Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken nettbutikk anbefaler du?


Recommended Posts

Finnes sikkert 100 slike tråder fra før, men pytt sann ;p

Hvilken nettbutikk med salg av hundeutstyr anbefaler dere utifra undernevnte kriterier?

- Utvalg og lagerstatus

- Priser

- Leveringstid og leveringsmåter

- Service

Skal handle inn litt nytt utstyr til valpen som jeg skal hente 27 juli :) også har jeg sjeldent tid til å dra å shoppe pga at jeg jobber enten 09-17 eller 13-21 og rekker som regel aldri å innom en dyrebutikk ;p

trenger derfor anbefalinger på nettbutikk, legg gjerne ved link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På pris når det gjelder småting som dekken, bånd og leker og klær bruker jeg wwwborjes-tingsryd.se helt sinnsyke priser og allright kvalitet på det meste. For strikkbånd, halsbånd og seler bruker jeg www.mr-koppel.se ellers så handler jeg en del på hund som hobby her i trondheim, de har også nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt har blitt www.waggytail.no

Ekstremt rask levering! Har en følelse av de svarer på mail hele døgnet :yawn: ,så på servicen er det ingen ting å sette fingern på.

Prisene, ja der er de billigst på det meste. Nå har jeg ikke sjekket hele vareutvalget, men det jeg kjøper sjekker jeg gjerne i flere butikker, og det ender som regel opp med at de er billigst, samt at fraktprisen er noe av det bedre der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt har blitt www.waggytail.no

Ekstremt rask levering! Har en følelse av de svarer på mail hele døgnet :yawn: ,så på servicen er det ingen ting å sette fingern på.

Prisene, ja der er de billigst på det meste. Nå har jeg ikke sjekket hele vareutvalget, men det jeg kjøper sjekker jeg gjerne i flere butikker, og det ender som regel opp med at de er billigst, samt at fraktprisen er noe av det bedre der ute.

Hadde det ikke vært for at jeg får litt lyst til å gni øyna ut av designet i nettbutikken :cry: bruker divinedog mye til hurtta ol pga rasende lav pris. ellers shopper jeg mest på ebay ol jeg :P

http://www.dyrlegebutikken.no/

Denne er fin til shampoo og diverse :) utrolig rask levering når jeg har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite utvalg:

www.bristols.no

www.alphadog.no

www.hundepoter.no

www.petworld.no

www.canis.no

Jeg har handlet fra alle disse, uten at jeg kan si jeg husker jeg ble spesielt imponert over leveringstid e.l. Helt vanlig, tenker jeg :) Men alle var helt ok, jeg har fått det jeg har bestilt, uten feil. Unntatt Canis, de er generelt litt trege, spesielt hvis det er en av varene som de er gått tom for.

Jeg handler der jeg finner produkter jeg vil ha, og noen ganger er det her, andre ganger der.

Blant annet er jeg så rar at jeg villig vekk betaler litt ekstra for å kjøpe bæsjeposer i rosa og lilla og grønn til hunden :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett dyresjappa.no, siden de har gratis levering i Oslo, og KNALL GOD service! Har opplevd å få bestillinger på døra samme dag som vi har bestilt.

Brukte Canis litt før, men har sluttet fordi de trakk tilbake VIP-rabatten på 10% som var gitt "til evig tid" til alle trofaste forummedlemmer.

Ellers handler jeg på Pets At Home og Zooplus i England og enten shipper til kjentfolk eller shopper når jeg er der borte et par ganger i året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være denne tråden, havnet jeg brått inne hos Waggytail :aww: ... Det var jo fine priser og bra utvalg på det jeg skulle ha - og kjapp service også. Jeg fikk mail bare kort etter at jeg bestilte, med beklagelse om at jeg akkurat ikke rakk å få inn bestillingen slik at den gikk i posten i dag, men om jeg ville, kunne jeg få varene tilkjørt på døra i kveld! Det kaller jeg service :D.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...