Linda=D Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Og da ble man stengt ute fra hundehjelpenxD Jaja fikk hvertfall med meg to til ut av gruppa;-P "Vi utgav oss for å være interessert i å kjøpe hunden og avtalte et møte med eier." "Vi utgav oss ikke for å være hundehjelpen i løpet av møtet pga vi var redd det ville skremme eier vekk fra oss i stede for å få info om hunden." hmmmm Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 "Vi utgav oss for å være interessert i å kjøpe hunden og avtalte et møte med eier." "Vi utgav oss ikke for å være hundehjelpen i løpet av møtet pga vi var redd det ville skremme eier vekk fra oss i stede for å få info om hunden." hmmmm Så det der, helt vanvittige fremgangsmåter de bruker, de burde sperres inne for sin egen og andres sikkerhet. Siter
Linda=D Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 HAHA i tråden dermmers tok jeg de på en konkret måte og siterte det jeg samme som her oppe hvor de fint kunne ha forsvart seg, men neida alle som er fan og de som jobber der har ikke noe bedre svar enn at jeg er slem og setter meg selv i dårlig lysxD først slettet de meg og nå har de slettet nesten alle kommentarene mine, men latt de som støtter dem bli stående. De har ikke en gang baller nok til å la allt stå så folk kan danne seg sin egen mening. "blir allt for engasjert og utrolig hissig" Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 De er helt gærne i den gruppen! jeg prøver å ikke skrive noe der, folk blir jo helt hysteriske og går i forsvarsposisjon og kommer med argumenter som er helt bak mål... en hevdet at hun kunne mer om avl enn meg fordi hun hadde snakket mye med oppdretteren av hunden sin om det. Det er så tåpelig å skrive slikt, hun vet jo ingenting om hvor mye jeg vet Siter
Ozzy Skrevet 10. Mai 2012 Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Jeg syntes hele gruppa er helt på trynet. 3 Siter
MiniGris Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 De i hundehjelpen mener jo tydligvis dem er best i verden ut ifra bloggen. Det er merkelig dem kan selvutnevne seg på den måten uten gyldig kompetanse. Hunden på bildene er ikke så tynn, bare slank. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Nå skal jeg ikke legge meg bort i selve diskusjonen, men er det slik at tilsynet alltid varsler før besøk altså? (blir jo isåfall langt lettere å slippe unna med ting da) Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Nå skal jeg ikke legge meg bort i selve diskusjonen, men er det slik at tilsynet alltid varsler før besøk altså? (blir jo isåfall langt lettere å slippe unna med ting da) Tror ikke det nei, de kan komme uanmeldt. Og hvertfall ikke på en sånn måte de har fremstilt saken at hunden ble fôret opp på 4 dager eller hva det var for noe vås de satte ut. Siter
MiniGris Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Nå skal jeg ikke legge meg bort i selve diskusjonen, men er det slik at tilsynet alltid varsler før besøk altså? (blir jo isåfall langt lettere å slippe unna med ting da) Står alt på hodet så er det greit å melde ifra at dem kommer. De får ikke tid til å rette opp i det. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Tja, har de f.eks 1 hund som ser helt j ut og virkelig er kritikkverdig, så er det jo bare å sørge for at den er unna vei til de kommer. Syns det virker litt .... Men det er klart det er forskjell på hvorfor de kommer, så mange ganger er det vel geit å melde ankomst først. Håper bare det ikke er i alle tilfellene Siter
Line&Luna Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Oi oi, kjenner jeg blir helt imponert av en sånn dårlig selvinnsikt! Er det virkelig mulig? Ikke bare synes jeg rottisen så ganske grei ut, kanskje noen kilo for lett, men ikke så mye. Og at de da mente den var 15-20 kilo for lett??? Liker bælfeite bikkjer da? Og den valpesaken? Blir så provosert at jeg har ikke ord! Nei, slike useriøse folk burde vært stoppet en gang for alle! Jeg er for eget dyrepoliti i Norge, men det bør da være mennesker som har gått gjennom ordentlig utdanning og ikke bare er under utdannelse på en hundeinstruktør-skole. Hadde kanskje vært en idé med litt opplæring om de forkjellige raser anatomi også? En mynde i disse folkenes hender hadde vel blitt fora ihjel... Siter
lucy Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Oi oi, kjenner jeg blir helt imponert av en sånn dårlig selvinnsikt! Er det virkelig mulig? Ikke bare synes jeg rottisen så ganske grei ut, kanskje noen kilo for lett, men ikke så mye. Og at de da mente den var 15-20 kilo for lett??? Liker bælfeite bikkjer da? Og den valpesaken? Blir så provosert at jeg har ikke ord! Nei, slike useriøse folk burde vært stoppet en gang for alle! Jeg er for eget dyrepoliti i Norge, men det bør da være mennesker som har gått gjennom ordentlig utdanning og ikke bare er under utdannelse på en hundeinstruktør-skole. Hadde kanskje vært en idé med litt opplæring om de forkjellige raser anatomi også? En mynde i disse folkenes hender hadde vel blitt fora ihjel... Får opp så mye sånne rare tegn i innlegget ditt, så bare quoter det for å kunne lese det 2 Siter
Line&Luna Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Jeg vet!! Fatter ikke hva som skjer... Har ikke hatt dette problemet tidligere, men men... det blir vel bedre, eller om noen har forslag til hvordan jeg kan slippe unna, kom med det (klarte faktisk skrive innlegget uten et eneste tulletegn ) Sorry, veldig OT... Siter
Grim Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Jeg vet! Fatter ikke hva som skjer... Har ikke hatt dette problemet tidligere, men men... det blir vel bedre, eller om noen har forslag til hvordan jeg kan slippe unna, kom med det (klarte faktisk skrive innlegget uten et eneste tulletegn ) Sorry, veldig OT... Trykk på rediger innlegget, og post igjen. Da forsvinner de. Siter
Ozzy Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Nå får de ny daglig leder i 2013. Kanskje de blir bedre da? Samme dama som tok over den "ekstremt" tynne rottisen. Kanskje hun bruker penger folk gir bort til hundene, og ikke godteri til egen hund og en flaske vin til seg selv... Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Nå får de ny daglig leder i 2013. Kanskje de blir bedre da? Samme dama som tok over den "ekstremt" tynne rottisen. Kanskje hun bruker penger folk gir bort til hundene, og ikke godteri til egen hund og en flaske vin til seg selv... Frem til da ( 1.1.2013 ) ser jeg de har stengt? Siter
Ozzy Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Frem til da ( 1.1.2013 ) ser jeg de har stengt? Ja, nåværende daglig leder er syk såvidt jeg har forstått det. Siter
Line&Luna Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Trykk på rediger innlegget, og post igjen. Da forsvinner de. Takk, sis Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.