Synnikken Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Wooho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 du skal være glad i slipper t-skjorte i buddylogo fargen du haha Vi har det og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 du skal være glad i slipper t-skjorte i buddylogo fargen du haha Haha. Kan love deg at jeg har det og! Lilla og grønne og alt som er. Flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Haha. Kan love deg at jeg har det og! Lilla og grønne og alt som er. Flott Den i lilla er jo grei Jeg bruker de mest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 #misunnelig, vi har svarte også med de er det aldri nok av så jeg ender alltid opp de grønne. Skal legge inn ønske om lilla når jeg komemr hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Dagens outfit! *klipp* Lurer på om jeg skal ta på meg noen tynne, svarte sokker oppi. Ooh! Hvor er plagga fra? Likte spesielt godt jakka *ønskeseg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2012 Jakken er fra HM og jeg kjøpte den i fjor. Buksen fra Vera Moda, topp fra Risør, og skoene husker jeg ikke hvor er fra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Dagens jobb antrekk. Tok bilde i dag morges men må ha Tapatalk for å legge ut bilde fra mobilen. Topp og bukse fra favoritt butikken min C&A. Kjøpt i Warszawa. Brune kilehel sko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Gårsdagens outfit i anledning venninnekveld på byen. Meg i rødt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Nøye gjennomtenkt idag. Tre år gammel shorts fra H&M, Converse som er hvertfall fem år gamle, og Tskjorte som faktisk er mindre enn ett år gammel fra David&Goliath! Fasjonabelt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts