ida Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Da er vi så klare som vi kan få blitt her. Har med kamera, kan ta med ekstra om noen vil låne? Og pippin/IA tenker vi stopper raskt innom butikken på vei opp Ia er på Lillehammer og kommer ikke. Siter
SiriEveline Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Ia er på Lillehammer og kommer ikke. Skjønner.. får sende henne en klem isteden. Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Aww! Jeg som hadde gledet meg til å møte deg og dine "på ordentlig". Ja, jeg hadde skikkelig gleda meg til å komme også, og hadde pakka ned masse, og fått lånt meg bilen til pappa og alt! Men i går var jeg så dårlig at jeg måtte ringe legevakta på kvelden, så turte ikke å ta noen sjanser. Siter
Toril Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Håper dere har kost dere skikkelig i finværet idag og gleder meg til bilder! 3 Siter
Anette Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Er egen bildetråd jeg vil anta det kommer mer i etterhvert Siter
Tøfflus Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Vi har iaf kost oss Masse hyggelige folk og hunder og skravla gikk..hele tiden, hihi. 4 Siter
Kaja Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Tradisjonen tro ble jeg sist i år å! Men jeg er så STOLT, vi fikk 8!! På tannvisning, den øvelsen jeg trodde vi ikke ville klare i det hele tatt.. Det andre snakker vi ikke om Edit.. Det kommer film, jeg lover. Men jeg orker rett og slett ikke idag, men kan starte med den i morgen 4 Siter
simira Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Tradisjonen tro ble jeg sist i år å! Men ikke med Kovu! Vakre gutten min gjorde bittelitt mer enn å bare tulle i år. Og veslegutten gjorde selvfølgelig super innsats. Neste gang har vi det tidligere på året eller innendørs, så går det bedre! 1 Siter
Ane Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filer av dem på youtube og inn her så gi en lyd fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda 1 Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Passer utmerket for meg og hundene med lavere temperaturer Tjaaaa. Mener å huske det ikke var bare jeg som klagde på gradene! Siter
Heidihj Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Tjaaaa. Mener å huske det ikke var bare jeg som klagde på gradene! Nei, det var kaldt.. Hadde glemt at det var skygge Men Mayah storkoste seg da! 1 Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nei, det var kaldt.. Hadde glemt at det var skygge Men Mayah storkoste seg da! Takk! Siter
Recommended Posts