Gå til innhold
Hundesonen.no

Vepsestikk til 18.500 kr.


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

– Jeg regnet med det var et vepsestikk, men tok likevel kontakt ned Tromsø veterinærsenter. Jeg ble bedt om å komme. Veterinæren konstaterte at det var et vepsestikk. Hunden ble undersøkt i 15 minutter, fikk en sprøyte og jeg måtte betale 3.000 kroner, forklarer Berg.

Men i løpet av kvelden og natta ble Keiser Edvardsen dårligere. Mandag morgen bar det til veterinæren igjen.

Nye undersøkelser

– Denne gangen tok de noen prøver. Undersøkelsen varte i 50 minutter og kostet 5.000 kroner, sier hundeeieren.

Men labradorhvalpen ble fortsatt ikke frisk. Tirsdag bar det på ny til dyrlegen.

– Denne gangen var Keiser Edvardsen hele dagen hos veterinæren og ble undersøkt. Det kostet 7.000 kroner, forklarer Einar Berg.

Onsdag måtte hvalpen til en siste undersøkelse. Nå var sluttregninga kommet opp i 18.500 kroner.

Det er utelukkende prisen jeg reagerer på. Jeg fikk ingen informasjon om at dette ville bli så dyrt, forteller han.

Er det bare jeg som synes det skurrer når han opplagt har gjort opp underveis, totalt 4 ganger for så å påstå at han ikke fikk noen informasjon om at dette ville bli så dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uansett forsikring eller ikke - 18 000 kr for et vepsestikk og mageinfeksjon - DET er tyveri og svindel.

Det gjør du sikkert, ja. Men så har ikke du filla peiling på hva jeg har gått gjennom av helseproblemer, behandlinger, økonomisk belastning (selv med forsikring gitt) og emosjonell belastning med mine

Det mest interessante hadde vært om veterinærkontoret hadde baller nok til å vise virkelig hva forskjellige ting koster. Ikke bare snakke seg rundt ting... Det skulle vært fult mulig for de å kunne do

Det er utelukkende prisen jeg reagerer på. Jeg fikk ingen informasjon om at dette ville bli så dyrt, forteller han.

Er det bare jeg som synes det skurrer når han opplagt har gjort opp underveis, totalt 4 ganger for så å påstå at han ikke fikk noen informasjon om at dette ville bli så dyrt?

Tja, bruker du å spørre om prisen før du lar veterinæren behandle din hund? Hadde det vært en stor operasjon eller andre alvorlige ting, ville jeg helt sikkert spurt om pris, men for noe man regner med er ganske kurant, så er det vel heller ikke vanlig å be om prisoverslag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Tja, bruker du å spørre om prisen før du lar veterinæren behandle din hund?

Så fort det blir snakk om behandling utover konsultasjon vil jeg selvfølgelig gjøre det.

Hadde det vært en stor operasjon eller andre alvorlige ting, ville jeg helt sikkert spurt om pris, men for noe man regner med er ganske kurant, så er det vel heller ikke vanlig å be om prisoverslag eller?

Det burde kanskje gå an å spørre FØR man har fått 4 stk regninger? Det blir litt som å sette bilen på verksted 4 dager på rad spør du meg, og forvente at man bare skal betale for EU-kontroll. Det er lov å tenke sjæl.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...