Emilie Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hvis det nå skulle dukke opp en hannhund her igjen hos meg en gang, så vil jeg gjerne ha en som har et navn ingen andre har. Noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Blir det ny shcäfer da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Rex. Nei, ehm, jeg kjenner en liten gutt (moren er halvt egyptisk) som heter Ramses, etter faraoen. Kanskje det hadde funket på hund? Vet ikke om noen hunder som heter det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Da kommer jeg og ødelegger ved å fortelle at jeg vet ol en hund som hadde det navnet, og mener å ha hørt det på flere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Blir det ny shcäfer da eller? Det har jeg ikke tenkt å si noe om enda Rex. Nei, ehm, jeg kjenner en liten gutt (moren er halvt egyptisk) som heter Ramses, etter faraoen. Kanskje det hadde funket på hund? Vet ikke om noen hunder som heter det. Hmm, jeg liker det, selv om jeg har hørt det før. Det viktigste er i grunnen om jeg har knyttet det til en hund eller ikke, hvis jeg bare har hørt om det, så er det val kanskje enda ikke oppbrukt Ja, ellers så liker jeg veldig godt Rex, King, Rambo, Rocky, Balder og Fant - men det er ikke helt meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Blir det ny shcäfer da eller? Altså, bare lurte fordi det er enklere å velge navn liksom. Må ha flott/kult navn på sjåffiser syntes jeg. Nei, ehm, jeg kjenner en liten gutt (moren er halvt egyptisk) som heter Ramses, etter faraoen. Kanskje det hadde funket på hund? Vet ikke om noen hunder som heter det. Ramses er dødskult, men ikke så uvanlig. Anubis også. Å finne et navn som ingen har, er ikke så lett da. Da tror jeg nesten du må lage det selv. Maverick Calico Engine Jarvis Sykes ? Edit: åååh, din snik! Men da er det ikke like lett å hjelpe tenk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Altså, bare lurte fordi det er enklere å velge navn liksom. Må ha flott/kult navn på sjåffiser syntes jeg. Ramses er dødskult, men ikke så uvanlig. Anubis også. Å finne et navn som ingen har, er ikke så lett da. Da tror jeg nesten du må lage det selv. Ja, schæfere må ha skikkelige navn Men blir nok ingen schæferhannhund her, skal jeg ha ny schæfer så blir det tispe. Så, jeg kan jo si at det må være maskulint, for det blir ikke noe whippet neste gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Roger, Johnny, Per, Yngve, Bertil, Kjell, Ivar, Ronny, Inge og Bjørn. Tror ikke det er så mange hunder med de navnene. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Bønna 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Bjørn! Det var et kult navn til en hund. Særlig en aristokratisk glatthåret en! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Roger, Johnny, Per, Yngve, Bertil, Kjell, Ivar, Ronny, Inge og Bjørn. Tror ikke det er så mange hunder med de navnene. Hahaha, jeg har faktisk døpt en hund for Roger og en annen for Bjørn Nå er jeg jo kresen da, men det kan gjerne stå i stil med Venus (som i gudinnen fra romersk mytologi). Liker godt sånne navn fra ulike mytologier og også latinske navn. Bønna Men jeg kjenner en som heter Bønna, og det er en liten dachstispe. Hihi, det skal ikke være enkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Pluto? Jupiter? Edit: Eller Mars. Hannhunden Mars og tispen Venus 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg skal skrive COSTA i alle disse trådene frem til noen kaller hunden sin det . Anvil. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Ja, schæfere må ha skikkelige navn Men blir nok ingen schæferhannhund her, skal jeg ha ny schæfer så blir det tispe. Så, jeg kan jo si at det må være maskulint, for det blir ikke noe whippet neste gang Aah, skal du endelig få deg en amerikansk bulldog? Kult! Da foreslår jeg Ruckus. Eller Evil, uttales som Egil bare med v, fordi det høres ut som et navn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Stumpen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Aah, skal du endelig få deg en amerikansk bulldog? Kult! Hehe, det var ikke helt planen enda... Men jeg vil jo ha en ambull en dag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Dr.House Lycan Kraven Lucian Raze Corvinus Rooney (forslag fra guttungen her) Har brainstorm selv, på jakt etter navn til hannvalp. Derfor ser jeg gjennom en del filmer og akkurat nå så er det Underworld som får gjennomgå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg ville kalle Nitro for Lupo eller Oddleif. Men det ble ikke noe av. Så de kan du få! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Så, jeg kan jo si at det må være maskulint, for det blir ikke noe whippet neste gang 1. Hvorfor kan ikke en whippet ha et maskulint navn, mener du? 2. Skal du ha et virkelig originalt navn til en hanhund, så bør det jo være feminint. Jeg foreslår Candy. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 1. Hvorfor kan ikke en whippet ha et maskulint navn, mener du? Jo, det kan den. Spør du MEG, så oser ikke whippeten av maskulinitet, men det er nå også min oppfatning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Men hvorfor skal alle "maskuline" hunder ha så tøffe navn? Hvorfor skal "alle" staffer hete Tyson osv? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jo, det kan den. Spør du MEG, så oser ikke whippeten av maskulinitet, men det er nå også min oppfatning Nettopp derfor burde den jo kunne få et maskulint navn, i det minste, all den tid muskelkraft og drapsinstinkt i verdensklasse åpenbart ikke holder. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Men hvorfor skal alle "maskuline" hunder ha så tøffe navn? Hvorfor skal "alle" staffer hete Tyson osv? Jeg kjenner en pit bull som heter Bambi. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jammen, jammen, jammen! Dere skjønner ikke. Jeg vil ha et navn som gir litt tygde, som kan matche hunden. Men det trenger ikke å være sånn "tøft" a la Tyson, Rambo eller Killer for den del 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 BABE!! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts