Meg Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 .. utstillingen ble arrangert 26.5.2012, og det deltok 88 hunder samt avls og oppdretterklasser. Snøfrost var som vanlig ute med kameraet sitt, og tok disse flotte bildene (link lagt ut med tillatelse) Bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Fine bilder! Hadde jeg visst at dere skulle være her i nærheten hadde jeg kommet å titta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Så lekre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Legger ut noen her i tråden også BIR (til høyre) Vienna av Vargevass BIM Kefeus Mithril Gwaihir, nå også N UCH BIR valp: Libesol Black Swan BIM valp: Nordysak Encore-Ekoteko Nay-La-Chee's Lava Zima, Meg sin hund Nay-La-Chee's Vyla Nayak, 2. beste tispe med Res-cert Snørokks Paikka, utrolig steg på den unge tispa (9mnd gammel) BIM hunden, Kefeus Mithril Gwaihir Snøgg, bare fordi jeg synes han har litt kule markeringer Viking av Vargevass, 2. beste hanne med res-Cert Æsulv's Tyr, flotte farger Putin Av Vargevass, BIR veteran 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 veldig fine hunder du har lagt ut. spesielt den ene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Zima minner meg veldig om Nala. Fargene og kroppsbygningen. Flott hud! Masse masse flotte hunder å sikle på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Så fine bilder av utrolig fine hunder! Har lyst til å stille Ulla på neste spesialutstilling. Om ikke annet enn for å se om jeg har klart å finne de fleste feilene selv. (Forøvrig dårlig gjort å lage sånne tråder nå i disse valpetider... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 For noen flotte hunder! Kjempegøy å se hvor forskjellige de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Der var det masse peninger ja! Æsulv er så kjekk...! Og Zima er nyyydelig! Skulle gjerne ha vært der med kameraet jeg også ja gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Enig, mange fine hunder! Gøy å se de så forskjellige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 ja, det er stort mangfold i rasen, selv innen for de to "hovedretningene" (hva de er avlet for). Men rasen har alltid vært sånn, selv i tidlige tider da rasen ble laget. Dog er det ikke ønskelig med ekstremer i noen retning, Ikke for racy, lettvekter, eller for tunge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Flotte bilder! Mange pene forskjellige hunder! Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Gøy å se så mange av en rase jeg ikke akkurat ser så ofte på gata. Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts