Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

Hem. Forøvrig... Idag kjørte jeg og Janka bil, og jeg gjorde noe feil på tlf og utbrøt HAFF. Søren eller! Også hører jeg fra baksete... "FAAAEN" :| :| Spør Janka febrilsk om jeg bannet eller hva og neida. Men hun har fortsatt plukket det opp og det kommer i rett setting :lol:

:lol: :lol: Jeg hørte snap'en du sendte Janka, forresten! Lo godt :lol:

I dag er Natalie 11 år. Hipp hurra. :)gu2a3aty.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Nydelig jente! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Babycall - jeg må ha. Men hvilken?

Denne philips avent scd505 fristet veldig med tanke på pris :

http://www.jollyroom.no/catalog/product/view/id/10312/s/philips-avent-scd505/category/261/?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MTAzMTI7Izsj&ttype=click

Denne har kamera, og litt kortere rekkevidde - er grenser for hvor langt jeg har tenkt å gå fra sovende baby - men greit om jeg kan doe hunder mens hun sover.

http://www.jollyroom.no/barn-baby/sikkerhet/sovesikkerhet/babycall/motorola-babyvakt-mbp-20.html?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MTIxODI7Izsj&ttype=click

Forstått at mange skryter av super nova ?

http://www.jollyroom.no/barn-baby/sikkerhet/sovesikkerhet/babycall/ratt-start-super-nova.html?ticket=L2NhdGVnb3J5LWxpc3RpbmcvcHJvZHVjdC1saXN0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7ODMyOTsjOyM&ttype=click

Eventuelt andre som er bedre? Noe jeg må styre unna? Satt maks pris til rundt 1000.

Vi har den første der, og den fungerer veldig bra. Har brukt den hjemme (betongvegger) og på hytta (ganske stor avstand på sender/mottaker) og det har aldri vært noe problemer.

Vi kan høre at hun snur seg i sengen/vognen og hvert eneste lille pip hvis vi vil.

Absolutt å anbefale

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den første der, og den fungerer veldig bra. Har brukt den hjemme (betongvegger) og på hytta (ganske stor avstand på sender/mottaker) og det har aldri vært noe problemer.

Vi kan høre at hun snur seg i sengen/vognen og hvert eneste lille pip hvis vi vil.

Absolutt å anbefale

Takk! Den prisen var liksom veldig hyggelig.

Da er det hvertfall avklart at snupp MÅ ha malt i mme'en. Føkk. Trodde det bare var nanen - så har kuttet ned og så kuttet ut malt, og resultat : unge som HYLSKREK når hun bæsjet, og hard avføring. Stakkars lille gull... :cry: Hvorfor kunne jeg ikke bare ha nok melk. Vel vel - malt er ikke farlig, så da får hun få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Den prisen var liksom veldig hyggelig.

Da er det hvertfall avklart at snupp MÅ ha malt i mme'en. Føkk. Trodde det bare var nanen - så har kuttet ned og så kuttet ut malt, og resultat : unge som HYLSKREK når hun bæsjet, og hard avføring. Stakkars lille gull... :cry: Hvorfor kunne jeg ikke bare ha nok melk. Vel vel - malt er ikke farlig, så da får hun få det.

Jeg hadde nok melk, men vi var avhengig av malt allikevel. A er bare født med treg mage han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Den prisen var liksom veldig hyggelig.

Da er det hvertfall avklart at snupp MÅ ha malt i mme'en. Føkk. Trodde det bare var nanen - så har kuttet ned og så kuttet ut malt, og resultat : unge som HYLSKREK når hun bæsjet, og hard avføring. Stakkars lille gull... :cry: Hvorfor kunne jeg ikke bare ha nok melk. Vel vel - malt er ikke farlig, så da får hun få det.

Vi har motorola-babycall med kamera. Jeg er blitt skikkelig glad i å ha kamera. Da har vi kunnet forutse når vi bør inn og gi henne smokk før vi hører henne - noe som har reddet oss fra lys våken unge noen ganger (eller hysterisk). Dessuten er den så god at man kan se at hun puster om man vil. Enhver må jo kjenne på det, men jeg føler ikke jeg er blitt hysterisk av å ha et med kamera, som mange mener man blir. Det er også en funksjon der man kan sette på musikk, så om hun slet med å sovne så satte vi bare på det (kan settes på fra begge "ender"), kjempepraktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke babycall. Begynner å tenke at det hadde vært kjekt kanskje, men tror det blir litt unødvendige penger egentlig. Han sover uansett og vi setter ikke noe smokk inn :lol: Men tenker endel på at hadde vært kjekt med kamera om han tuller seg inn med teppet over hodet osv... Men Lars mener det er hysterisk. MEN Lars bestemmer ikke :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask har fått kjæreste med "godteri på " betrodde han meg på vei til barnehagen i dag. Vincent, 4 år - snart 5 :lol: :lol:

Han skjønner ikke helt dette med kjæreste enda, men Vincent er i hvertfall fin og snill og kul og med godteri på , så da var de kjærester :lol:

Men han vil bare nusse mamma.

Enda en ting som må noteres til konfirmasjonstalen * flire ondt *

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask har fått kjæreste med "godteri på " betrodde han meg på vei til barnehagen i dag. Vincent, 4 år - snart 5 :lol: :lol:

Han skjønner ikke helt dette med kjæreste enda, men Vincent er i hvertfall fin og snill og kul og med godteri på , så da var de kjærester :lol:

Men han vil bare nusse mamma.

Enda en ting som må noteres til konfirmasjonstalen * flire ondt *

Pass godt på Vincent-venner. Min gode venn Vincent fra når jeg var liten er i dag en av de to gutta i Envy (som har en superhit på radioen nå). Rart å tenke på at vi tasset rundt i bleia sammen en gang i tiden :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hilste på Iben. Seriøst, jeg nekter å godta at A har vært så liten! Jeg ble pissredd når jeg måtte holde henne :lol: KNØTT!!!! A ble plutselig en stor slamp!

Han var ikke redd for Iben da, ørlite småforelsket tror jeg. "sååå liiiiten og søøøøøøt! "

Hun fokuserte blikket hele tiden og fulgte med når man snakket, slik A gjorde så jeg følte ikke at hun var helt alien.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten veier lillemor 3470g i dag :D Så da har hun fin vektøkning, er i nedre del av normalen for alderen, så sålenge hun fortsetter å utvikle seg slik hun gjør så sier vi at alt er bra. Jeg orker ikke pushe ammingen enda for å få til fullamming, så vi fortsetter som vi har gjort med tillegg etter amming. Får se om jeg prøver med et døgn eller så med bare amming igjen etterhvert.

HS er kjempesøt. hun hadde vært veldig bekymret etter første besøket her fordi jeg så ut som et vandrende lik, men etter å ha møtt meg to ganger til og sett forskjellen, spesielt mellom første og andre gang, så er hun nå ganske sikker på at jeg ikke skal falle død om hvert øyeblikk. :lol: Men hun er veldig på at OM jeg blir fryktelig sliten eller jeg blir usikker på om ting er som det skal, så skal jeg ringe henne eller fødestua - med en gang. Så da får jeg gjøre det da. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...