Ingvild Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 I dag har Dany og Geo vært sammen i flere timer. Det var visst stas å møte hverandre igjen, halvannen uke etter at sistnevnte flyttet ut fra valpekassa. Begge trivdes veldig godt med å frese rundt med en på egen størrelse, som var like leken, vill og gal! Det er mye lyd og mye tenner når de leker. Inne sluknet de fort, før de tok en liten lekerunde i sofaen rett før vi dro hjem igjen. Tusen takk for en kjempetrivelig dag! Dagens styrketrening for Sandra! Geo til venstre og Dany til høyre, om noen skulle være i tvil. De har nokså tydelige kjønnspreg allerede. Vi tok også noen oppstillingsbilder som kommer i hver deres tråd hvert øyeblikk. 4 Siter
soelvd Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Nei, vet du hva, de var ikke fine i det hele tatt! *finnes ikke misunnelig* ( :heart: :heart: :w00t: :w00t: :wub: :wub: ) 1 Siter
Toril Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 (endret) :heart: :heart: :heart: :jump: herlige er de Endret 5. Mai 2012 av Toril Siter
tm100021 Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Skulle til å skrive det når jeg så de første bildene, så godt kjønnspreget de er! Man ser jo tydelig forskjell Forøvrig så herregud så skjønne de er. Siter
Siri Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Skikkelig søskenkjærlighet det, tenker jeg *ler*. Herlige bilder! Siter
Guest lijenta Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Nydelige var dem og koste seg stort ser det ut til Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Se hvor hun tråkker da. Staaaakar Geo! Kjempekjempefine er de! 1 Siter
Monica123 Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Ser ut til at de virklig har kost seg i dag Siter
Guest LXT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Supre bilder Ingvild! Takk for en kjempekoselig dag Dany har storkost seg, og det er å fint å se dem leke så godt sammen. Ekte søskenkjærlighet. Jeg bare sier det, jeg elsker kelpien min! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Se hvor hun tråkker da. Staaaakar Geo! Ja, tenk, sånn er'a støtt! Siter
Guest LXT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Se hvor hun tråkker da. Staaaakar Geo! Kjempekjempefine er de! Ja, tenk, sånn er'a støtt! Hun peiser på hun ja, men brodern synes det er stas at søstern kan ta igjen litt Siter
Gjest Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Kjempefine bilder av de herlige valpene Siter
MaritaS Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Skulle til å spørre hvordan dere ser forskjell på dem, men så kom jeg på at den ene har vel strengt tatt tissefanten på utsida av kroppen, men den andre har innovertiss. Syntes de var ganske så like, men man ser kanskje mer av kjønnspreget "live". De er i alle fall veldig, veldig vakre begge to Siter
Ingvild Skrevet 6. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Skulle til å spørre hvordan dere ser forskjell på dem, men så kom jeg på at den ene har vel strengt tatt tissefanten på utsida av kroppen, men den andre har innovertiss. Syntes de var ganske så like, men man ser kanskje mer av kjønnspreget "live". De er i alle fall veldig, veldig vakre begge to Et par ganger i farta var det kanskje ikke så lett å skille dem, men stort sett gikk det greit, altså! Geo er bittelitt større, og kraftigere. Bredere og større i skallen, i det hele tatt mer mandig preg. Pelsen er også litt forskjellig. Dany har nokså mørk, glatt pels over hele kroppen, men litt lysere og mer valpete pels i nakken (og litt på lårene). Geo er mer fluffy all over, men begynner å få mørkere voksenpels innimellom over hele kroppen. De bruker også halen litt forskjellig. Siter
MegaMarie Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 På søndag fikk jeg hilse på fleeceløvevalpen Geo og voksenpelsvalpen Dany De var supersøte og morsomme begge to, og veldig kjekt å få høre erfaringene til Marianne og Ingvild med valpene så langt Her kommer litt bilder. Tinka ble valpete og var med på leken! Alle tre på en og samme pinn Ingvild med gærningen sin Geo Dany ' Marianne susser på Dany Reve Dany Angrip! Danymus! Prøver oss på oppstillingsbilder av apekattene! Ikke enkelt. Geo er først ut. Dany Søskenkjærlighet! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Skjønninger! Og så stas at Tinka tødde opp! PS: Det finnes forresten bare en fleeceløve. Siter
Enits Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 så herlig nydelige bilder!! og for noen herlige hunder!! Siter
HeleneFS Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 <p><p>Nydelige bilder både Ingvild og Marie Og megapene kelpievalper <3 dåååån.. Morro å se kjønnspreget på hver av de Siter
Recommended Posts