Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

...pannekaker!

2012-03-28173952.jpg

....å ligge i sofaen!

2012-04-18205222.jpg

...å hjelpe onkel på jobb!

2012-04-11153950.jpg

...å leke spøkelse på hytta!

2012-04-05200243.jpg

...leke "hvem har størst mage (jeg har minst, mat meg!)"

2012-04-04192335.jpg

...å ligge under dyna!

2012-04-08002332.jpg

....å få tiss på hodet...?

2012-04-18164602.jpg

...IKKE å dusje!

2012-04-18195550.jpg

*dele opp*

• Like 7
Skrevet

Jeg simpelthen ELSKER den hunden! Og Garm! Finnes ikke bedre bulldogkompis enn Garm.

Fyda er bare helt rå hun, og så fint hun har hatt det hos dere. :)

Tiss på hodet... :lol:

Takk! På så mange nivå. I tillegg til å ha reddet oss i en kinkig situasjon, så reddet du nettopp dagen min som var farget av kjipt. :heart:

Skrevet

Garm er en liten shot av alt. Det beste en 4-5 raser har å tilby rett og slett. Dere får gjette, et par bør være lette, er par andre kun for et godt trent øye tror jeg. :P

Skrevet

Hun er altså så sjarmerende den hunden, aldri sett så mye personlighet konsentrert på et så lite område før :wub: hun er liksom så rar HELE tida! Jeg digger henne, og hun har erværvet seg en real hærskare av beundrere her nede :)

Hun og Garm har blitt et ordentlig radarpar, og de er skikkelig søte når de krøller seg sammen i sofaen inntil hverandre. :heart:

Garm er en real blandings ja, og den som greier å gjette alle rasene i den skrotten fortjener gullmedalje :D

Skrevet

Noe rottweiler,skjæfer og leonberger, syntes jeg så noe great japanese dog i han også, men sikkert bare farger og utrykket fra siden på øverste bilde som lurer meg :P

Skrevet

Men brindle, kommer det fra leon?? Samme med hvite tær/bryst, hvor fasiken kommer det fra?

Ikke noe leonberger i ham. Ikke rottis heller som noen tippet. Eneste som har vært riktig so far er schäfer. :)

Lola kjære, nå får vi henne hjem aldeles snart, og da... DA! Da blir det bilder da. :heart:

• Like 2