SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Dette blir litt bilde-overload, men det tåler dere kanskje? Kl er 07 og Imouto er kjempeglad for at den evinnelige tassinga og leiting etter sokker å sutte på har gjort at mamsen står opp for å tisse med henne. (På en lørdag. Nevnte jeg det?) Klokka er 08 og jeg har på mystisk vis fått en hund til. Det er formiddag i Siriusveien, og en rekke ting skjer: Aiko er flau over at jeg tar bilde mens hun egentlig prøver å snike seg innpå ekorn: Imouto bæsjer i hagen: Jeg får hjelp til morgenstellet av Aiko og Marvin: Så er vi ute på tur med Christian og Stine, og ikke minst Calle og Hermes: Hjemme etter tur slapper alle sammen av på terassen. Imouto prøver å fortelle Calle at det bare er å løsne litt opp, for nå kjenner de jo hverandre: Imouto: "Jeg vil leeeke!" Calle: "Äcklig och lite för ivrig!" Imouto: "Vi kan godt kline i stedet, assa, det pleier å varme dere opp!" Christian og Imouto leker i stedet: 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Men så ville Calle litt mer likevel: "Om du och jag kanskje borde..." Imouto: "Hæ, vadda?!? LEKE?!?" "Shit, han var rask!" "Vart tog hon vägen?" Du och jag, Calle, du och jag. "Jag heter Calle, och jag är fornem!" "Och jag har en kick ass frisyr!" Stine og Hermes koser seg i sola. Dobby-ører! Etter at gutta har dratt, får sjefen komme ut og inspisere. Det er kveld, og jeg lager pizza: Det synes Imouto er kjedelig: Aiko og jeg koser oss. Hun synes jeg er veldig møkkete på arma... En vanlig kveld i Siriusveien. Vi gjør oss klare til å se på film: Det er natta, og Imouto spiser kveldsmat: 9 Siter
simira Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Vakker Calle! (og alle de andre såklart ) Morsomt at dere bor i Siriusveien, har ikke fått med meg det før nå. Jeg vokste opp i Siriusveien. (ikke i Ski da, men likevel) Sirius var det første nicket mitt, før jeg begynte å bruke Simira i 98 elns... 1 Siter
Mardina Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 De jentene dine altså... Og Calle var.... NYDELIG! 1 Siter
Irenen Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Koselig dag, og så trivelig ut med filmkveld Siter
Tøfflus Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Røde farer + skrangleverk = sant 1 Siter
Hermes Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Herlig! Takk for fin tur! Hermes var strålende fornøyd, og det tror jeg Calle ble også, smått forelska som han ble i lille, søte Imouto 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Herlig! Takk for fin tur! Hermes var strålende fornøyd, og det tror jeg Calle ble også, smått forelska som han ble i lille, søte Imouto Mens Aiko var mest forelska i deg, haha! Siter
Hermes Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Ja, Qui har fått litt konkurranse nå 1 Siter
Krokus Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Takk for en fin dag med deg og jentene Sandra! Vi hadde det kjempekoselig (selv om jeg var hormonell, tråkket over og eklet meg over spindelvev i skauen) 1 Siter
Bikipile Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Fine vovvene det Og Calle var vakker! Man skulle ha skaffa seg en sånn en til pynt ja, fin shiba/NEG maskot det 1 Siter
Kaja Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Herlige hundene Calle var riktig så fin! Og så fin Imouto har blitt! 1 Siter
Renate A Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Fine boffene Syntes Marvin er søt som skal sove sammen tanten sin 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Takk for en fin dag med deg og jentene Sandra! Vi hadde det kjempekoselig (selv om jeg var hormonell, tråkket over og eklet meg over spindelvev i skauen) Jeg synes du var tapper! (Og jeg som prøvde å finne litt moderate steder å gå tur på så dere ikke skulle få helt bakoversveis... ) Herlige hundene Calle var riktig så fin! Og så fin Imouto har blitt! Tusen takk, Kaja, hun har vokst seg veldig flott, synes jeg, og kler utvilsomt å ha pels. Fine boffene Syntes Marvin er søt som skal sove sammen tanten sin Han er rett og slett dritsøt. 1 Siter
Hermes Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Fikk jo hilse på Marvin også, og han er kul! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Fine bilder fra en fin dag ser det ut til 1 Siter
Recommended Posts