MiO Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 http://www.aftonblad...cle14919059.ab REDIGERT: Det var visst en tråd her på sonen om denne dyreplageren fra før og linken til avisartikkelen ovenfor er lagt inn der. Siter
borderen Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Har vi virkelig ingen lov som kan sette inn hu dama der? Hun er jo syk i hodet og trenger behandling! Jeg spyr... 3 Siter
Mollymor Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Jeg så det i den andre tråden, og får håpe at dette gjør at noen GJØR noe snart. Det nytter jo ikke med forbud og "følge med" når det tydeligvis er noe alvorlig feil med damen... Siter
Ane Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Blir man ikke straffa for å ha tent på en hund? Eller noen av de andre tingene hun har gjort. Eller kan det ikke bevises? Siter
Grim Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Venta desverre bare på det - dama er jo spenna gæærn. Stakkars hunder og folk. Siter
patricia Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Fins der fremdeles noen som har sympati for dette forferdelige kvinnemennesket? Hadde dette vært en av mine hunder, hadde jeg blitt morder. Garantert. Anemeldeser, rettssak, avisskriverier -ingenting har hittil nyttet overfor dette monsteret. Er det svenske mattilsynet ellerhvadetheter like effektivt som det norske, og rettsvesenet like snilt, har hun mange gode år foran seg... 1 Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Hu er vel snart på vei til Finland om hu ikke blir lagt i reimer. Siter
Recommended Posts