Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff lørdag 21.april - Ekeberg - Lill er der!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjeeeempetrivelig! Gleder meg allerede til neste gang! Vet ikke om jeg engang hilste ordentlig på Lill jeg, men jeg tok bilder av Soph! Håper det er greit om jeg legger ut de? Hun var så søt der hun s

Med tanke på at jeg fikk en sms rundt den tiden er det kanskje meg *håpe-håpe* Og vi kommer OM været ikke plasker BTW Sham, jeg kjente ingen jeg heller da jeg dukket opp på noe sonen-greier første

Vannvittig søt bilde Men, de blomstene der har ingenting å stille opp med når A har på seg Mari-vesten, drar frem rampeblikket sitt og synger bæ bæ lille lam! Everybody loves a singing ginger

HEY! jeg har også en jeg trener febrilsk til utstilling med. Trekkhund og vant til å trekke, så det er spennende å prøve å få henne til å løpe pent i slakk line med andre hunder foran og bak! kanskje jeg kan slenge meg med? Om jeg får flyttet en annen avtale? (og kommer meg inn til oslo- det er et stykke unna). Vi kjenner ingen, men vi er ganske snille altså.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det årner seg jo fort i løpet av en time eller to. :P

hihi ikke så lang tid en gang :P Tipper vi sier 10 minutter

:lol: Høres bra ut ;) Trenger den treningen, iallefall for Chanto som skal gå 1.mai. Han virker veldig på når vi først kommer iforhold til andre hunder, men jeg har kontroll altså :P hehe men skal se om jeg rekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti og Uta kommer, forhåpentligvis henger det en fører i andre enden av båndet :P Jeg er tøff og kommer uten støttekontakt :s *sende sms til støttekontakten for å høre om denne dukker opp*

Med tanke på at jeg fikk en sms rundt den tiden er det kanskje meg *håpe-håpe* Og vi kommer OM været ikke plasker :)

BTW Sham, jeg kjente ingen jeg heller da jeg dukket opp på noe sonen-greier første gangen, men jøsses så mange jeg kjenner nå :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg fikk en sms rundt den tiden er det kanskje meg *håpe-håpe* Og vi kommer OM været ikke plasker :)

BTW Sham, jeg kjente ingen jeg heller da jeg dukket opp på noe sonen-greier første gangen, men jøsses så mange jeg kjenner nå :)

Du må jo komme :)

Jeg husker de første sonentreffene jeg var på med Marianne og Loke og hm? husker ikke, jeg. Og alle de fine turene vi hadde ved Skullerud og i Mærradalen. Det er jo sånn man blir kjent, jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dukker opp, for de som ikke kjenner til gærningen, så kan det bli mye bråk med Yaris. Og når han er ute av bilen så blir nok fokus på at han skal roe seg, så da setter jeg pris på at kosing skjer når jeg har någelunde kontakt med ham.. dvs. når jeg har roet han ned :P

Ellers skal jeg nok klare å være sosial når vofse er i bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dukker opp, for de som ikke kjenner til gærningen, så kan det bli mye bråk med Yaris. Og når han er ute av bilen så blir nok fokus på at han skal roe seg, så da setter jeg pris på at kosing skjer når jeg har någelunde kontakt med ham.. dvs. når jeg har roet han ned :P

Ellers skal jeg nok klare å være sosial når vofse er i bilen :P

Skal vi være så lenge da *fnis* Tulla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i seinteste laget kanskje, men tilfelle noen er interesserte:

Jeg tar med en del stæsj jeg skal selge unna for å rydde. Et lite tøybur (for lite til DSG :P ), en hundegenser, et dekken (liten fox/dsg-ish) og Nina Ottoson DogSmart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...