Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Som mange veit, har Marianne og jeg flytta til et hus på landet. Vi har ikke hatt nett før i dag, så derfor denne forsinka EFIT'en som egentlig er en dag i bilder fra flyttekaos-rairai'en vår. :)

Bøtteballetten er ute i hagen og koser seg. Lykkeboll i front, Marvin har tøffinghale og Aiko skal bort for å hilse:

DSC_7207.jpg

Trollbolla har stikki av med sokken til Marianne. Den var fin draleke, syntes hun:

DSC_7214.jpg

Dany de Vito er ute på vift:

DSC_7221.jpg

Inne for å slappe av litt etter å ha vært ute lenge:

DSC_7237.jpgDSC_7239.jpgDSC_7243.jpg

Som vanlig er det en viss frøken som trenger litt mindre hvile enn de andre, så da er det greit å holde litt oppsyn over nabolaget:

DSC_7242.jpg

Da var sjokofanten ferdighvilt også! Brace yourselfs!

DSC_7246.jpg

Vi rydder inn i koppeskapet:

DSC_7256.jpg

Knertis tar sitt ansvar som overoppsynskvinne meget alvorlig, her på venstresida av huset:

DSC_7257.jpg

Inne bygger Aiko og jeg hyller. Marianne hjelper til med å holde et sidestag i ny og ne, og ikke minst den viktigste oppgaven: Å holde sjokofanten unna! :lol:

DSC_7274.jpg

Etterpå feirer de røde farer innsatsen, og Aiko ser ut til å vinne, skal vi dømme etter trynet på knertis:

DSC_7252.jpg

Vi spiser middag på verandaen:

DSC_7315.jpg

Marvin og Imouto soler seg:

DSC_7317.jpg

Så går vi på tur:

01052012743.jpg

...og baker boller:

DSC_7319.jpg

Jeg er fornøyd med 80-tallsstuevinduet vårt:

DSC_7323.jpg

Aiko matcher kjøkkengulvet, og så la vi oss. :)

DSC_7324-Kopi2.jpg

• Like 9
Skrevet

Dany de Vito er ute på vift:

DSC_7221.jpg

:

Jeg elsker det bildet! :lol:

Fint dere får det! Elsker koppeskapet :D

:ahappy: Koppeskapet ble ganske fint

Skrevet

Så fine hunder, så koselig koppeskap (tre tekanner! :heart:), så masse utemøbler og så trivelig at dere lager boller midt oppi flyttestyret deres. I det hele tatt så det ut som en veldig koselig dag! :D

• Like 1
Guest Limo
Skrevet

Så ut som en herlig dag! Kan tenke meg både dere og hundene storkoser seg i det nye huset :D

Skrevet

Så fine hunder, så koselig koppeskap (tre tekanner! :heart:), så masse utemøbler og så trivelig at dere lager boller midt oppi flyttestyret deres. I det hele tatt så det ut som en veldig koselig dag! :D

Du la merke til det ja hehe Jeg hadde en og Sandra hadde to, så da måtte de samles og få være sammen :P Terrassen er stor og fin, deilig å sitte der ute å spise middag og bare slappe av egentlig. Og vet du, de bollene var så gode når man var sliten altså!

Fy søren, sånne sjokofanter burde ikke bli store de :wub:

Ikkesant :wub:

Så ut som en herlig dag! Kan tenke meg både dere og hundene storkoser seg i det nye huset :D

Ja, vi var heldig med været også. Deilig at det er sol og at vi kan bruke hagen når vi først har fri og skal gjøre oss litt kjent med stedet :)