Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig holdbart halvstrup


Recommended Posts

Farmor har en hund som har hatt samme halsbånd hele livet, og det er helt uakseptabelt!

Neida, men det begynner å bli slitt, samtidig som hunden etter ti år har funnet ut at det går an å rygge seg ut av det. Også syntes hun Casper sitt halvstrup var så smart, og da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ett i gave.

Denne hunden bader i saltvann flere ganger om dagen, ruller seg i sand, og i det hele tatt blir ikke halsbåndet pent brukt. Derfor er jeg ikke ute etter noe dyrt, men noe som holder en stor og sterk hund.

Noen som har noen forslag? Altså halvstrup, holder en sterk hund og ikke for dyrt. Justerbart stort pluss, vet ikke nøyaktig størrelse.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Hooks.no har jo mange billige, iallefall, men har ikke erfaring med dem selv.

Har et halvstrup-halsbånd fra Huken som jeg har hatt i "alle år" til min hund, iallefall 5 års tid nå, og det er ikke antydning til slitt enda (men så bruker jeg jo oftest sele).

Er ikke helt likt det jeg har, min er litt stivere i stoffet enn disse, men er samme merket og til en grei pris:

http://www.handlerimport.no/netthandel.asp?work=details&action=&pid=74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok mannen til farmor likt, han har seilbåt og sånn :D Det får bli neste gang, får måle neste gang jeg er der :-) (men kanskje Casper trenger nytt halsbånd snart da :P )

edit: ja kan tenke meg det egentlig soelvd, men likevel er det jo ikke plastikkspenner som holder det sammen da. Men tror jeg går for rogz, litt mer kvalitet over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et flettet halvstrup på Hund som hobby engang. Jeg har innimellom sett at noen stands på utstillinger også har solgt disse båndene. Det er ikke regulerbart, men definitivt det mest holdbare halsbåndet jeg har vært borti. Og det eneste som holder gamla mi i bånd hvis jeg har bundet hun et sted :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...