt med å komme ut "bare" og hatt det travelt siden :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun måtte ligge på nyfødtintensiven, men de sa at hun var en av de "enkle" :) Veldig klar i øynene og aktiv når hun først var våken, fine blodprøver hele veien, spiste godt (jeg fikk ikke melk med det første, og siden hun var født tidlig så kunne de ikke vente til jeg fikk det eller så hun fikk morsmelk fra morsmelkbanken). Hun hadde også veeeldig fine apgar-score på 9/9/10 ( http://no.wikipedia.org/wiki/Apgar-score) noe som var sjeldent når de var født tidlig og hadde heller nesten ikke det hvite fettlaget mange er født med, så hun hadde gjort seg selv klar til å komme ut tidlig :lol: Hun hadde det travelt med å komme ut "bare" og hatt det travelt siden :aww:

Det høres ut som den Sophia vi har fått bli kjent med ja! :lol:

Godt det da hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun snur seg soelvd!

Og klær o.l. blir jeg med på å snakke om igjen etter jul :P

:lol: Vi arvet "litt" av den ene svigesøsteren min:

76791_10151279216792225_81784616_n.jpg

Også har visst den andre svigesøsteren min litt også. :P Så får vi nok litt til jul. Og det gjør vel sikkert dere også ;)

Shoppa til nyenevøen i dag, SÅ mye fint. Kjøpte en fin dress. Og skulle IKKE ha noe til babyen (som for øyeblikket heter Tuva, lurer på når det snur igjen :lol:) men endte opp med noen søøøøte sokker, votter, lue og et par veldig fine pysjamaser. :lol: Godt vi ikke gidder reise på senteret ofte :P

Hun ble født i uke 35 ikke sant? Det er sprøtt å tenke på for meg som er i uke 33 nå!

Jeg er født i uke 33 :lol: Det synes jeg er helt sprøtt, om jeg er som moren min har vi en baby innen to uker, liksom.

Hvor langt er du på vei nå Soelvd? Min har ligget i tverleie hver eneste gang på ul og jordmor har kjent, og jeg er evig optimist på at han snur seg rett før fødselen :lol:

Rart egentlig. Idag for to år siden var det 2 mnd til Soph ble født. Jeg hadde det absolutt ikke travelt og hadde ikke regnet med hun kom 5 uker tidligere. Håper lillebror venter til etter uke 37 ihvertfall han trenger ikke å ha det travelt som hun har :)

31+4 i dag. Så enda tid til å snu seg, da. :) Skal til Haugesund på sånn snakke om fødsel og bli kjent-greie etterhvert og skulle visst få ny ultralyd da. Ikke at det er så vanskelig å kjenne hvor de beina sparker heller, da - rett i blæra :P

Tverrleie er vel enda kjedeligere enn vanlig seteleie, da må man vel ta keisersnitt? Har du hørt noe om å snu barna manuelt? Ser de skriver litt om det, men at det er div risikoer ved det. Men at det også er risikoer ved å røntge bekkenet (kreft og sånn) for å finne ut om det er bredt nok.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Vi arvet "litt" av den ene svigesøsteren min:

Også har visst den andre svigesøsteren min litt også. :P Så får vi nok litt til jul. Og det gjør vel sikkert dere også ;)

Shoppa til nyenevøen i dag, SÅ mye fint. Kjøpte en fin dress. Og skulle IKKE ha noe til babyen (som for øyeblikket heter Tuva, lurer på når det snur igjen :lol:) men endte opp med noen søøøøte sokker, votter, lue og et par veldig fine pysjamaser. :lol: Godt vi ikke gidder reise på senteret ofte :P

Jeg er født i uke 33 :lol: Det synes jeg er helt sprøtt, om jeg er som moren min har vi en baby innen to uker, liksom.

31+4 i dag. Så enda tid til å snu seg, da. :) Skal til Haugesund på sånn snakke om fødsel og bli kjent-greie etterhvert og skulle visst få ny ultralyd da. Ikke at det er så vanskelig å kjenne hvor de beina sparker heller, da - rett i blæra :P

Tverrleie er vel enda kjedeligere enn vanlig seteleie, da må man vel ta keisersnitt? Har du hørt noe om å snu barna manuelt? Ser de skriver litt om det, men at det er div risikoer ved det. Men at det også er risikoer ved å røntge bekkenet (kreft og sånn) for å finne ut om det er bredt nok.

