Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 6.oktober 2012 - pm i første post


Ia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oppstart kl 10? Mener jeg leste det et sted, men er for lat til å bla meg tilbake. Kan hende jeg og skrangleverkene tar oss en tur nemlig. "Noen" må jo være best på bare gå rundt og skravle og sånn me

Jej! Sirkus Samurai stiller igjen, denne gangen under forutsetning av at fnisejenter ikke får lov til å rasle i skogen mens Aiko prøver å være flink. (For hun er mye flinkere til å være flink nå, nem

Jeg vil også komme og se på ihvertfall ! Også kan jeg ta med kaker!

Posted Images

Altså, vi prøver å unngå sniking i buskas, for det var det som blei Aikos og min bane sistgang! :lol:

Det var litt gøy da :whistle::lol: Noen må jo si ifra når det lusker skumle folk i buskene som kan sprette frem og ta alle sammen!

Jeg håper vi får til dette altså! :) Skulle gjerne ha hjulpet til, men er liksom ikke noe jeg kan bidra med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 oktober høres bra ut :-) Tenkte å gå lp3 med Ikke, og så skal typen gå med Cita i en av de lavere klassene :-P

Nehei, det skal han vel slettes ikke. Jeg forventer at han stiller med Pim i rekrutt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen peiling på ca. hvor mange som deltok i fjor? Tenkte jeg skulle sende en e mail til royal canin og eukanuba og høre om de hadde noe de kan sponsre oss med, og jeg er sikker på at det hadde vært lurt å inkludere ca. hvor mange deltakere vi forventer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen peiling på ca. hvor mange som deltok i fjor? Tenkte jeg skulle sende en e mail til royal canin og eukanuba og høre om de hadde noe de kan sponsre oss med, og jeg er sikker på at det hadde vært lurt å inkludere ca. hvor mange deltakere vi forventer. :)

si ca 30 :) vi var 33 påmeldt ifjor + et par stk på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje vi skal gutse vi og da. Litt riski kjenner jeg, har trent skrekkelig lite i sommer, og Aro blir igjen til mamma og pappa frem til slutten av september- så blir ingen trening i den perioden heller. wæææ.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir 6.oktober, så kan jeg ikke. Hadde vært litt gøy å prøvd seg med Chilli igjen! (så om noen vil passe Chilli i 17 dager, så kan de få lov å gå med henne :lol: Bocca også, for den saks skyld :P ).

Vi kan godt bytte altså! Jeg kan innta den stranda i Mexico hvis du vil gå med Odin og Kovu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei, det skal han vel slettes ikke. Jeg forventer at han stiller med Pim i rekrutt. :P

Det skjer ikke, som coach og manager skal jeg sørge for pallplassering :lol:

Royal sponset forresten i fjor, så du kan jo nevne at premiene da var stor suksess.

Spør også vom og hundemat som sponset oss mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Siden jeg har ansvar for sponsorer, om noen soniser har noe de ønsker å bidra med som f. Eks. Kurs eller hundeutstyr, send meg en pm.

Som jeg sa tidligere i tråden, jeg har en haug med pokaler i kjelleren om du vil ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir 6.oktober, så kan jeg ikke. Hadde vært litt gøy å prøvd seg med Chilli igjen! (så om noen vil passe Chilli i 17 dager, så kan de få lov å gå med henne :lol: Bocca også, for den saks skyld :P ).

Det tilbudet der må man jo bare si ja til! :) Kanskje jeg da tilogmed får deltatt! Bare dobbeltsjekke med samboer om det lar seg gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...