Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3

Zitka
 Share

Recommended Posts

De skulle ikke kjøpe noe til soph i sverige... denne tells ikke siden vi bor på landet og hun MÅTTE ha et bondegårdsett.

Hun valgte dette foran prinsessebarbie. Hun trengte ikke det siden hun var prinsesse selv :lol:

Haha!

(Jeg husker så godt hvor spennende slike pakker med mye forskjellig i var at jeg får litt hjertebank av dem ennå).

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Sophia er kul :lol: :lol:

Og pappaen hennes er søt!

A prøvde å ringe meg og kom til telefonsvarer ( Mamma! Maaaaammaaa! MAMMA!!! til tiden gikk ut) , så jeg ringte opp igjen når jeg så det. Han skulle egentlig bare fortelle meg at det var lørdag i dag og at han skulle få sjokolade etter middag , men denne dama som hadde pratet i telefonen til mamma var minst like spennende tema. "Det var en dame i telefonen din , mamma! Det var ikke du som svarte! !" For en traumatisk opplevelse :lol:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ikke kjøpe noe til soph i sverige... denne tells ikke siden vi bor på landet og hun MÅTTE ha et bondegårdsett.

Hun valgte dette foran prinsessebarbie. Hun trengte ikke det siden hun var prinsesse selv :lol:

Ha ha ha! Faren henens er så SCREWED! :lol: :lol:

A prøvde å ringe meg og kom til telefonsvarer ( Mamma! Maaaaammaaa! MAMMA!! til tiden gikk ut) , så jeg ringte opp igjen når jeg så det. Han skulle egentlig bare fortelle meg at det var lørdag i dag og at han skulle få sjokolade etter middag , men denne dama som hadde pratet i telefonen til mamma var minst like spennende tema. "Det var en dame i telefonen din , mamma! Det var ikke du som svarte! !" For en traumatisk opplevelse :lol:

Herregud, så fantastisk! :lol: "Det var ikke du som svarte!"... Logikken til en treåring er bare the.best. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H hadde også en søt kommentar i dag. Han er til besteforeldrene og før vi dro så sa jeg at han og bestemor skulle på butikken og da skulle han få plukke seg ut en ting til lørdagsgodt. "Er det lørdag i dag?" "Ja, Heljar, i dag er det lørdag." " Pappa!" sier han og peker ut vinduet "Ser du? Det er lørdag!"

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonenbarna er så gode altså. Jeg smiler godt av de når jeg leser her, så herlige de er!!

Eldstegutten min ringte i dag og lurte på om jeg ville høre noe søtt. Forloveden hans hadde spurt datteren deres, Linnéa, om hvor hun hadde fått Lynet McQueen bilen sin fra (ingen prinsesseting der i gården) og fikk til svar: Den fikk jeg fra farmor, på godteriet!

Hun fikk nemlig en Smarties tube med bil på i sommer, det hadde alle vi andre glemt. :D

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H hadde også en søt kommentar i dag. Han er til besteforeldrene og før vi dro så fortalte jeg at de skulle dra på butikken så sa jeg at han og bestemor skulle på butikken og da skulle han få plukke seg ut en ting til lørdagsgodt. "Er det lørdag i dag?" "Ja, Heljar, i dag er det lørdag." " Pappa!" sier han og peker ut vinduet "Ser du? Det er lørdag!"

Ask tror også at man kan se ute at det er lørdag ! :lol: :lol:

Unger er morsomme dyr!

Malinka: unger husker sånne detaljer ekstremt godt! A kaller fortsatt biler-håndkle han fikk av nissen i fjor for nissehåndkle, han fikk mye annet fint av nissen, men det håndkle og at nissen hadde sorte sko har festet seg. At han ikke hadde bukse ( den sprakk visst :lol:) la han ikke merke til ..

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er stas å lese sånne små anekdoter fra hverdagen deres. Og det er noe med disse småfrøknene og fedrene altså, ser konturene av det her også.

Lillegullet mitt er endelig på bedringens vei. Fy søren hun har hatt en slitsom måned nå, med en evigvarende forkjølelse, øyekatarr, dobbelt tannfrembrudd og mmr-vaksine med tilhørende høy feber i 2 dager. Tøft å være lita pie :(

Men idag har apetitten kommet tilbake, og hun hadde et helt annet humør i ettermiddag enn hun har hatt på lenge. Utrolig deilig å se at hun blir seg selv igjen!

Hun behøver fortsatt mye mamma-kos og nærhet. Idag slo hun armene rundt meg og klemte til, sussa meg på kinnet før hun fortsatte å klemme mens hun klappa meg på ryggen :teehe::wub:

• Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er stas å lese sånne små anekdoter fra hverdagen deres. Og det er noe med disse småfrøknene og fedrene altså, ser konturene av det her også.

