Gå til innhold
Hundesonen.no

Karos Bellamissi So Twinspired


Monica123
 Share

Recommended Posts

Må vel opprette en ny tråd for forvert hunden min :D Hun heter Bella til daglig.

Hun er etter Nuch NV07 Ki-ro-mas Eiegode Egon x Nuch NJV Aussiegårdens Little Miss Perfect

Hun er ei tricolour tispe med NTB hale..

Bildet er regel rett stjålet av Siv Sunde da bompi bjørnen ikke har ro i rompa :innocent:

bellak.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ops denne tråden fortjener vel en oppdatering Bella har blitt ei stor jente nå på 50 cm høy og 22,5 kg. Hun var på utstilling i kongsberg i nov der hun blei Bim valp Også stilte vi

Må vel opprette en ny tråd for forvert hunden min Hun heter Bella til daglig. Hun er etter Nuch NV07 Ki-ro-mas Eiegode Egon x Nuch NJV Aussiegårdens Little Miss Perfect Hun er ei tricolour tispe m

I dag var den siste dagen på valpekurs og vi fikk diplom med instruktørens vudering av oss skrevet bak på diplomen..Vi skulle egentlig nå begynt på vidregående kurs,men instruktøren synes Bella er så

Hun er vakker! Gratulerer så mye, jeg gikk eneveis inn på sonen for å se om du hadde fått laget deg tråd siden jeg egentlig skulle ha sovet for lengst. Hurra! Jeg gleder meg stort til å treffe henne. Det må ikke bli lenge til! Jeg hiver Sandra og co i bilen og legger oss på to hjul i svingene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...