De snur her på sykehuset aldri barna som ligger på tverleie. Jeg har fortalt bebien at han er bare velkommen hvis han snur seg og det er bare en vei ut- Keisersnitt er virkelig ikke en del av planen min :P ! Så enkelt er det :aww:

Tuva var et kjempefint navn! Vi får ingen ting til jul som er bebigaver denne gang, sånn er det når det er nr to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Vi arvet "litt" av den ene svigesøsteren min:

76791_10151279216792225_81784616_n.jpg

Også har visst den andre svigesøsteren min litt også. :P Så får vi nok litt til jul. Og det gjør vel sikkert dere også ;)

Shoppa til nyenevøen i dag, SÅ mye fint. Kjøpte en fin dress. Og skulle IKKE ha noe til babyen (som for øyeblikket heter Tuva, lurer på når det snur igjen :lol:) men endte opp med noen søøøøte sokker, votter, lue og et par veldig fine pysjamaser. :lol: Godt vi ikke gidder reise på senteret ofte :P

Jeg er født i uke 33 :lol: Det synes jeg er helt sprøtt, om jeg er som moren min har vi en baby innen to uker, liksom.

31+4 i dag. Så enda tid til å snu seg, da. :) Skal til Haugesund på sånn snakke om fødsel og bli kjent-greie etterhvert og skulle visst få ny ultralyd da. Ikke at det er så vanskelig å kjenne hvor de beina sparker heller, da - rett i blæra :P

Tverrleie er vel enda kjedeligere enn vanlig seteleie, da må man vel ta keisersnitt? Har du hørt noe om å snu barna manuelt? Ser de skriver litt om det, men at det er div risikoer ved det. Men at det også er risikoer ved å røntge bekkenet (kreft og sånn) for å finne ut om det er bredt nok.

Deilig å arve! Og jeg håper å få litt til jul ja. Så kanskje vi kan shoppe litt etter jul av ting vi ikke har fått. :)

Det er litt sprøtt å tenke på at du er født i denne uken ja! Jeg får ikke lov av mamma å føde så tidlig, for hun jobber på Riksen og sier det ikke er noe morsomt med de for tidlig fødte babyene. Så jeg får ikke base i tung snø i skogen, eller bære tunge handleposer. Men jeg gjør begge deler :icon_redface: Det bare skjer i hverdagen det.

Og jeg heldig som har baby riktig vei, men du kan ha en mager trøst i at du slipper å bli sparket i lungene! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snur her på sykehuset aldri barna som ligger på tverleie. Jeg har fortalt bebien at han er bare velkommen hvis han snur seg og det er bare en vei ut- Keisersnitt er virkelig ikke en del av planen min :P ! Så enkelt er det :aww:

Tuva var et kjempefint navn! Vi får ingen ting til jul som er bebigaver denne gang, sånn er det når det er nr to :P

Keisersnitt er ikke en plan hos meg heller, så ble enig med legen om at jeg skal ta en liten prat med henne hver kveld om dette :lol:

Tror ikke VI får noe som er babygaver heller, men vet de fleste har kjøpt gaver til babyen :P

Deilig å arve! Og jeg håper å få litt til jul ja. Så kanskje vi kan shoppe litt etter jul av ting vi ikke har fått. :)

Det er litt sprøtt å tenke på at du er født i denne uken ja! Jeg får ikke lov av mamma å føde så tidlig, for hun jobber på Riksen og sier det ikke er noe morsomt med de for tidlig fødte babyene. Så jeg får ikke base i tung snø i skogen, eller bære tunge handleposer. Men jeg gjør begge deler :icon_redface: Det bare skjer i hverdagen det.

Og jeg heldig som har baby riktig vei, men du kan ha en mager trøst i at du slipper å bli sparket i lungene! :lol:

Jeg ser for meg at romjulssalg på barneklær kan bli hyggelig om man får en slump penger.. :D

Jeg får heller ikke lov til sånt. Men det skjer i blant for det :lol: Og fint, da skal jeg heller nyte lunger og frie luftveier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...