Carro92 Skrevet 23. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2011 Bare husk at de ikke egentlig skal hoppe før de er ferdig utvokst så fra 1 år og utover. Kan lage belastningsskader ol før den tid. Er derfor mange trener alle hindrene og fulle baner bare med at pinnen ligger på bakken Så alt kan trenes på bakken ;P Fine valpen da jeg er klar over det men prøvde bare et par ganger og som dere ser på det hoppebildet, så er ho løs takk Siter
MiO Skrevet 24. Juni 2011 Rapporter Skrevet 24. Juni 2011 Nydelig whippet De er utrolig søte som valper. Siter
Carro92 Skrevet 16. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2011 Takker Kanskje på tide å oppdatere med noen nyere bilder av pinnedyret som har blitt 3mnd nå gå rundt har vi ikke hørt om gitt Siter
Sanne Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Bare husk at de ikke egentlig skal hoppe før de er ferdig utvokst så fra 1 år og utover. Kan lage belastningsskader ol før den tid. Er derfor mange trener alle hindrene og fulle baner bare med at pinnen ligger på bakken Så alt kan trenes på bakken ;P Fine valpen da Alt er relativt da. Altså hadde vi skulle nekta hundene våre feks oppgjennom å hoppe, ja da hadde vi fått litt av en jobb Men vi har aldri hatt noen plager/skader på noen av hundene uansett, og de har hoppet over, opp i, ned fra det meste fra de var små. Altså, det er jo dyr liksom, de tåler litt Fryktelig fin da Siter
Tonje Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Skrevet 17. Juli 2011 Alt er relativt da. Altså hadde vi skulle nekta hundene våre feks oppgjennom å hoppe, ja da hadde vi fått litt av en jobb Men vi har aldri hatt noen plager/skader på noen av hundene uansett, og de har hoppet over, opp i, ned fra det meste fra de var små. Altså, det er jo dyr liksom, de tåler litt Fryktelig fin da Det er nok en litt annen og større type belastning man får av å trene AG enn å la de hoppe der det er naturlig ellers i hverdagen. De fleste hinderne krever en del av fysikken og det er en grunn til at man anbefaler å vente med full trening til de er rundt året. Man kan så klart trene MYE på bakken Nydelig whippsetutt Siter
Hermes Skrevet 19. Juli 2011 Rapporter Skrevet 19. Juli 2011 Hehe, ser hun ikke har fått helt kontroll på ørene enda Siter
Carro92 Skrevet 25. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 jeg er litt grønn på dette, så tips tas imot Siter
jma Skrevet 4. August 2011 Rapporter Skrevet 4. August 2011 Fine farger og tegninger på henne syns jeg. Utrolig søt! Siter
Carro92 Skrevet 15. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2011 Anastasia fikk en bamse som hadde kledd seg til halloween, og den kledde Anastasia av og ramponerte resten av bamsen så som straff måtte ho posere med de klærne til bamsen Siter
Carro92 Skrevet 28. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2011 Var på første valpeshow idag, egentlig bare for treningen sin del, men ble positivt overraska gitt Kritikken: 4mnd, fem tispe, langstr fint hode, korr stopp, meget god hals og overlinje, fast fin rygg, god dybde i brystet, lavt ansatte haser. Korr ansatt hale, som har en tydelig haleknekk, bev seg meget bra fra alle sider. Trivl. tempr. Velvist lurer på hva jeg driver med her gitt.. Siter
HeleneFS Skrevet 28. August 2011 Rapporter Skrevet 28. August 2011 naaw, så fin hun er også så fin rosett og jeg syntes dere var kjempeflink å stille opp jeg! jeg spør ikke for å være slem, men er ikke haleknekk en eksteriørfeil? Det hadde jeg trodde nemlig Siter
[email protected] Skrevet 28. August 2011 Rapporter Skrevet 28. August 2011 Såå fin! Så moro at hun ble BIR! Kjempefin kritikk også! Gratulerer så mye Siter
Kristiin Skrevet 28. August 2011 Rapporter Skrevet 28. August 2011 Kjempefin kritikk, og grattis med BIR! (Litt surt med den haleknekken da...) Siter
Carro92 Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 Takker jeg spør ikke for å være slem, men er ikke haleknekk en eksteriørfeil? Det hadde jeg trodde nemlig er vel strengt satt det, er ikke helt sikker egentlig, men vet at man hvertfall ikke skal avle på det men dommern sa at ho var så utrolig fin ellers, at det trakk opp Siter
mushi Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Dette var jo valpeshow, der er de ikke så strenge, blir nok værre når hun starter i åpen klasse. Gratulerer med BIR uansett, kjempebra! Utrolig søte de bildene med hatten på! Siter
Carro92 Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 ser det er en stund siden jeg har oppdatert her, så legger ut noen nyere bilder Imorra har vi første debut på agility stevne! Siter
Hermes Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 jeg spør ikke for å være slem, men er ikke haleknekk en eksteriørfeil? Det hadde jeg trodde nemlig Det står faktisk ikke noe om haleknekk i standarden. Burde kanskje gjøre det, men så lenge det ikke gjør det kan vel ikke dommeren trekke pga. av det? Siter
Hermes Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Tøffing! Gikk det bra på debutten i dag? Siter
Stine Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Ser ut som en herlig og livsglad hund Siter
Recommended Posts