Ozzy Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Ååå, så glad jeg ble nå! Så utrolig lettet eier må være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så fantastiske nyheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så braa :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Utrolig gladnyhet. Ikke bare hunden som ser pjusk ut. Se på øynene til eieren. De har grått noen tårer de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Åhh så godt å høre! Dette endte heldigvis godt! Lurer på hvor hunden har vært disse dagene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Åh, nå ble jeg lettet :-) Jeg er så glad hun kom til rette! Får vi historien? :-) Ble hun funnet av noen folk som hadde sett etterlysningene eller av lete-gruppene eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 På FB sto det noe om at hun ble funnet i buret de hadde satt ut der hun forsvant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så utrolig godt at hun er hjemme hos Inga igjen! Bildet som ble lagt ut i fbook gruppen for litt siden med gjensynsglede! Å herlighet! Så fint at hun er hjemme igjen, trygg og uskadd! For en utrolig ekkel opplevelse når hunder er borte slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Helt fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Godt at det endte lykkelig! Alle hundeeieres mareritt dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så bra! Jeg vet hvor grusomt det er når hunden er på tur i flere dager. Kjempebra at hun har kommet til rette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Åh så godt for både Inga og Ulven. Blir helt på gråten her jeg. Og enda gladere for jeg begynnte selv å gi opp litt håpet her hjemme når det nå hadde gått en uke, så jeg kjente at dette gjor godt langt ned i hjerteroten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Skikkelig gladmelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Fantastiske nyheter! sitter her med tårer i øynene selv og er så utrolig glad på eiers vegne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Åh så fantastiskt!Har tenkt mye på hun disse dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så utrolig bra at det endte med at hun ble funnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så UTROLIG bra nyhet!! fikk helt frysninger jeg nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så utrolig godt å høre! Veldig bra nyheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Inga og Anya er kjendiser nå. Link. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 oiiii.... Endelig en gladnyhet :-D :-D Hun såg litt pjusk ut, men det ville vell de fleste vært etter dager alene :-) Man kan jo lure på hva hun har gjort på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Sitter med tårer i øynene her. Så utrolig godt at hun er funnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Endelig! Dette var gode nyheter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 http://www.varden.no/nyheter/anya-kom-til-rette-etter-fem-dogn-1.7529067 og http://www.ta.no/nyheter/grenland/article6226915.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Jeg har helt gåsehud her jeg, og nesten så jeg gråter.... Fy søren for ett mareritt det må ha vært, og for en lettelse når hunden kommer til rette. Kloke lille hunden som la seg i buret sitt og ventet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts