HeraHiromi Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Ble så inspirert av hunden med alle pølsene, så vi måtte teste det ut i dag. Ikke like imponerende, men hun klarte da å holde et par pølser Neste vi skal teste ut er egg. :rolleyes2: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Får kjøre dette bildet igjen da Mini kan holde penner, hun. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Holder pommesfrites potetgull Dårlig kvalitet, mobilbilde 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 For en festlig tråd :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Hehe masse morsomme! Har ikke det uredigerte bilde på denne dataen men dere klarer å se hva han holder. =) En julekule =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Gry holder lite på kommando, men kan hente det meste til meg om hun får beskjed om det. Alt fra vinflasker og ølbokser som ligger slengt langs vegen, til hjulkapsler til papirbiter inne på gulvet osv. Bridie holdt alt jeg ba henne om før (som ikke er spiselig), men er lenge siden vi har trent på å holde ting nå. Spiselige ting tror jeg jeg skal slite med å få dem til å holde. Her finnes det ikke selvdisiplin!! Hverken på eier eller hunder. Om noen ber meg holde en sjokoladebit i kjeften, for så å spytte den ut igjen, så tygger og svelger jeg jeg også! Bridie har holdt rått egg da. Men det smaker jo ikke spennende utenpå. Dette gjorde hun i den Utfordre Psycho tråden som gikk her for noen år siden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Hvordan får dere hundene til å holde ting? Prøver jeg å ta noe inni munnen hennes er det som om halv ansiktet sovner og alt detter ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Amigo er stor i kjeften og her er beviset 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Pokerkortene Åh, så herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Altså, det bør jo kanskje innrømmes at det meste (eller kanskje alt) av dette er på eget initiativ... Kan rydde i nabolaget: Kan bære Super Mario: Kan bære mopp: Og selvsagt dorull: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Der kom jeg på at jeg plutselig oppdaget at Selma hadde en sjongleringsball i munnen på tur i dag. Jeg ante ikke hvor hun hadde stjelt den, så jeg bare hev den så langt jeg kunne tilbake det vi kom fra Ellers har vi jo denne litt slitsomme kleptomanen da! Med nisselua i munnen. Han stjal forresten et skjerf av meg i dag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 I går testet vi ut å holde egg. Jeg var forberedt på at hun skulle tygge det, men hun holdt det kjempefint 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Denne rampen her var veldig glad i å stjele puter i sin ungdom. Du kunne høre at han tuslet inn på kjøkkenet som normalt, og så kom han luskende ut igjen med en pute. Du kunne høre på gangen hans når han hadde stjålet noe Såååååå uskyldig atte! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GermanShepherd Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Kita holder mamma's skilt <3 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Kremt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 Haha, geniale! Har blitt litt inspirert av dere, så Anastasia har fått gjennomgå Linselokket 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Beklager dårlige mobilbilder,har ikke kamera for tiden... Mini kan holde tannbørsten sin: Karden sin: En kam: Apportbukken sin: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Er han ikke egentlig for ung til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Er han ikke egentlig for ung til dette? Kanskje litt, var jo bare 9 uker. Men, man skal tidlig krøkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Holder pommesfrites potetgull Dårlig kvalitet, mobilbilde For et uttrykksfullt fjes! 10 i sjarm-poeng herfra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Noen som utfordret meg med egg, så da måtte vi prøve det å gitt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 Pia er ingen apporteringsfan/holdefan, så ho slepper det meste ganske så raskt. Dina (mamma's hund) derimot, ho held det meste eg ber ho om å halde, så her er nokre bilder eg hadde liggande 17. mai 2011. Dina held heile to flagg Apportbukken Tennisball Og lille frøkna med tennisballen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 En liten opprører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest atiram Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Mocca kan holde blyant hun=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts