Raksha Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Jeg vil ha PM om du sprekker! Eller msn! Fineste Utamor Dog, sliter litt med å se for meg henne som verdig... Minnes søte snuppa som lå på rygg i armkroken min og bara skulle smake "litt" på pusen, og pusedoen, og løp etter lukisen som en tulling på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Belgerpia erter meg, så jeg skal IKKE ta det bare på trass! Røngten derimot Jeg veit ikke hva Belgerpia erter deg med, men jeg tipper at hun ikke har vært noe mindre nysgjerrig sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 (endret) Jeg vil ha PM om du sprekker! Eller msn! Fineste Utamor Dog, sliter litt med å se for meg henne som verdig... Minnes søte snuppa som lå på rygg i armkroken min og bara skulle smake "litt" på pusen, og pusedoen, og løp etter lukisen som en tulling på tur. Altså oppdretter har sagt at hun er drektig. Av en eller annen grunn har jeg faktisk slått meg til ro med det Jeg vil til ta røngten og skriker jeg ut i offentligheten, enten det er av sorg eller lykke. Verdig er vel ett stykke fra sannheten, men så verdig Uta kan klare å være Jeg veit ikke hva Belgerpia erter deg med, men jeg tipper at hun ikke har vært noe mindre nysgjerrig sjøl Hun sier at jeg ikke klarer å holde ut Endret 25. Juli 2012 av Margrete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Hun sier at jeg ikke klarer å holde ut På seg selv kjenner man andre, vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2012 Da har det straks gått 5 uker, og jeg har stadig vekk hysteriske anfall om aborter, livmorbetennelser osv. Hun derimot er like lykkelig! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Runder straks 6 uker siden parring. Først nå har hun begynt å roe seg litt og jeg merker hormonene ikke er like samarbeidsvillige. Hun er ikke den samme kosete meg. Hun vil faktisk helst være i fred Hun vil veldig gjerne trene litt hun, men viljen er nok sterkere enn orken. For noen få meter med fvf, litt apport og en artig rute, så var det nok og skyggen fristet mer. Hun tok med seg gappayballen og den kunne jeg bare droppe å få igjen *ler* Hun har definitivt har fått tilbake matlysten og hun stjeler mat der hun kan. Stjeler rimelig åpenlyst gjør hun å! Asti får jo litt mer mat enn henne, så han bruker tre sekunder lengre tid, la meg si at han bruker ikke tre sekunder lengre tid lenger Maten forsvant jo! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Begynner å bli sikkelig bolle schäfer lykke til videre i drektigheten, og ikke minst med fødselen! blir farlig å være innom her når de er født, for jeg liker fortsatt rasen veldig godt. Skulle jeg hatt meg en "brukspotet" så hadde det uten tvil blitt en schäfer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 11. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Jeg må jukse litt å legge ut 7 ukers bildene i dag og ikke i morgen som egentlig også er juks, for det er strengt tatt en tirsdag hun ble parret på, men skitt au! (litt overredigert) Begynner å bli litt drøy ja, stakkars. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 blubb blubb! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Herlig bollemage. Schäfervalper er noe av det søteste jeg vet om. (Hadde schäfere på -60 og -70 tallet, jeg, lenge siden.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. August 2012 Rapporter Share Skrevet 11. August 2012 Det er så utrolig spennende:) Fine Uta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Herlig bollemage. Schäfervalper er noe av det søteste jeg vet om. (Hadde schäfere på -60 og -70 tallet, jeg, lenge siden.) Etter hva diverse "gode" venner kan fortelle meg, så får jeg vist 15 og de er ufyslige og sure fra de 5 uker gamle... så jeg vet ikke helt med søthetsfaktoren her 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Feita! jeg tipper 7, fem hannhunder og 2 tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. August 2012 Rapporter Share Skrevet 12. August 2012 Det er så fint med drektige tisper ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Feita! jeg tipper 7, fem hannhunder og 2 tisper Neinei! 7 hos meg å, men flest tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Nå er det vel ikke så lenge igjen, vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Spennende! Jeg lurer på om Asti merker noe på henne? Syntes han hun lukter spennende e.l? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Jeg tror 9! 6 hanner og 3 tisper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Spennende! Jeg lurer på om Asti merker noe på henne? Syntes han hun lukter spennende e.l? Ja han lukter litt mer på henne, men du verden så suuuur hun er, sier han Jeg tror 9! 6 hanner og 3 tisper! NEI! 7 sier jeg Nå er det vel ikke så lenge igjen, vel? Nei, neste helg + )) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Åååååh! Da stiller jeg meg mot strømmen og sier 7 tisper og en hannhund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Åååååh! Da stiller jeg meg mot strømmen og sier 7 tisper og en hannhund. Den liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 5 tisper, 1 hannhund Må jo være med å gjette jeg og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 5 tisper, 1 hannhund Må jo være med å gjette jeg og! Den er jeg også med på, men vi bør få to hannhunder. En pokker så vakker og bruknes gutt, den andre trenger ikke være så vakker, men bør være brukanes. Oppdretter vil ha ny hannhund og en er solgt Så da blir vi ikke sittende igjen med hannhundkrapyl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Den er jeg også med på, men vi bør få to hannhunder. En pokker så vakker og bruknes gutt, den andre trenger ikke være så vakker, men bør være brukanes. Oppdretter vil ha ny hannhund og en er solgt Så da blir vi ikke sittende igjen med hannhundkrapyl Ok. 5 tisper og 1 hannhund med fare for 2. Deal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Ok. 5 tisper og 1 hannhund med fare for 2. Deal? Deal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts