Aussieglis Skrevet 1. September 2012 Rapporter Skrevet 1. September 2012 Forøvrig får jeg flashback til når jeg hadde babyer. Bæsje til valpene lukter likt jo! (nei Uta er ikke flink til å rydde i kasse *grynt*) *ler* Kanskje alle veldig små babyer har likedan bajs til å begynne med og utvikler ikke sin rasepregede bajs før litt senere (valper og menneskebarn altså!) Rart det der, hvordan valpeavføring forandrer stanken underveis... Helt i begynnelsen når man får de hjem og de bare er 8 uker, så lukter det jo nesten ingenting, bare valp liksom. Så går det to uker, og plutselig lukter det hundedritt! Skulle kunne gitt valper på 8 uker en pille så de forble 8 uker myyye lengre :purple: 1 Siter
ida Skrevet 1. September 2012 Rapporter Skrevet 1. September 2012 *ler* Kanskje alle veldig små babyer har likedan bajs til å begynne med og utvikler ikke sin rasepregede bajs før litt senere (valper og menneskebarn altså!) Rart det der, hvordan valpeavføring forandrer stanken underveis... Helt i begynnelsen når man får de hjem og de bare er 8 uker, så lukter det jo nesten ingenting, bare valp liksom. Så går det to uker, og plutselig lukter det hundedritt! Skulle kunne gitt valper på 8 uker en pille så de forble 8 uker myyye lengre :purple: Mener du art, kanskje? Siter
Margrete Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2012 Jeg er lat og orker ikke å gjenta meg selv tre ganger 7 Siter
Emilie Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Oi! Tre uker allerede, følte det liksom bare var en ukes tid siden de ble født Er jo nå de begynner å bli skikkelig fine. Siter
Margrete Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2012 Oi! Tre uker allerede, følte det liksom bare var en ukes tid siden de ble født Er jo nå de begynner å bli skikkelig fine. ups 2 uker er det jo... Siter
Marianne&Java Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Nååååmiiin, nutteplutter med klumpekropper og skummel pipelyd i stemmen sin :wub: 1 Siter
Teserere Skrevet 11. September 2012 Rapporter Skrevet 11. September 2012 Gratulerer med flott kull 1 Siter
ida Skrevet 21. September 2012 Rapporter Skrevet 21. September 2012 På tide med en oppdatering, kanskje. Både film, bilder og skryteord, takk 2 Siter
LeneG Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Så nydelige valper du har fått Margrete . Kan tenke meg det er liv og røre hos deg nå. Gratulerer 1 Siter
Recommended Posts