Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt ekstremt kanskje?


Inustaff
 Share

Recommended Posts

Og da ble man stengt ute fra hundehjelpenxD

Jaja fikk hvertfall med meg to til ut av gruppa;-P

‎"Vi utgav oss for å være interessert i å kjøpe hunden og avtalte et møte med eier." "Vi utgav oss ikke for å være hundehjelpen i løpet av møtet pga vi var redd det ville skremme eier vekk fra oss i stede for å få info om hunden." hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lurer litt på om de hadde gjort det samme hvis de fikk tips om en smellfeit hund? Men det er kanskje ikke så ille...

Vet ikke om jeg synes noe særlig om å legge ut annonsen med bikkja heller - det tar ca et nanosekund å finne ut hvem dette gjelder... Jeg får fnatt av sånne overivrige rosabloggere som skal redde v

Anonyme, inkompetente feiginger, som i dyrevernets navn finner det for godt å anbefale både burbruk og kastrering. Hvem f**n er disse folka? Hvor er reglene og statuttene deres, for ikke å si regnska

Guest Kåre Lise

‎"Vi utgav oss for å være interessert i å kjøpe hunden og avtalte et møte med eier." "Vi utgav oss ikke for å være hundehjelpen i løpet av møtet pga vi var redd det ville skremme eier vekk fra oss i stede for å få info om hunden." hmmmm

Så det der, helt vanvittige fremgangsmåter de bruker, de burde sperres inne for sin egen og andres sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA i tråden dermmers tok jeg de på en konkret måte og siterte det jeg samme som her oppe hvor de fint kunne ha forsvart seg, men neida alle som er fan og de som jobber der har ikke noe bedre svar enn at jeg er slem og setter meg selv i dårlig lysxD først slettet de meg og nå har de slettet nesten alle kommentarene mine, men latt de som støtter dem bli stående. De har ikke en gang baller nok til å la allt stå så folk kan danne seg sin egen mening.

"blir allt for engasjert og utrolig hissig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt gærne i den gruppen! :lol: jeg prøver å ikke skrive noe der, folk blir jo helt hysteriske og går i forsvarsposisjon og kommer med argumenter som er helt bak mål... en hevdet at hun kunne mer om avl enn meg fordi hun hadde snakket mye med oppdretteren av hunden sin om det. Det er så tåpelig å skrive slikt, hun vet jo ingenting om hvor mye jeg vet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Guest Kåre Lise

Nå skal jeg ikke legge meg bort i selve diskusjonen, men er det slik at tilsynet alltid varsler før besøk altså? (blir jo isåfall langt lettere å slippe unna med ting da)

Tror ikke det nei, de kan komme uanmeldt. Og hvertfall ikke på en sånn måte de har fremstilt saken at hunden ble fôret opp på 4 dager eller hva det var for noe vås de satte ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har de f.eks 1 hund som ser helt j ut og virkelig er kritikkverdig, så er det jo bare å sørge for at den er unna vei til de kommer. Syns det virker litt .... Men det er klart det er forskjell på hvorfor de kommer, så mange ganger er det vel geit å melde ankomst først. Håper bare det ikke er i alle tilfellene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oi oi, kjenner jeg blir helt imponert av en sånn dårlig selvinnsikt! :P Er det virkelig mulig?

Ikke bare synes jeg rottisen så ganske grei ut, kanskje noen kilo for lett, men ikke så mye. Og at de da mente den var 15-20 kilo for lett??? Liker bælfeite bikkjer da?

Og den valpesaken? Blir så provosert at jeg har ikke ord!

Nei, slike useriøse folk burde vært stoppet en gang for alle!

Jeg er for eget dyrepoliti i Norge, men det bør da være mennesker som har gått gjennom ordentlig utdanning og ikke bare er under utdannelse på en hundeinstruktør-skole. Hadde kanskje vært en idé med litt opplæring om de forkjellige raser anatomi også? En mynde i disse folkenes hender hadde vel blitt fora ihjel... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, kjenner jeg blir helt imponert av en sånn dårlig selvinnsikt! :P Er det virkelig mulig?

Ikke bare synes jeg rottisen så ganske grei ut, kanskje noen kilo for lett, men ikke så mye. Og at de da mente den var 15-20 kilo for lett??? Liker bælfeite bikkjer da?

Og den valpesaken? Blir så provosert at jeg har ikke ord!

Nei, slike useriøse folk burde vært stoppet en gang for alle!

Jeg er for eget dyrepoliti i Norge, men det bør da være mennesker som har gått gjennom ordentlig utdanning og ikke bare er under utdannelse på en hundeinstruktør-skole. Hadde kanskje vært en idé med litt opplæring om de forkjellige raser anatomi også? En mynde i disse folkenes hender hadde vel blitt fora ihjel... :P

Får opp så mye sånne rare tegn i innlegget ditt, så bare quoter det for å kunne lese det :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!! Fatter ikke hva som skjer... Har ikke hatt dette problemet tidligere, men men... det blir vel bedre, eller om noen har forslag til hvordan jeg kan slippe unna, kom med det :P (klarte faktisk skrive innlegget uten et eneste tulletegn :P ) Sorry, veldig OT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Fatter ikke hva som skjer... Har ikke hatt dette problemet tidligere, men men... det blir vel bedre, eller om noen har forslag til hvordan jeg kan slippe unna, kom med det :P (klarte faktisk skrive innlegget uten et eneste tulletegn :P ) Sorry, veldig OT...

Trykk på rediger innlegget, og post igjen. Da forsvinner de. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nå får de ny daglig leder i 2013. Kanskje de blir bedre da? Samme dama som tok over den "ekstremt" tynne rottisen. Kanskje hun bruker penger folk gir bort til hundene, og ikke godteri til egen hund og en flaske vin til seg selv...

Frem til da ( 1.1.2013 ) ser jeg de har stengt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...