Gå til innhold
Hundesonen.no

Er denne hunden ekte?! :-O


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Guest Yellow

Hvor fant du det bildet? Det ser ikke ekte ut, nei.

Så en gang en blandingshund som var veldig merkelig dog, bakbena var ganske mye lengre enn frembena på den, så ryggen var "omvendt Schæferrygg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Nå er jeg klisjete, det er ikke likt meg :) Men jeg så bare den vakre skapningen jeg!

Joda, så bare veldig.. feil ut, men det er jo selvsagt ikke hundens feil at hun ser slik ut. :) Får bare håpe det ikke blir noen "trend" blant Pit Bulls, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hunden så jo overhodet ikke riktig ut. Jeg synes den var alt annet enn pen, inkludert den på filmen. At enkelte hunderaser heller ikke tiltaler meg få så være. Jeg liker ingen dyr som ser ut som de er feil "skrudd sammen".

OT: Jeg synes hyener kan være vakre jeg :)

lyingdown.jpg

creagermom&cub.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en rygg den pitbullen Cuda har...! Se på tidspunktet 1:34 i

bilde når hun ligger på sofaen og man ser ryggsøylen er formet som en berg og dalbane nedover hundens rygg...!

Og et underbitt som gjør alle andre underbitt til skamme... hele underkjeven hennes stikker langt utenfor den øvre!

Jeg får helt vondt i meg, jeg... For en vanskapning! Men på den annen side... hunden ser jo ikke ut til å ha smerter, egentlig...så kanskje hun har et godt liv? Men VET de det (om hun lever med smerter eller ei), eller er det mulig at hunden skjuler smertene bare, som hunder pleier å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme Sandy, at det kan være BT mixet med bullehund/noe annet som har haleknekk på linjene. Halene er jo veldig BT som har naturlig stump, men kanskje det ikke går helt sammen med haleknekkgener? Iom at det alltid sies at haleknekk kan krype opp i ryggraden og lage deformiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...