Gå til innhold
Hundesonen.no

Navneforslag på N, hjelp!? :)


Ymirheim
 Share

Recommended Posts

Om ca 3-4 uker så blir forhåpentligvis vårt nye familiemedlem født og jeg får komme med forslag på navn selv :)

Så derfor trenger jeg forslag på tispenavn på N :)

Kennelnavnet er "vom Hause Neubrand" og andre hunder fra samme oppdretter har navn som feks "Cora vom Hause Neubrand", "Arkan vom Hause Neubrand" ol..

Dvs oppdretter er fan av navn som er korte og konsise, og som kan brukes som hverdagsnavn. Han bruker heller ikke dobbeltnavn.

Litt ekstra vanskelig blir det siden vi allerede har 3 stk hjemme fra før, og navnene kan ikke ha for lik "ordlyd". De vi har hjemme heter Ymer, Axi og Cash til dagligdags :)

Det er forresten en Rottweilervalp det er snakk om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kommer til å sende Nix som forslag på navn til oppdretteren og hvis han ikke liker det så står Nano som nummer 2 på lista, og Ninja står som nummer 3 på lista Takk for hjelpa folkens!

Nix var kort og fint:) i same gata som Axi som vi allerede har

oppdretteren digget navnet "Nix", så da kommer forhåpentligvis Nix vom hause Neubrand til Norge om ca 9-10 ukers tid. Om hun blir født da...

Døh, tisper kan fiiint ha navn som slutter på O, altså! :aww:

Mvh det stolte mennesket til Aiko og Imouto. :lol:

hehe :)

navnene jeg så langt har på en favorittliste er:

Nira

Nano

Nambi

Napa

Ninja

Noel

men trenger fortsatt flere forslag så jeg er sikker på å velge riktig, så "bring it on" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nejda eller noe sånt? Vet ikke skrivemåten. Betyr det jente på samisk? Ja, det passer vel ikke helt med tysk da. *lur*

Joda, sånn niedda

skrives det, og uttales vel ikke nejda heller. Nei, det var kanskje et dårlig forslag.

Nå skulle vi hatt en tulip her... :whistle: *Nynne på Gubben og gamla lå og dro*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ca 3-4 uker så blir forhåpentligvis vårt nye familiemedlem født og jeg får komme med forslag på navn selv :)

Så derfor trenger jeg forslag på tispenavn på N :)

Kennelnavnet er "vom Hause Neubrand" og andre hunder fra samme oppdretter har navn som feks "Cora vom Hause Neubrand", "Arkan vom Hause Neubrand" ol..

Dvs oppdretter er fan av navn som er korte og konsise, og som kan brukes som hverdagsnavn. Han bruker heller ikke dobbeltnavn.

Litt ekstra vanskelig blir det siden vi allerede har 3 stk hjemme fra før, og navnene kan ikke ha for lik "ordlyd". De vi har hjemme heter Ymer, Axi og Cash til dagligdags :)

Det er forresten en Rottweilervalp det er snakk om...

1. Nadine

2. Nakima

3. Natasha

4. Nicole

5. Nikita

6. Nabrina

7. Nicki

8. Nilly

9. Nellie

Personlig elsker jeg og trikse med navn ved å sette på noe spesielt bak, som f.eks: Nadine Gold eller Nicole Rose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte navn, altså, men du synes ikke at dette:

Nadine Gold eller Nicole Rose :)

kanskje blir en mismatch mtp dette:

"Cora vom Hause Neubrand", "Arkan vom Hause Neubrand" ol..

Dvs oppdretter er fan av navn som er korte og konsise, og som kan brukes som hverdagsnavn. Han bruker heller ikke dobbeltnavn.

? :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...