Lillegullet mitt er endelig på bedringens vei. Fy søren hun har hatt en slitsom måned nå, med en evigvarende forkjølelse, øyekatarr, dobbelt tannfrembrudd og mmr-vaksine med tilhørende høy feber i 2 dager. Tøft å være lita pie :(

Men idag har apetitten kommet tilbake, og hun hadde et helt annet humør i ettermiddag enn hun har hatt på lenge. Utrolig deilig å se at hun blir seg selv igjen!

Hun behøver fortsatt mye mamma-kos og nærhet. Idag slo hun armene rundt meg og klemte til, sussa meg på kinnet før hun fortsatte å klemme mens hun klappa meg på ryggen :teehe::wub:

Ikke gøy når de små er dårlige! Den kosingen høres kjent ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra i dag også! Vært ute på tur og all ting. Går i ett, så har ikke rukket å spise noe sjøl. Greid å få i meg to kaffe da. Er kalorier i det og!

Kaffe er viktigere enn mat, så det så! :)

Så fint dere endelig får litt mestring oppi galskapen :) At ting tross alt begynner å gå litt smoothere innimellom.

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese wed! :D Også ønsker jeg meg bilde av gutta. :aww:

Her er det borrelåsbaby i dag. Magen tuller nok til at hun trenger mamman sin, ferdig med den saken. :aww: Fikk omsider lirket henne over på ullteppet i sofaen, bygget kant rundt henne og listet meg opp for å støvsuge. Hun våknet et par ganger men øya ramlet igjen fort uten hjelp. Nå ligger hun på magen mot skuldra mi og spreller. :aww: Tom for tålmodighet. Nå, helst i går. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så glad på dine vegne Wed :hug:

Leste sånn tips for å bli gravid i dag (sånn...utover sex da :lol: ), og der sto det at kaffe kan påvirke negativt :| Hvis vi skal prøve en gang må jeg få meg annen jobb :lol:

Mer enn 2 kopper kaffe per dag, synes jeg å huske….Men hvis dette var noe "gjengs" sannhet, burde jeg aldri ha blitt gravid….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tja, min forrige hund måtte ha små måltider gjennom hele dagen, ellers ble hun kvalm og spydde hun magesyre. Det feilte henne ikke noe utover det at magesekken ikke tålte å bli helt tom. Det hunden jeg har nå sultestreiket i sitt tidligere hjem og kunne gå dagevis uten mat. Hun klarer seg like fint på ett stort måltid daglig som flere små. Jeg har prøvd OMAD selv, og jeg klarer faktisk ikke å spise ~2000 kalorier (som er mitt dagsbehov for vedlikehold) på ett måltid. Fasting kan sikkert være positivt for noen individer i noen tilfeller, men jeg tror absolutt ikke det er noe som passer for alle.
    • Det var lenge siden! Hvis du faktisk skal ha noe særlig sol og varme så er det sør-Spania som gjelder. Kanariøyene hvis du vil være værsikker. Det kan være ganske hustrig ellers i sør-Europa, og husene der er jo ofte ikke laget for vinter og ikke spesielt godt isolert. Heller ikke i Spania, forsåvidt. Kanskje se på feriehusutleiere som Novasol og den type ting?  Tenker du å fly eller kjøre? Det blir jo fort dyrt å fly tre store hunder fram og tilbake i cargo.
    • Jeg har begynt å se etter sydendestinasjoner pga helsa, og tenker at hvis jeg blir ufør så blir det å tilbringe vintrene der nede. Jeg vil ha noe veldig rolig, ei hytte ved et stille fjellvann med bare en dagligvarebutikk i nærheten hadde funka, liksom, men jeg sliter litt med å orientere meg. Er det noen som har forslag til feriedestinasjoner for ei litt pysete dame med to mellomstore (alaskan husky og storpuddel) hunder? 🙈 Pris har en del å si, jeg vil helst ikke blakke meg 🙈
    • Hei.  Jeg har hatt Mitt spor og err veldig fornøyd med dem men nå skal jo dem legges ned fra 30sept nå.. Så da fikk jeg tilbud om å få gratis brikker igjennom Lildog og dette er noe av det mest ubrukelige jeg har hatt.. Dem har ikke i nærheten av det Mitt spor har av aktivitetsovervåkning og turfunkjon osv.. Så jeg skal over til Tractive men har 2 hunder så det som holder meg igjen er prisen på abennomentene jeg må ha siden jeg vil jo ha alle de funksjonene som er tilgjengelig men da må jeg ut med minimum 2520-, for ett år på begge gutta samtidig for å få fullt utbytte av trackeren.. + at det koster jo fra 1000-, - 1500-, pr sporingsenhet oppå der igjen.. Og med uførepensjon så har man ikke mulighet til å betale sånne summer på engang på en sporingsenhet men heller det enn å miste dem fordi dem kanskje løp etter ett rådyr ellernoe og løp for langt og ikke finner veien hjem igjen..  Så du betaler for trygghet på tur tenker jeg.. Jeg har mine løse på tur nesten hver eneste dag.. Det har gått bra hittil men man vet aldri..  MEN STYR UNNA LILDOG IHVERTFALL ER MITT RÅD!!! 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...