Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg hva hunden din kan holde!


Red Merle
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har ikke mange bilder av gutta her, men de apporterer det meste de kan finne til de grader. Men jeg har et bilde av min forrige hund. Med pølse. Han eeelsket pølse, så han hadde innmari god selvdis

Tia, Cita og Ikke holder det meste, også egg Cita holdt pølse på Hemsedal! Hun kan også bære veldig tunge ting. Hun henter ryggsekk, hundeseng, dyne, handlekurver osv. Veldig praktisk, for hun

Posted Images

Gry holder lite på kommando, men kan hente det meste til meg om hun får beskjed om det. Alt fra vinflasker og ølbokser som ligger slengt langs vegen, til hjulkapsler til papirbiter inne på gulvet osv.

Bridie holdt alt jeg ba henne om før (som ikke er spiselig), men er lenge siden vi har trent på å holde ting nå.

Spiselige ting tror jeg jeg skal slite med å få dem til å holde. Her finnes det ikke selvdisiplin!! Hverken på eier eller hunder. Om noen ber meg holde en sjokoladebit i kjeften, for så å spytte den ut igjen, så tygger og svelger jeg jeg også! ;)

Bridie har holdt rått egg da. Men det smaker jo ikke spennende utenpå. Dette gjorde hun i den Utfordre Psycho tråden som gikk her for noen år siden :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom jeg på at jeg plutselig oppdaget at Selma hadde en sjongleringsball i munnen på tur i dag. Jeg ante ikke hvor hun hadde stjelt den, så jeg bare hev den så langt jeg kunne tilbake det vi kom fra :lol:

Ellers har vi jo denne litt slitsomme kleptomanen da! Med nisselua i munnen. Han stjal forresten et skjerf av meg i dag også :lol:

tajulekortbildeavhund005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne rampen her var veldig glad i å stjele puter i sin ungdom. Du kunne høre at han tuslet inn på kjøkkenet som normalt, og så kom han luskende ut igjen med en pute. Du kunne høre på gangen hans når han hadde stjålet noe :P

stolputesjobobo.jpg

Såååååå uskyldig atte!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia er ingen apporteringsfan/holdefan, så ho slepper det meste ganske så raskt. Dina (mamma's hund) derimot, ho held det meste eg ber ho om å halde, så her er nokre bilder eg hadde liggande :)

230699_10150604644735468_2635286_n.jpg

17. mai 2011. Dina held heile to flagg :)

228339_10150603703870468_5791096_n.jpg

Apportbukken

20858_10150210163595468_3650684_n.jpg

Tennisball

img_5522.jpg?w=490&h=326

Og lille frøkna med tennisballen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...