AnitaW Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Det var hvertfall en sonis til som gikk lydighet, som jeg vet om, og mulig noen som gikk/skal gå agility, og valpeshow var det der også, så jeg lager en felles resultattråd. Det var forøvrig veldig koselig å bli mottatt av representanter fra Eidsvoll hundeklubb rundt lydighetsringen, som hilste deg velkommen og slo av en prat. Om det roet nervene noe særlig, vet jeg ikke, men hyggelig og inkluderende gest var det hvertfall. Taifa og jeg gikk lp kl. 1 for dommer Anne-Marit Traaholt og siden jeg er så veldig fornøyd med resultatene, for jeg vet at man må jobbe hardt for poengene hos Anne-Marit, så må jeg bare legge det ut Visning av tenner: 10 (jippi!) Fellesdekk: 10 Lineføring: 9,5 Dekk fra holdt: 9,5 Innkalling: 9,5 Stå under marsj: 10 Hopp over hinder: 9,5 Avstand 5 (Nå begynner vi (jeg) å bli slitne og ukonsentrerte ) Helhetsinntrykk 10! Og noen veldig hyggelige tilbakemeldinger fra dommeren 185,5 poeng og 1. plass (Og nå koser jeg meg med fruktkurven vi vant.. ) 9 Siter
Whoopsis Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Klima debuterte på valpeshowet 4 mnd og 1 dag i går, og slo til med BIR, BIG. og BIS! :D :D 17 Siter
Guest janson Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 AnitaW: Gratulerer, det var jo en passende revansj etter Ekeberg! Godt jobba! Whoopsis: Hurra for lille Prikk! Siter
Siri Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Fytterakker'n dere er flinke Anita, og fytterakker'n dere er vakre, Whoopsis Gratulerer så mye begge to! Siter
borderen Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Klima debuterte på valpeshowet 4 mnd og 1 dag i går, og slo til med BIR, BIG. og BIS! :D :D Sånt krever bildebevis! Grattis!! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Sonenvalpene kliner til, altså! Gratulerer så masse med supre lp-resultater, Anita! Siter
Benedicte Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Gratulerer så mye Anita! Og Maria selvfølgelig I dag debuterte Pim i ringen og ble BIS! 7 Siter
Ingvild Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Herlighet for noen vakre valper, da! Gratulerer så mye med strålende start på karrierene til både Maria/Klima og Benedicte/Pim!! Siter
Whoopsis Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Takker! Sånt krever bildebevis! Grattis! Du kan få dette - fra gruppen i dag. Vi må jo dele litt på disse BISene (gratulerer Benedicte! ), så i dag ble Klima BIR, BIG og 4BIS! (Aner ikke om man setter det tallet før eller etter BISen.. Har liksom ikke hatt spesielt bruk for den kunnskapen før.) 6 Siter
Mirai Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Er vel sånne lykter man kan pynte i hagen med (eller inne). Siter
Anette Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Får man gravlykter i premie ved BIS? du vet at slike lykter er ganske populært på f.ex terasser, skjenker, innganger ol og er ingen gravlykt? Gravlyktene er små... og ja madam mim, enig med deg Siter
Gjest Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Nei det ante jeg ikke, for meg er det liksom gravlykter uansett størrelse Men OK, da har jeg lært no nytt om interiør... (goes to prove my ignorance on that field ) Siter
Tøfflus Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Nei det ante jeg ikke, for meg er det liksom gravlykter uansett størrelse Men OK, da har jeg lært no nytt om interiør... (goes to prove my ignorance on that field ) Vet du, jeg tenkte litt det samme da Bess vant en sånn en, men den er jo sååå fin hengende på balkongen en mørk høst/vinterdag med lys inni Grattis så mye til 2 x BIS, Klima og Pim, og Taifa med 1. plass i LP 1 Siter
AnitaW Skrevet 20. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Tusen takk alle sammen! Og gratulerer til dere andre også Klima debuterte på valpeshowet 4 mnd og 1 dag i går, og slo til med BIR, BIG. og BIS! :D :D Jeg så dere vant, finfine klima.. Siter
Whoopsis Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Jeg så dere vant, finfine klima.. Og jeg glemte helt å si gratulerer! Må være deilig, nå trenger dere ikke å tenke på den tannvisningen lenger. Og for noen poeng! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Det er her jeg hadde tatt med meg baljen/bøtten ut av ringen også og trodd at jeg vant den og Gratulerer til Anita, Maria og Benedicte! Kjempe moro! Siter
Guest lijenta Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Gratulere Anita Bendedicte og prikkedyret med gode resultater Siter
AnitaW Skrevet 20. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Det er her jeg hadde tatt med meg baljen/bøtten ut av ringen også og trodd at jeg vant den og Og herregud *ler og ler* Ser for meg du tusle ut med bøtta under armen... 1 Siter
Recommended Posts