Gå til innhold
Hundesonen.no

Hviken er din favoritt butikk og nettbutikk for hundeshopping?


Recommended Posts

Dyr som Hobby!

https://www.facebook.com/groups/210757385712894/

Virkelig gode priser og en super service! De sender også men har ikke en nettbutikk, men hvis du tar kontakt med de og sier hva du er på utkikk etter så sender de over info om priser, str osv til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Divinedog.se. Fantastisk billig priser på alt av hurtta og diverse andre produkter. 110 kr i frakt, men jeg slapp unna med toll og merverdiavgift. Kjøpte nylig sele, halsbånd og redningsvest til frøken mi og fikk det til under halv pris i forhold til andre norske nettbutikker. Skal definitivt handle der igjen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiloPilo: Slapp du tollen av ren flaks, eller er det ikke toll på hundeutstyr? Eller kryssa de av som "gave" når de sendte? Vurderer å bestille Hurttautstyr derfra selv, men vil jo gjerne bestille litt mer enn en ting når jeg først er igang pga frakten, men da er det jo den tollen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig hyggelig på 4 Poter på Haslum og Jack and Friends på Kalbakken. Noen ganger er det greiere med en fysisk butikk om man skal kjøpe noe som må prøves først, men det er jo også litt dyrere gjerne, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...