SandyEyeCandy Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Som mange veit, har Marianne og jeg flytta til et hus på landet. Vi har ikke hatt nett før i dag, så derfor denne forsinka EFIT'en som egentlig er en dag i bilder fra flyttekaos-rairai'en vår. Bøtteballetten er ute i hagen og koser seg. Lykkeboll i front, Marvin har tøffinghale og Aiko skal bort for å hilse: Trollbolla har stikki av med sokken til Marianne. Den var fin draleke, syntes hun: Dany de Vito er ute på vift: Inne for å slappe av litt etter å ha vært ute lenge: Som vanlig er det en viss frøken som trenger litt mindre hvile enn de andre, så da er det greit å holde litt oppsyn over nabolaget: Da var sjokofanten ferdighvilt også! Brace yourselfs! Vi rydder inn i koppeskapet: Knertis tar sitt ansvar som overoppsynskvinne meget alvorlig, her på venstresida av huset: Inne bygger Aiko og jeg hyller. Marianne hjelper til med å holde et sidestag i ny og ne, og ikke minst den viktigste oppgaven: Å holde sjokofanten unna! Etterpå feirer de røde farer innsatsen, og Aiko ser ut til å vinne, skal vi dømme etter trynet på knertis: Vi spiser middag på verandaen: Marvin og Imouto soler seg: Så går vi på tur: ...og baker boller: Jeg er fornøyd med 80-tallsstuevinduet vårt: Aiko matcher kjøkkengulvet, og så la vi oss. 9 Siter
soelvd Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 :wub: Herligheten så fin. Alle sammen, egentlig! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Dany de Vito er ute på vift: : Jeg elsker det bildet! Fint dere får det! Elsker koppeskapet Koppeskapet ble ganske fint Siter
Monica123 Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Ser ut som at dere har fått det flott og at dere har kosa dere masse Siter
MiO Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Ble ikke den fine sofaen din med jungelblader på med på flyttelasset, SEC? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Ble ikke den fine sofaen din med jungelblader på med på flyttelasset, SEC? Jovisst, det blei den vel! 1 Siter
Ingvild Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Så fine hunder, så koselig koppeskap (tre tekanner! ), så masse utemøbler og så trivelig at dere lager boller midt oppi flyttestyret deres. I det hele tatt så det ut som en veldig koselig dag! 1 Siter
Tøfflus Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Fy søren, sånne sjokofanter burde ikke bli store de 2 Siter
Guest Limo Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Så ut som en herlig dag! Kan tenke meg både dere og hundene storkoser seg i det nye huset Siter
Guest LXT Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Så fine hunder, så koselig koppeskap (tre tekanner! ), så masse utemøbler og så trivelig at dere lager boller midt oppi flyttestyret deres. I det hele tatt så det ut som en veldig koselig dag! Du la merke til det ja hehe Jeg hadde en og Sandra hadde to, så da måtte de samles og få være sammen Terrassen er stor og fin, deilig å sitte der ute å spise middag og bare slappe av egentlig. Og vet du, de bollene var så gode når man var sliten altså! Fy søren, sånne sjokofanter burde ikke bli store de Ikkesant Så ut som en herlig dag! Kan tenke meg både dere og hundene storkoser seg i det nye huset Ja, vi var heldig med været også. Deilig at det er sol og at vi kan bruke hagen når vi først har fri og skal gjøre oss litt kjent med stedet Siter
Irenen Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Ååh, det ser ut som dere bare har det superkoselig! :-) Skikkelig idyll! Siter
Enits Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 misunnelig! nydelige hunder, nydelig hus og nydelige jenter Siter
Hilde&Lotte Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Gratulerer med kåk ja, og enig, det var det fineste åttitallsvinduet jeg har sett! 1 Siter
Wanderlust Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Ser ut som dere har det kjempekoselig Og så fin farge du har fått på håret, Marianne! Siter
Recommended Posts