Ozzy Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Veske/drikkeflaskeholder til Baggen beltet? @Ozzy , dere har ikke det på jobben din? Nei men kan bestille. 330,- for den rumpetasken som passer til alle typene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Nei men kan bestille. 330,- for den rumpetasken som passer til alle typene. oohh , hvor fort får dere de inn i såfall? og er det den med plass til drikkeflaske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 oohh , hvor fort får dere de inn i såfall? og er det den med plass til drikkeflaske? Kan få den i posten på noen dager, da blir det litt i tillegg pga porto. Hvis ikke må du vel vente et par uker. Er denne jeg sjekka pris på http://www.4dogs.no/hund/trekk-og-tur/baggen/baggen-rompetaske-softbelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Kan fÃ¥ den i posten pÃ¥ noen dager, da blir det litt i tillegg pga porto. Hvis ikke mÃ¥ du vel vente et par uker. Er denne jeg sjekka pris pÃ¥ http://www.4dogs.no/hund/trekk-og-tur/baggen/baggen-rompetaske-softbelt kan du ikke sjekke opp hva prisen evt. blir med porto da? edit: @Ozzy , fikk bestilt sÃ¥ da trengs det ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 kan du ikke sjekke opp hva prisen evt. blir med porto da? Kan ringe de i morgen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 kan du ikke sjekke opp hva prisen evt. blir med porto da? Jeg har de på lager til 269kr i nettbutkken(som er nede litt til pga. opptelling til stand) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jeg har de pÃ¥ lager til 269kr i nettbutkken(som er nede litt til pga. opptelling til stand) Da skal jeg ta en titt, nÃ¥r er nettbutikken oppe igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Pusser alle tennene pÃ¥ hundene sine? Jeg gjør det ikke pr nÃ¥ - burde jeg det? Det kommer an pÃ¥ hunden, genetikk og fór. Mora til min fÃ¥r veldig lett tannstein og mÃ¥ ha det fjernet av veterinær, det gidder ikke jeg, sÃ¥ jeg pusser hver kveld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Da skal jeg ta en titt, nÃ¥r er nettbutikken oppe igjen? utstyrtilhund.no har den pÃ¥ lager og, 270 kr;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 (sitatknappen funkar inte) Arielle:Den såg fin ut men tycker 1500 är i dyraste laget för en tygbur Hva med denne? Har samme til Tetris men jeg betalte 700kr på Dogs4All (husker ikke helt hvilken størrelse jeg har, men stor, tror det er 3XL). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 På friluftslivmessa på Telenor arena for noen uker siden kom jeg over en stand hvor det stod to jenter som solgte luer og pannebånd i forskjellige størrelser med kule og søte motiver på. Jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte med meg et par bånd når jeg var der.. Er det noen av dere som vet hvilke jeg snakker om, og om disse evt har en nettside man kan bestille fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 "Rimelige" tannbørster og tannkrem til hund? Synes de er så dyre overalt XD Barnetannbørste på matbutikken og bucadog tannkrem kjøpt i nettbutikken til boots apotek (der var den kjempebillig sist jeg bestilte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 På friluftslivmessa på Telenor arena for noen uker siden kom jeg over en stand hvor det stod to jenter som solgte luer og pannebånd i forskjellige størrelser med kule og søte motiver på. Jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte med meg et par bånd når jeg var der.. Er det noen av dere som vet hvilke jeg snakker om, og om disse evt har en nettside man kan bestille fra? Noe sånt? Har bestilt her i fra selv: http://www.g-anette.com/categories/luer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 Noe sånt? Har bestilt her i fra selv: http://www.g-anette.com/categories/luer Ja, akkurat noe sånt. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 Tack Siri Eveline, den såg ju fin ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Tack Siri Eveline, den såg ju fin ut Den er ganske solid da det er slike tjukke stenger, men syntes ikke mitt veier forferdelig mye, og så henger det godt på skulderen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Barnetannbørste på matbutikken og bucadog tannkrem kjøpt i nettbutikken til boots apotek (der var den kjempebillig sist jeg bestilte) Kjøpt barnetannbørster nå. Så ut som hundene likte disse bedre også ^_^ Skal sjekke ut den tannkremen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Noen som vet om steder de selger gode 'lydighetskobbel'? 70-120cm (henholdsvis rundt meteren), ensfarget, gjerne flatt nylon eller flatt, tynt lær, ring i håndtaket og enkelt å koble av og på. Har et fra Hunter jeg liker godt, men det har ikke ring og er litt valpetygd, på samme tid så syntes jeg nylonen demmes slites lett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 tynne (skinn) hansker? Jeg trenger leke beskyttelse til hendene mine Noen som vet hvor de selger tynne hansker, gjerne i skinn som ikke koster skjorta? Jeg hadde engang ett par hvite skinnhansker- veldig tynne med hull på knokene... Golf hansker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 tynne (skinn) hansker? Jeg trenger leke beskyttelse til hendene mine Noen som vet hvor de selger tynne hansker, gjerne i skinn som ikke koster skjorta? Jeg hadde engang ett par hvite skinnhansker- veldig tynne med hull på knokene... Golf hansker? Sjekke ridebutikker, Hooks, Horze f.eks Og da se etter ridehansker, vil tro de fungerer bra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Utstillingssesongen nærmer seg. Noen som vet hvor man får kjøpt et kort mykt lær kobbel med krok - som man kan feste en kjettinglenke i? Gjerne i lyst skinn, og ikke så tynt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 http://www.mrkoppel.se/shop/product/expander-med-ring-och-krok?tm=produkter/koppel-leash Gikk dessverre ikke an å bestille til Norge Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slags tube som man kan ta f.eks. leverpostei eller våtfôr oppi? Har denne typen, men jeg synes de er litt store. Er ikke så lett å klemme ut av de heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Gikk dessverre ikke an å bestille til Norge Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slags tube som man kan ta f.eks. leverpostei eller våtfôr oppi? Har denne typen, men jeg synes de er litt store. Er ikke så lett å klemme ut av de heller. Jeg bestilte for en drøy mnd siden, gikk fint det. Men det går ikke og bestille direkte fordi programvaren på nettsiden ikke er kompatibel med det. Mener det sto noe om det i bestillingskjemaet. Så jeg sendte mail også ordnet hun resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Vannskåler som ser ut som en liten bøtte, med krok på kanten sånn at den kan henges på bilburet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Vannskåler som ser ut som en liten bøtte, med krok på kanten sånn at den kan henges på bilburet? På Ebay så kommer det opp en del skåler som man kan henge på bur dersom man søker på "water bowl cage" men vet ikke om noen som serut som en liten bøtte, denne syntes jeg derimot så ganske praktisk ut: http://www.ebay.com/itm/1-cup-collapsible-Popware-Dog-pet-Kennel-bowl-water-food-dish-crate-pen-cage-/351031997727?pt=Dog_Dishes_Feeders_and_Fountains&var=&hash=item51bb23351f greit å ha en som man kan brette opp Jeg bestilte for en drøy mnd siden, gikk fint det. Men det går ikke og bestille direkte fordi programvaren på nettsiden ikke er kompatibel med det. Mener det sto noe om det i bestillingskjemaet. Så jeg sendte mail også ordnet hun resten Ok, da kan jeg prøve det, takk hvor mye kom frakten på forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts